حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد بازی های سرویس اپل آرکید Apple Arcade از مرز ۲۰۰ عدد فراتر رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، سرگرمی

صبح امروز و با انتشار سه بازی جدید، تعداد بازی های سرویس مخصوص بازی شرکت ساکن کوپرتینو با نام اپل آرکید که اشتراک آن نیز ماهانه ۴.۹۹ دلار می‌باشد، از مرز 200 عدد برای کاربران آیفون، آیپد و مک فراتر رفت.

تعداد بازی های سرویس اپل آرکید

این تعداد در ابتدا توسط وب‌سایت CNET برجسته شد که همراه با انتشار Super Leap Day+ ،Super Stickman Golf 3 و +Monster Hunter Stories، می‌توانید هر ۲۰۰ بازی سرویس اپل آرکید را بارگیری و اجرا کنید.

Apple Arcade برای اولین بار در سپتامبر 2019 معرفی شد؛ بنابراین کمتر از دو سال طول کشید تا اپل بتواند 200 عنوان انتخابی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

با Apple Arcade، همه بازی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند، رایگان هستند و هیچ گزینه خرید یا تبلیغات درون برنامه‌ای وجود ندارد. قیمت این سرویس 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال می‌باشد و با این قیمت اشتراک، همه اعضای خانواده می‌توانند به بازی‌ها دسترسی داشته باشند. اپل همچنین یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه برای تمامی اشخاص و سه ماه آزمایشی رایگان برای کسانی که دستگاه اپلی را خریداری می‌کنند، ارائه می‌دهد. همچنین مدت زمان بیشتر برای دوره‌های آزمایشی طولانی‌تر نیز وجود دارد.

تعداد بازی های سرویس اپل آرکید

تعداد بازی های سرویس اپل آرکید

اپل از زمان انتشار سرویس خود، با توسعه‌دهندگان مستقل و شرکت‌های بزرگ بازی‌ساز بر روی عناوین Apple Arcade همکاری می‌کند و در آوریل سال جاری، این شرکت شروع به انتشار مجدد عناوین کلاسیک مانند Fruit Ninja ،Monument Valley ،Mini Metro ،Threes و موارد دیگر کرد.

عناوین Apple Arcade را می‌توان در iPhone ،iPads ،Macs و Apple TV اجرا کرد. همچنین بسیاری از این بازی‌ها برای پشتیبانی از کنترلرها طراحی شده و از کنترلرهای PlayStation و Xbox نیز می‌توان برای آنها استفاده کرد. این سرویس در بیش از 150 کشور جهان در دسترس می‌باشد.

عناوین جدیدی به طور منظم به Apple Arcade اضافه می‌شوند و در آینده نزدیک، این سرویس با بازی‌هایی ازجمله MasterChef: Let’s Cook Layton’s Mystery Journey+ ،Asphalt Airborne 8+ ،Baldo The Guardian Owls ،Tetris Beat ،Wurdweb تکمیل می‌شود.

درنهایت نظر شما راجع‌به گذر تعداد بازی‌های سرویس اپل آرکید از مرز ۲۰۰ نسخه چیست؟ آیا شما نیز تجربه استفاده از این سرویس را دارید؟ اگر پاسختان مثبت است تجربیات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی