حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر سری آنر مجیک ۳ به‌صورت انحصاری توسط BOE تولید می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، نمایشگر

کمپانی چینی BOE، یکی از سازندگان پیشرو در زمینه تولید نمایشگر، مدتی می‌شود که بر پنل‌های OLED و به‌ویژه نوع انعطاف‌پذیر آنها تمرکز کرده است. تنها چند روز پس از رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار آنر با نام مجیک ۳، حال اعلام شده است که تولیدکننده انحصاری پنل نمایشگر این دستگاه‌ها، BOE می‌باشد.

نمایشگر سری آنر مجیک ۳

به گزارش gizmochina، کمپانی آنر اخیرا فاش کرده است که گوشی‌های هوشمند Honor Magic 3 مجهز به یک نمایشگر 10 بیتی 6.76 اینچی OLED تمام صفحه از نوع انعطاف‌پذیر هستند. این نمایشگر از زاویه خمیدگی 89 درجه یا همان آبشاری بهره برده و وضوح تصویر 2772 در 1344 پیکسل (+FHD) را نمایش می‌دهد.

نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این سری نیز، به 94.86 درصد می‌رسد که علاوه‌بر نمایش 1.07 میلیارد رنگ، ویژگی‌هایی ازجمله پشتیبانی از 100٪ طیف رنگ DCI-P3، رفرش ریت 120Hz و PWM dimming با فرکانس بالا 1920Hz را نیز ارائه می‌دهد.

نمایشگر سری آنر مجیک ۳

نمایشگر سری آنر مجیک ۳

BOE درحال گسترش کسب‌و‌کار خود بوده که راه را برای این شرکت به‌منظور تبدیل شدن به پیشروترین تولیدکننده نمایشگر در صنعت برای سال 2020 هموار کرده است. این شرکت موفق شد تا در سال گذشته حدود 408 میلیون واحد نمایشگر را به‌فروش برساند که با احتساب رشد سالانه ۵.۲ درصدی، حدود 21.6 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

این شرکت همچنین عرضه‌کننده پنل‌های نمایشگر گوشی هوشمند تاشو Huawei Mate X2 بود که اوایل امسال و در ماه فوریه عرضه شد. کمپانی چینی همچنین نمونه اولیه نمایشگر تاشو 360 درجه خود را به‌نمایش گذاشته است.

BOE به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان پنل‌های نمایشگر اپل به‌شمار رفته و به‌زودی می‌تواند برای اولین بار، پنل‌های OLED انعطاف‌پذیر را نیز برای سامسونگ تهیه کند. این شرکت همچنین قرار است در نیمه دوم امسال یک صفحه‌نمایش Micro-LED را به‌صورت تجاری به بازار عرضه کند که از آن برای پشتیبانی از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده می‌شود.

نمایشگر تاشو BOE که همزمان به بیرون و داخل تا می شود و گپ ندارد را ببینید

نظر شما راجع‌به انحصار BOE به‌منظور تولید پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر مورد استفاده در نمایشگر سری آنر مجیک ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی