حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز AnTuTu آنر مجیک ٣ با اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، اخبار، بنچمارک، پردازشگرها، کوالکام

آنر با رونمایی از Honor Magic 3، قصد دارد تا برای اولین بار از تراشه Snapdragon 888 Plus استفاده کند. این کمپانی، به تازگی روابط خود را با کوالکام گسترش داده است. به طور مثال، آنر برای اولین بار از تراشه Snapdragon 778G استفاده کرد. این بار، امتیاز AnTuTu آنر مجیک ٣ با تراشه پرچمدار تازه وارد Snapdragon 888 Plus لو رفته است. همچنین بر اساس اعلام رسمی انتوتو، مشخصات دیگری از این گوشی به دست آمده است.

امتیاز AnTuTu آنر مجیک ٣ مشخص شد

آنر مجیک ٣ در شایعات زیادی لو رفته است. حتی امتیاز بنچمارک آنر مجیک ٣ پیش از این لو رفته بود. این گوشی، با امتیازی بالا در گیک بنچ مشاهده شده بود.

 

آنر Magic 3 با تراشه Snapdragon 888 Plus در گیک بنچ رؤیت شد

 

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی Gizmochina، کم‌تر کسی است که نداند آنر در تاریخ ١٢ آگست (٢١ مرداد) از سری پرچمدار جدید خود با نام Honor Magic 3 رونمایی می‌کند. این گوشی، به صورت جهانی نیز عرضه خواهد شد. آنر تا به حال چندین تیزر ناواضح از این گوشی را منتشر کرده است. همچنین همان طور که اشاره کردیم، آنر مجیک ٣ در بنچمارک گیک بنچ نیز رؤیت شده بود. اما این بار، نوبت یک بنچمارک دیگر است تا به ما اطلاعات تکمیلی از آنر مجیک ٣ بدهد. بنچمارک AnTuTu که یکی از شناخته‌ترین پلتفرم‌های بنچمارک اندروید است، اخیراً مشخصات و جزئیات آنر مجیک ٣ را در تست خود اعلام کرده است. به همین ترتیب، امتیاز AnTuTu آنر مجیک ٣ موضوع بحث ما است.

امتیاز AnTuTu آنر مجیک ٣

امتیاز کسب شده توسط آنر مجیک ٣ در انتوتو

این شما و این هم از نتیجه تست آنر مجیک ٣ در بنچمارک AnTuTu! مشخص نیست که این گوشی، در چه نسخه‌ای از انتوتو تست شده است. اما بر اساس امتیاز منتشر شده، احتمال می‌دهیم که این تست در نسخه ٨ انتوتو انجام گرفته باشد. همان گونه که بارها تأکید شده بود، آنر مجیک ٣ برای اولین بار از تراشه Snapdragon 888 Plus استفاده می‌کند. این تراشه، دارای لیتوگرافی ۵ نانومتری است. همچنین اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس نسخه‌ای اسنپدراگون ٨٨٨ با حداکثر فرکانس کاری بالاتر و بهبودهایی در بخش هوش مصنوعی است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

بر اساس اعلام انتوتو، مدل نامبر این گوشی ELZ-AN20 است. بنابراین، این گوشی نسخه استاندارد آنر مجیک ٣ است. بر اساس فهرست گیک بنچ، آنر مجیک ٣ دارای ٨ گیگابایت حافظه رم بود. اما در انتوتو، این گوشی با ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ تست شده است. بر اساس دیگر جزئیات اعلام شده از انتوتو در مورد آنر مجیک ٣، مشخصات جذابی را شاهد هستیم. این گوشی از ۵١٢ گیگابایت حافظه از نوع UFS 3.1 استفاده خواهد کرد.

قطر و وضوح نمایشگر Honor Magic 3 همچنان مبهم است. اما انتوتو می‌گوید که رفرش ریت نمایشگر این گوشی ١٢٠ هرتز است. سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض نیز بر روی این گوشی نصب شده است. به همین دلیل، در نسخه جهانی این گوشی شاهد پشتیبانی از سرویس‌های گوگل خواهیم بود. در نهایت، امتیاز AnTuTu آنر مجیک ٣ برابر با ٧۴٩,٢٢٣ است. این امتیاز، حاکی از پیشرفت نسبتاً خوب در مقایسه با اسنپدراگون ۸٨٨ است. چرا که گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 888، امتیاز حدود ٧٠٠ هزار را در نسخه ٨ انتوتو کسب کرده بودند. اما اگر این امتیاز مربوط به نسخه ٩ باشد، ممکن است شاهد بیشتر شدن امتیاز به طور محسوسی باشیم. چرا که ممکن است این نسخه، نهایی نباشد.

نظر شما در مورد امتیاز کسب شده توسط آنر مجیک ٣ در انتوتو بنچمارک چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند عملکرد بی نقصی را ارائه دهد؟ رویکرد آنر در بخش پرچمداران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

فقط امیدوارم یه راهی واسه از بین بردن گرمایش پیدا کرده باشه.

ali karimi

سلام، امتیاز خوبیه ولی به احتمال زیاد به گفته خود همین خبر امتیازش حتما بیشترم میشه،ولی خب باید دید گرمای گوشی حین کار چطوریه

persepolis

این فناوری در سری p و Mate هواوی هم بکار می رود

comment image

comment image

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️