حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پردیس جدید سخت افزاری خود را در منطقه سیلیکون ولی احداث خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گزارش جدید منتشر شده توسط CNBC نشان می‌دهد که گوگل درنظر دارد تا پردیس دیگری در دره سیلیکون داشته باشد که شامل مرکز جدیدی برای برخی از محصولات سخت افزاری این شرکت خواهد بود. به گزارش وب‌سایت مذکور، گوگل زمینی را در شمال سان خوزه، کالیفرنیا، خریداری کرده است و بیش از 389 میلیون دلار برای آنچه که برنامه‌های اولیه نشان می‌دهد درنهایت شامل یک مرکز تحقیق و توسعه می‌باشد، خرج کرده است.

پردیس جدید گوگل در منطقه سیلیکون ولی با تمرکز بر روی سخت افزار احداث می‌شود

پردیس جدید که آن را Midpoint نیز می‌نامند، بین دفتر مرکزی کنونی گوگل در منطقه مانتین ویو(Mountain View) و محوطه پردیس مختلط آنها در سان خوزه واقع خواهد شد. میدپوینت دارای پنج ساختمان اداری بوده که توسط یک پل عابر پیاده به هم متصل شده‌اند و در مجاورت سه ساختمان صنعتی قرار دارد که اسناد برنامه‌ریزی نشان می‌دهد به‌عنوان قطب بخش سخت افزاری این شرکت، از جمله محصولات مربتط با خانه هوشمند Nest، عمل خواهد کرد. اسناد ارائه شده همچنین نشان می‌دهند که گوگل از سال 2018 سایت Midpoint را برای برنامه‌ریزی افتتاح آن درنظر داشته است.

پردیس سخت افزاری گوگل

پردیس سخت افزاری گوگل

گوگل روز شنبه و درجریان مصاحبه با وب‌سایت theverge پیرامون گوشی جدید این شرکت با نام پیکسل ۶ و تراشه بکار گرفته شده در آن، به سوالات ایجاد شده پیرامون پردیس جدید خود پاسخی نداد؛ اما محوطه‌ای که فضای بیشتری را به سخت افزار اختصاص داده است، باتوجه به آنچه مدیران این شرکت اخیراً آن را اعلام کرده‌اند، منطقی به‌نظر می‌رسد. Rick Osterloh، مدیر سخت افزار گوگل، اخیرا بیان کرده که گوگل آماده است تا سهم بازار را در زمینه سخت افزار بدست آورد. همانطور که Dieter Bohn پس از بازدید اخیر از Mountain View برای مشاهده پیکسل 6 اشاره کرده است، گوشی پرچمدار گوگل درحال‌حاضر و در مقایسه با اپل و سامسونگ، سهم کمتری از بازار را در اختیار دارد.

پیکسل ۶ اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

نظر شما پیرامون کمپ سخت افزاری جدید گوگل که قرار است در منطقه سیلیکون ولی احداث شود، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی