حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شغل های فنی پردرآمد با بازار کار همیشگی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بسیاری از فارغ التحصیلان از نبود مشاغل مناسب شکایت دارند ، اما در حال حاضر مشاغل فنی زیادی با درآمد بالا وجود دارد که ممکن است این افراد از آنها بی اطلاع باشند. این مشاغل امنیت شغلی بالایی دارند و هنوز اشباع نشده اند. در واقع ، داشتن مهارت فنی می تواند آینده شغلی یک فرد را تضمین کند. در این مقاله ، ما قصد داریم شما را با برخی از این مشاغل فنی بسیار سودآور که نیازی به مدرک دانشگاهی و سرمایه زیاد ندارند ، آشنا کنیم.

تعمیرات موبایل ، لپ تاپ و تبلت

اولین شغل پردرآمد که به سرمایه کمی نیاز دارد و می توانید به عنوان یکی از شغل فنی پردرآمد با بازار کار دائمی روی آن حساب کنید ، تعمیر موبایل است. امروزه دستگاه های دیجیتالی مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن همراه به یکی از ضروریات هر فردی تبدیل شده اند که نمی تواند حتی برای مدت کوتاهی آن را بدون آن صرف کند. افزایش قیمت این دستگاه های اساسی نیز باعث شده است افراد در صورت خرابی دستگاه های خود تمایل بیشتری به تعمیر آنها داشته باشند تا جایگزینی. به همین دلیل بازار تعمیرات تلفن های همراه ، لپ تاپ ها و تبلت ها رونق زیادی پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه: دوره آموزش تعمیرات موبایل  شامل آموزش عیب یابی و پیشرفته و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار گوشی های موبایل اندروید و آیفون با 30 درصد تخفیف و ارائه خوابگاه به کارآموزان در صورت نیاز. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166477300 تماس بگیرید.

بازار کار تعمیرات موبایل ، لپ تاپ و تبلت

افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل ، تبلت و لپ تاپ کار می کنند باید کنترل کافی بر تعمیرات همه مدل ها و مدل های این دستگاه ها داشته باشند. کسب این مهارت آسان و از طریق تجربه نیست زیرا یادگیری صفر تا صد کار، زمان زیادی می برد. دوره های آموزشی فنی حرفه ای ، کلیه مراحل عیب یابی و تعمیر انواع مارک ها و قطعات آنها را در کوتاه ترین زمان به شما آموزش می دهند و شما را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

درآمد تعمیرات موبایل ، لپ تاپ و تبلت

درآمد تعمیرکار تلفن همراه ، تبلت و لپ تاپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که دانش ، تجربه و مهارت در عیب یابی و همچنین سرعت کار ، خوش بینی و انصاف از مهمترین عوامل موثر در افزایش میزان درآمد حرفه های فنی است. به طور متوسط ​​، تعمیرکار تلفن همراه ، لپ تاپ و تبلت بین 7 تا 15 میلیون در ماه درآمد دارد.

نصب و تعمیر دوربین مدار بسته

یکی از سودآورترین مشاغل فنی نصب و تعمیر دوربین های مدار بسته به منظور تامین امنیت و نظارت بر مراکز دولتی و خصوصی و همچنین ساختمانهای مسکونی ، اداری و تجاری ، مغازه ها ، راهروها و غیره است. نصب دوربین های مدار بسته شغل مناسبی هستند و بازار کار این حرفه بسیار رونق یافته است. استفاده از دوربین های مدار بسته نیز در برخی مشاغل اجباری است. در نتیجه ، با افزایش تقاضا برای دوربین های مدار بسته ، بازار کار به میزان قابل توجهی گسترش یافته است.

آموزش نصب دوربین مدار بسته با کلیه جزئیات فنی به صورت کاملا کاربردی و تخصصی با پشتیبانی و تمدید دوره رایگان در اموزشگاه فن اموزان . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02166477300 تماس بگیرید.

 بازار نصب و تعمیر دوربین مدار بسته

نصب و تعمیر دوربین های مدار بسته نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد و از آنجایی که امروزه دوربین های مدار بسته متفاوتی از مارک های مختلف در بازار وجود دارد ، بازار کار این شغل هنوز اشباع نشده است. کسانی که می خواهند وارد بازار کار این حرفه شوند باید تمام مراحل نصب و تعمیر را به خوبی بشناسند ، به همین دلیل آموزشگاههای مختلف در سراسر کشور دوره های آموزشی برگزار می کنند و از صفر تا صد شغل را به شما آموزش می دهند تا به عنوان یک متخصص در این حرفه وارد بازار کار شوید.

تعمیرات لوازم خانگی

انواع لوازم خانگی در حال حاضر در بازار موجود است از جمله یخچال ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و موارد دیگر. آنها معمولاً گران هستند و در صورت خرابی ، تعمیر آنها مقرون به صرفه تر از تعویض آنها است. به همین دلیل ، بازار کار  این حرفه رونق گرفته و به یکی از پولسازترین مشاغل تبدیل شده است.

بازار کار تعمیر ات لوازم خانگی

تعمیرکاران لوازم خانگی باید با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی مارک های مختلف آشنا باشند و بتوانند در سریع ترین زمان مشکل را تشخیص داده و برای رفع آن اقدامی انجام دهند که این امر به دانش و مهارت بالایی نیاز دارد. برای کسب این مهارت می توانید در دوره های آموزشی آموزشگاههای معتبر سراسر کشور شرکت کرده و کلیه مراحل عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی را فرا بگیرید.

تعمیرات برد الکترونیکی

در حال حاضر بردهای الکترونیکی در همه دستگاه های برقی مانند تلفن های همراه ، لپ تاپ ، تبلت و … وجود دارد و قطعه مهمی است. بنابراین اگر این قسمت خراب شود ، ممکن است تمام یا قسمتی از دستگاه خراب شود.

تابلوهای مدار معمولاً بسیار گران هستند ، به همین دلیل است که مردم ترجیح می دهند آنها را تعمیر کنند. اما تعمیر این قسمت مهم و گران قیمت کار آسانی نیست و نیاز به تجربه زیادی دارد ، بنابراین کسانی که مهارت کافی برای این حرفه را دارند می توانند موقعیت خوبی در بازار کسب کرده و درآمد قابل توجهی کسب کنند.

درآمد تعمیر برد الکترونیکی

عوامل زیادی مانند دانش و مهارت ها و همچنین تبلیغات و انصاف بر درآمد تعمیرکار برد الکترونیکی تأثیر می گذارد. همچنین هرچه تابلوها پیچیده تر باشند ، دستمزد تعمیرکار بیشتر می شود. به طور کلی متوسط ​​درآمد ماهانه تعمیرکار برد الکترونیک 6 تا 18 میلیون است.

هوشمند سازی ساختمان

BMS یا  سیستم های مدیریت ساختمان هوشمند ، سیستم هایی هستند که مدیریت کلیه عملیات فناوری ساختمان از جمله کنترل دسترسی ، امنیت ، هشدار آتش ، سیستم انرژی ساختمان و … را در دست دارند

هوشمند سازی ساختمان بسیار تخصصی است و با توسعه صنعت ساختمان ، نیاز به متخصصان در این زمینه دائما در حال افزایش است. می توان با قاطعیت گفت که بازار کار در هوشمند سازی ساختمان هنوز اشباع نشده است. درآمد این حرفه ارتباط مستقیمی با میزان مهارت فرد دارد ، اما به طور متوسط ​​یک متخصص با ورود به این حرفه می تواند ماهیانه بیش از 15 میلیون تومان درآمد کسب کند.

برق ساختمان

برقکار ساختمان علاوه بر سیم کشی ساختمان باید در کارهایی مانند نصب سیستم دوربین مدار بسته ، سیستم اعلام حریق ، نصب انواع آیفون های صوتی و تصویری ، پرده برقی و درب اتوماتیک و … مشارکت داشته باشد. در نتیجه می توان گفت بازار کار این حرفه بسیار گسترده است.

برای کسب مهارت های لازم در این زمینه ، شرکت در دوره های آموزشی که توسط آموزشگاههای معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود و آمادگی برای ورود به بازار کار ضروری است. پس از دریافت گواهی پایان کار ، می توانید مغازه فوزش لوازم برقی باز کنید، با شرکت ها قرارداد ببندید و همچنین می توانید به طور مستقل کار کنید.

 درآمد برق کار ساختمان

یک برقکار ساختمان علاوه بر کسب درآمد از مهندسی برق ساختمان ، می تواند در زمینه های نصب دوربین مدار بسته ، اعلام حریق ، صدا و تصویر آیفون و موارد دیگر فعالیت کند. متوسط ​​درآمد یک برقکار از 5 تا 12 میلیون تومان است و می توان آن را با تبلیغات ، ارتباطات ، مشتری مداری و عوامل دیگر افزایش داد.

آموزشگاه فن آموزان دوره های آموزشی ویژه و پردرآمدی را برای بازار کار برگزار می کند که شامل آموزش تمام مهارتهای ذکر شده و همچنین بیش از هشتاد دوره درامدزا از جمله تابلو برق صنعتی ، آموزش plc ، آموزش مکانیک و برق خودرو و… به صورت تخصصی وکاملاً پیشرفته در تهران می باشد. برای دریافت جزئیات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02166477300 تماس بگیرید و یا به سایت https://fanamoozan.com/ مراجعه نمایید. جهت مشاوره و ثبت نام حضوری نیز به آدرس تهران ، خیابان جمهوری ، تقاطع ولیعصر ، بالاتر از فروشگاه رفاه ف ساختمان تجاری-اداری 24 طبقه 6 مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات