حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Galaxy Buds 2 سامسونگ در اطلاعاتی جدید لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ امسال قصد دارد با عرضه ایربادز جدید خود، به رقابت با رقبایی مانند اپل بپردازد. اپل نیز قصد دارد به زودی از Airpods 3 خود پرده برداری کند. به همین ترتیب، سامسونگ می‌خواد ایربادز Galaxy Buds 2 را به زودی روانه بازار کند. اخیراً مشخصات Galaxy Buds 2 سامسونگ در اطلاعاتی جدید لو رفته است. اما این ایربادز جدید سامسونگ، چه مشخصاتی را با خود یدک می‌کشد؟

اطلاعات جدیدی از Galaxy Buds 2 لو رفت

سامسونگ در تاریخ ٢٠ مرداد و طی مراسم Unpacked جدید خود، از Galaxy Buds 2 خود رونمایی می‌کند. ما پیش از این در مورد رنگ بندی و جزئیات جدید لو رفته از ایربادز تازه وارد سامسونگ صحبت کرده بودیم. حال، مشخصات تکمیلی Galaxy Buds 2 نیز لو رفته است.

 

رنگ بندی Galaxy Buds 2 و جزئیات جدید این ایربادز لو رفتند

 

به نقل از Gizchina، مشخصات Galaxy Buds 2 سامسونگ در یک سری افشاگری‌های جدید لو رفته است. بر اساس این اطلاعات منتشر شده از ایربادز جدید سامسونگ، این ایربادز قیمت کم‌تری در مقایسه با نسل‌های قبلی خود دارد. همچنین مشخصات جذابی برای آن در نظر گرفته شده است. سامسونگ این ایربادزهای کاملاً بی سیم را ٢٠ مرداد معرفی خواهد کرد. گذشته از آن، دستگاه‌های دیگری مانند گلکسی واچ ۴ یا گوشی‌های منعطف جدید سامسونگ نیز در این مراسم رونمایی می‌شوند. سامسونگ پیش از این ایربادزهای گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو خود را رونمایی کرد. این ایربادزها، فروش بسیار خوبی را رقم زدند. جزئیات زیادی از محصولات جدید سامسونگ لو رفته‌اند. ابتدا، از قیمت و دسترسی ایربادز کاملاً بی سیم جدید سامسونگ آغاز می‌کنیم.

قیمت و دسترسی به گلکسی بادز ٢

جزئیات قیمت Galaxy Buds 2 به تازگی لو رفته است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که گلکسی Buds 2 به زودی همراه با دیگر محصولات جدید سامسونگ رونمایی می‌شود. به همین ترتیب، قیمت گلکسی بادز ٢ ١۴٩.٩٩ یورو خواهد بود. اگر بخواهیم مقایسه‌ای از قیمت این ایربادز با دیگر نسل‌های ایربادز سامسونگ داشته باشیم، گلکسی بادز پلاس قیمت حدود ١٧٠ یورو است. ایوان بلس نیز ادعا کرده بود که قیمت Galaxy Buds 2 در آمریکا ١۴٩ دلار است. البته توییت وی در رابطه با این موضوع اکنون حذف شده است.

مشخصات Galaxy Buds 2 سامسونگ

گفته می‌شود که Galaxy Buds 2 در واقع نسخه ارتقاء یافته‌ای از Galaxy Buds Plus است. این ارتقاء، شامل ویژگی‌هایی مانند قابلیت حذف نویز فعال است. یک ویژگی جذاب دیگر که در این ایربادز کاملاً بی سیم وجود دارد، تراشه بلوتوث نسخه ۵.٢ است. این در حالی است که گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو از بلوتوث نسخه ۵.٠ استفاده می‌کردند.

علاوه بر این، ایربادز Galaxy Buds 2 از کدک‌های صوتی مختلفی پشتیبانی می‌کند. از جمله این کدک‌های صوتی، می‌توان از SBC و AAC و SSC نام برد. فناوری انتقال صدای بلوتوثی LE نیز در این ایربادز موجود خواهد بود. علاوه بر قابلیت حذف نویز فعال، احتمالاً این ایربادز از انتقال صدای شفاف نیز پشتیبانی می‌کند. چرا که گلکسی بادز ٢ مجهز به ٣ میکروفون در هر گوشی است. بر اساس اطلاعات لو رفته اخیر، این ایربادز مجهز به درایور دوگانه است. درایورهای این ایربادز، دارای اندازه‌های ١١ و ۶.٣ میلی متری هستند. برای همین، تجربه استفاده از این ایربادزها لذت بخش‌تر از همیشه خواهد بود. در صورت خاموش بودن حالت حذف نویز فعال در Galaxy Buds 2، این ایربادز با یک بار شارژ تا ۸ ساعت به صورت مداوم می‌تواند به پخش موسیقی بپردازد. با این حال، روشن بودن حالت ANC عمر باتری آن را به ۵ ساعت کاهش می‌دهد.

این دستگاه، از کیس شارژی با شکل مربع بهره خواهد برد. همراه با این کیس شارژ، عمر باتری گلکسی بادز ٢ با حالت ANC به ١٣ ساعت و بدون آن، به حدود ٢٠ ساعت خواهد رسید. این کیس شارژ، از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین برای این کیس شارژ، یک درگاه از نوع Type-C در نظر گرفته شده است. گذشته از این‌ها، با ۵ دقیقه شارژ کردن Galaxy Buds 2، می‌توان تا ۵۵ دقیقه به موسیقی گوش فرا داد. این ایربادز برای مقاومت در برابر آب، گواهینامه IPX7 را کسب کرده است.

همان طور که قبلاً اشاره کردیم، این ایربادز در رنگ‌های سفید، بنفش، سبز زیتونی و مشکی به دست کاربران خواهد رسید. گلکسی بادز ٢، در حقیقت رقیبی برای Beats Studio Buds و وان پلاس Buds Pro است. با این حال، یک نکته منفی در این ایربادز به چشم می‌خورد. بر خلاف Galaxy Buds Plus، خبری از فناوری صدای ٣۶٠ درجه در Galaxy Buds نیست. تصویر زیر نیز به صورت زنده از جعبه و طراحی گلکسی بادز ٢ در دنیای واقعی منتشر شده است. شما می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تصویر زنده لو رفته از گلکسی بادز ٢

تصویر زنده لو رفته از گلکسی بادز ٢

نظر شما در مورد مشخصات Galaxy Buds 2 سامسونگ چیست؟ کدام ویژگی Galaxy Buds 2 برای شما مهم‌تر است؟ آیا این ایربادز رقیب شایسته‌ای برای دیگر ایربادزهای بازار است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

میدونم چرا سامسونگ کوچکترین اهمیتی به مسئله تاخیر صدا نمیده

درسته ایرپاد های قبلی سامسونگ هم حالت گیمینگ دارند ولی عموم استفاده از مکالمه و موزیک هست .

و حالت گیمینگ ایرپاد های قبلی اصلا قابل قبول نیست .

مسئله تاخیر صدا در بازی کردن و تماشای فیلم و سریال بسیار با اهمیت هست به خاطر هماهنگی صدا دریافتی و تصویر پخش شده از گوشی

—————-
دوستان با توجه به خرابی برخی محصولات ، با دوام ترین هندزفری بیسیم که تاخیر کمی داشته باشه
زیر 2م میشه معرفی کنید .

hamidtn

باتریاشون بیشتر از 2 سال عمر نمیکنن و برخی محصولات چینی نظیر ایرداتز شنیدم خیلی زود چند ماهه خراب میشوند .

میشه هندزفری بیسیمی که دارید و راضی هستید معرفی کنید .

hassann98

میگن این تاخیر تو مدل پرو خیلی کم شده ولی بازم خوب نیست کلا هیچ کدوم از بیسیم ها خوب نیستن الان ایرپادم تاخیرو قشنگ حس می کنی مخصوصا تو بازی کردن گفتن با بلوتوث ۵.۲ تاخیر برطرف میشه امیدوارم این ایرفون دیگه مشکلات نسل قبلو نداشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️