حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه ویندوز ۱۱ از آنچه فکر می کنیم نزدیک تر است!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، مایکروسافت

مایکروسافت نسبت به انتشار اطلاعات ویندوز ۱۱ تا به حال بسیار سخاوت مند بوده است. ویندوز ۱۱ به صورت رسمی تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۰ رونمایی شد. اما این شرکت زمان عرضه رسمی ویندوز ۱۱ را تا به حال اعلام نکرده است. البته که همین الان می توانید اقدام به دانلود ویندوز ۱۱ کنید اما نسخه غیررسمی است. با این حال با توجه به اسناد و مدارکی که به تازگی از شرکت های مایکروسافت و اینتل به بیرون درز پیدا کرده است، باید منتظر نسخه رسمی ویندوز ۱۱ در مهرماه 1400 باشیم.

زمان عرضه ویندوز ۱۱

گزارشات اولیه نشان می دهد که مایکروسافت قصد دارد تا از جدیدترین نسخه ویندوز خود (ویندوز ۱۱) در آبان و یا حتی آذرماه به صورت رسمی رونمایی کند. اما در اسنادی که اخیرا از بخش پشتیبانی شرکت اینتل به بیرون منتشر شده است، مهرماه را زمان عرضه ویندوز ۱۱ اعلام کرده است.

ویندوز ۱۱، جانشین "آخرین نسخه" ویندوز

به نقل از howtogeek، در اسناد و مدارک منتشر شده مربوط به کارت گرافیک های شرکت اینتل نشان می دهد که درایورهای مدل های مختلف آن ها به روزرسانی ویندوز ۱۱ را در مهرماه دریافت می کنند و این آپدیت را با نام “به روزرسانی اکتبر 2021 (21H2)” منتشر می کند. جالب است که پس از انتشار این خبر شرکت اینتل نام به روزرسانی اکتبر درایورهای گرافیکی خود را حذف کرد و این اقدام باعث شد تا گمانه زنی ها درباره زمان عرضه نسخه رسمی ویندوز 11 از سوی مایکروسافت قوت بیشتری بگیرد.

می دانیم 21H2 نام نسخه ای است که برای ویندوز 11 استفاده می شود. البته نکته دیگری که عرضه رسمی نسخه ویندوز 11 را در مهرماه قوت می بخشد، این است که مایکروسافت در گذشته نیز تقریبا همیشه در مهرماه نسخه های ویندوزش را به صورت رسمی عرضه می کند.

پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۰ مایکروسافت : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴

 

شما نسخه غیررسمی ویندوز ۱۱ را نصب کردید؟ یا منتظر انتشار نسخه رسمی آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی