حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انواع جارو برقی صنعتی: انواع آب و خاک و 6 …

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه استفاده از جارو برقی صنعتی در مکان‌های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی بسیار متداول است. اگرچه اساس کار جارو برقی‌های صنعتی کلی و یکسان است؛ اما نوع عملکرد این دستگاه‌ها در محیط‌های گوناگون به‌منظور انجام عملیات نظافت باعث شده جارو برقی‌های صنعتی دارای انواع متعددی باشند.

انواع جارو برقی صنعتی کدام است؟

جارو برقی‌های صنعتی به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند از جمله:

  • 1- جارو برقی خانگی: جارو برقی‌های خانگی از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و با مکش قدرتمند خود گردوغبار موجود در فضاهای گوناگون را به داخل مخزن منتقل می‌کنند. کاهش زمان و انرژی در امر نظافت، ایجاد هوای پاکیزه بدون حساسیت و آلودگی از ویژگی‌های جارو برقی خانگی محسوب می‌شود.
  • 2- جارو برقی تجاری: جارو برقی‌های تجاری در مقایسه با جارو برقی‌های خانگی به‌دلیل بهره‌مندی از موتور و پمپ قدرتمند از توانایی بالاتری در امر نظافت برخوردار هستند و به‌بهترین شکل ممکن جمع‌آوری انواع آلاینده‌ها را در محیط موردنظر انجام می‌دهند. این دستگاه‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند که بهتر است انتخاب آنها بر اساس تناسب و باتوجه‌به نیازهای نظافتی محیط صورت گیرد؛ چراکه این امر باعث افزایش طول‌عمر دستگاه، ارتقاء کیفیت جاروب در محیط‌های مختلف و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.
  • 3- جارو برقی صنعتی: جارو برقی‌های صنعتی در مقایسه با جارو برقی‌های خانگی بسیار قدرتمندتر و قوی‌تر بوده و باتوجه‌به درنظرگرفتن ویژگی‌های مربوط به کارخانه‌های صنعتی، نوع زباله‌ها و آلودگی‌هایی که قرار است درون دستگاه قرار گیرد، طراحی و تولید می‌شوند. این جارو برقی‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که بر اساس بازده و قدرت آنها از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند. لازم است در هنگام خرید جارو برقی‌های صنعتی به قیمت و برند دستگاه توجه کنید تا بتوانید بهترین محصول را با مناسب‌ترین قیمت انتخاب نمایید.

چنانچه تمایل داشتید قبل از خرید جارو برقی صنعتی درباره نحوه کارکرد، مزایا و قیمت این محصول اطلاعات بیشتری به دست آورید، می‌توانید به وب‌سایت پاک یاب مراجعه کنید.

  • 4- جارو برقی نیمه صنعتی: جارو برقی‌های نیمه صنعتی یک موتور پرقدرت دارند و نسبت به جارو برقی‌های صنعتی از مخزن‌های کوچک‌تری برخوردار هستند. از دیگر ویژگی‌های این جارو برقی‌ها می‌توان به توانایی روشن ماندن آنها برای مدت زمان طولانی اشاره نمود. جارو برقی‌های نیمه صنعتی از لحاظ ظاهری بسیار ساده بوده و مخزن آنها اغلب به‌شکل سطلی است.
  • 5- جارو برقی سطلی صنعتی: جارو برقی‌های سطلی نوع دیگری از جارو برقی‌های صنعتی هستند که علت اصلی نام‌گذاری آنها به‌خاطر محفظه این دستگاه‌ها است. محفظه‌ جارو برقی‌های سطلی صنعتی که زباله‌ها را به درون خود می‌کشد، معمولاً به‌شکل استوانه‌ای و سطلی تولید شده و جنس آن از استیل ضدزنگ یا پلاستیک است. این مکنده صنعتی در دو طرح دوموتوره و سه‌موتوره، دارای برد اتوماتیک یا فاقد برد اتوماتیک و به‌شکل صنعتی و نیمه صنعتی تولید می‌شوند.
  • 6- جارو برقی صنعتی آب و خاک: جارو برقی‌های صنعتی آب و خاک در دو طرح دوموتوره و سه‌موتوره تولید و روانه بازار می‌شوند. این جارو برقی‌های صنعتی برای جمع‌آوری آب و خاک از سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای انجام روش‌های سنتی باشند و برای انجام امر نظافت می‌توان از آنها بهره برد؛ چراکه این جارو برقی‌ها همه‌کاره هستند. جارو برقی‌های صنعتی آب و خاک برای مکش همزمان مواد جامد، مایع و موادی که حالت پودری دارند تولید شده‌اند و در انواع مدل‌های خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و تجاری به مشتریان عرضه می‌شوند. نحوه کارکرد جارو برقی‌های صنعتی آب و خاک به این صورت است که این دستگاه‌ها علاوه بر جمع‌آوری زباله‌های خشک، آلودگی‌هایی که از نوع مایع هستند را هم جمع‌ می‌کنند. از این جارو برقی‌ها می‌توانید در منازل مسکونی، پتروشیمی‌ها و کارخانه‌ها استفاده نمایید.

اگر به دنبال خرید جارو برقی صنعتی ایرانی در انواع مختلف و با کاربردهای متفاوت هستید، می‌توانید برای دیدن محصولات داخلی و اطلاع از مشخصات فنی و قیمت آنها به فروشگاه اینترنتی پاک یاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های جارو برقی آب و خاک صنعتی

در خصوص ویژگی‌های جارو برقی آب و خاک صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قدرت موتور بالا
  • جابه‌جایی آسان
  • دارای ظرفیت مخزنی بین 12 تا 175 لیتر
  • تخلیه راحت مخزن
  • قابل استفاده در مکان‌های حساس به صدا

هنگام خرید جارو برقی صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید انواع مختلف جارو برقی صنعتی به‌ویژه مدل آب و خاک را دارید، لازم است به نکات زیر توجه نمایید:

  • حتماً اجزای اصلی جارو برقی از جمله موتور، جنس بدنه و … را بررسی کنید که باکیفیت و مرغوب باشند.
  • بر اساس فضای موردنظر، کارکرد و نوع جارو برقی را انتخاب کنید.
  • دقت کنید تخلیه مخزن دستگاه به‌آسانی صورت گیرد.
  • درنظر داشته باشید که مکنده‌های صنعتی حتماً باید مانورپذیری و حرکت آسان داشته باشند.

اگر تمایل دارید موارد بیشتری را درباره جارو برقی صنعتی به‌ویژه مدل آب و خاک بدانید و با طرح‌های مختلف جارو برقی‌های صنعتی آب و خاک آشنا شوید، حتماً سری به فروشگاه اینترنتی پاک یاب بزنید.

از کدام فروشگاه اینترنتی جارو برقی صنعتی مدل آب و خاک بخرم؟

ما به شما فروشگاه اینترنتی پاک یاب را پیشنهاد می‌کنیم، چراکه این فروشگاه با معتبرترین برندهای نظافتی داخلی همکاری داشته و همواره تلاش می‌کند نیازهای مشتریان را برآورده سازد. از اولویت‌های فروشگاه اینترنتی پاک یاب ارائه قیمت‌های کاملاً مناسب همراه باکیفیت بالا و خدمات پس از فروش است.

چنانچه به‌دنبال بهترین جارو برقی صنعتی ایرانی مدل آب و خاک با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، این فروشگاه در خدمت شما عزیزان است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات