حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید وان پلاس به OnePlus 9T اشاره دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس تیزر جدیدی را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است. تیزر جدید وان پلاس به OnePlus 9T اشاره دارد. این تیزر نشان می دهد گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس ۹ تی ممکن است در هفته ها یا ماه های آینده عرضه شود.

وان پلاس ۹ درون چایی : وان پلاس 9T

تیزر رسمی وان پلاس - وان پلاس ۹ در چایی

تیزر رسمی وان پلاس – وان پلاس ۹ در چایی

همانطور که می بینید، توییت این شرکت یک تلفن هوشمند OnePlus 9 را نشان می دهد که در چای قرار گرفته است. همراه با تصویر، در متن به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت آمده است:

“زیاد در آن مطالعه نکنید.”

اما در نگاه اول، “چای” در عکس می تواند مربوط به “T” در تلفن هوشمند OnePlus 9T باشد.

پیش از این، گزارشی ادعا می کرد که وان پلاس امسال تلفن هوشمند پسوند T از سری پرچمداران خود را لغو کرده است، بنابراین، گوشی هوشمند OnePlus 9T راه اندازی نمی شود. اگر شرکت بخواهد این دستگاه را راه اندازی کند، احتمالا مهرماه شاهد رونمایی از آن باشیم و زمان پخش این تیزر متناسب با آن است.

وان پلاس 9T به احتمال زیاد کنسل شده است

دلیل کنسل شدن احتمالی وان پلاس 9T هنوز مشخص نشده است. این می تواند به دلیل کمبود جهانی تراشه ها که در نتیجه همه گیری COVID-19 رخ داده است، باشد و انتظار نمی رود که این مشکل به این زودی حل شود.

اگر چنین باشد، OnePlus 9T اولین تلفن هوشمندی نیست که لغو شده است. سامسونگ غول کره جنوبی امسال گلکسی نوت ۲۱ را لغو کرده و گفته است که راه اندازی دو پرچمدار در یک سال می تواند بار سنگینی باشد، بنابراین انتشار مدل سری Note در نیمه دوم امسال دشوار است.

سامسونگ امسال به جای گلکسی نوت ۲۱ سومین نسل گوشی های تاشوی خود یعنی Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip3 را معرفی است. همچنین انتظار می رود گلکسی S21 FE هم به دلیل مشابه کنسل شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس 9T بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)