حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ گلکسی A52s با Snapdragon 778G و بدون دوربین تله در راه است

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که سامسونگ در حال تجدید قوا برای ادامه سال ۲۰۲۱ و در رده میانه است. مدل به روزشده گلکسی A52 را می توان Galaxy A52s دانست که احتمالا به همین زودی ها باید رونمایی شود. در جدیدترین گزارش ها می شنویم که گوشی سامسونگ گلکسی A52s با Snapdragon 778G و بدون دوربین تله در راه است.

مشخصات گلکسی A52s

سامسونگ Galaxy A52 5G یک گوشی میان رده بوده و در راه تبدیل شدن به یکی از پرفروش ترین تلفن های هوشمند امسال است ، اما نمی توان انکار کرد که با رقابت سختی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ روبرو است. به همین دلیل سامسونگ در حال کار بر روی نسخه ارتقا یافته ای به نام Galaxy A52S 5G است. امروز و قبل از عرضه رسمی مشخصات خوبی از آن لو رفته است.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

مهمترین تغییری که سامسونگ در گلکسی A52S 5G ایجاد کرده است را می توان در قلب این دستگاه پیدا کرد. به طور خاص، Snapdragon 750G فعلی با چیپست سریعتر Snapdragon 778G جایگزین می شود.

مدل های بازار اروپا با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به صورت پیش فرض عرضه می شوند، اما نسخه دیگری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه در سایر مناطق در دسترس خواهد بود. این گوشی سامسونگ از کارت microSD نیز پشتیبانی می کند.

بقیه مشخصات Galaxy A52S 5G در مقایسه با مدل فعلی تقریبا بدون تغییر باقی مانده است، حتی طراحی آن. این بدان معناست که شما به صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی، حاشیه های باریک و اسکنر اثر انگشت درون صفحه دسترسی خواهید داشت.

با رفتن به قاب پشتی دستگاه می بینیم که یک طراحی آشنا در مرکز ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. این دستگاه دارای چهار سنسور است که هیچ گونه ارتقاء ای دریافت نکرده اند و فلش LED معمولی نیز در آن قرار دارد. این یعنی دوربین تله به گلکسی A52s هم اضافه نمی شود.

رندر گلکسی A52s سامسونگ را پیش از معرفی رسمی آن ببینید

برای یادآوری، Galaxy A52 اصلی مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با f/1.8، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.2 و سنسورهای ماکرو و عمق سنج اختصاصی بود که هر کدام دارای وضوح 5 مگاپیکسل و f/2.4 هستند. دوربین سلفی چطور؟ خوب، سامسونگ از سنسوری 32 مگاپیکسلی استفاده می کند که با لنز زاویه دید گسترده همراه و قادر به ضبط فیلم های 4K مانند دوربین عقب است.

سایر ویژگی های قابل توجه Galaxy A52S 5G شامل باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی ، اتصال NFC و بلوتوث 5.0 ، پشتیبانی از دو سیم کارت، اندروید 11 با One UI 3.1 و درجه مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار است.

احتمالا سامسونگ گلکسی A52S 5G تا ۳ هفته دیگر با قیمت 449 یورو در اروپا به فروش می رسد و یکی از بهترین گوشی های 5G مقرون به صرفه در این بازار است. انتظار می رود در چهار رنگ مشکی ، آبی ، سبز و بنفش عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر Galaxy A52s هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشخصات روی کاغذ خیلی خوبه. ولی به خاطر برچسب میان رده بودن و رقابت با سایر برندا قیمت ۴۵۰ دلار براش خیلی زیاده جوری که میشه با کمتر از این سری کل POCO X3 & F3 رو گرفت.
از طرف دیگه میشه با کمی افزایش بودجه سری S21 FE رو گرفت که مشخصات خیلی بهتری داره.

hamidtn

الان A52 5G شده 15 !!!!

چه بر سر بازار موبایل آمده

علاوه بر اینکه واردات برخی از گوشیای پرطرفدار شیارو ممنوع کردن و کمبود تراشه باعث شده قیمتا اینطوری نجومی بره هوا.

ali karimi

سلام، گوشی خوبی هستش، بخصوص از لحاظ چیپست که ایندفعه ازاسنپ 778 جی استفاده کرده، در کل گوشی خوبیه، ولی 499یورو قیمت نسبتأ زیادیه فکر کنم به دلار هم حساب کنی فکر نکنم زیر 450 تا 500 دلار بشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)