حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل دوم دوربین زیر نمایشگر Oppo تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

داستان اوپو با دوربین زیرنمایشگر طولانی است. اولین مرتبه ۲ سال پیش بود که تیزر دوربین زیر نمایشگر اوپو را دیدیم. چند ماه پس از آن نمونه های خروجی دوربین سلفی زیر نمایشگر Oppo را دیدیم که چنگی به دل نمی زد. با این حال به نظر می رسد که اوپو متوقف نشده و نسل دوم دوربین زیر نمایشگر Oppo تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد.

دوربین زیر نمایشگر Oppo

از اولین تلاش های اوپو تا کنون تقریباً هیچ چیزی از این شرکت چینی نشنیده ایم. امروز اما رئیس اوپو چین ناگهان فاش کرد که این شرکت فناوری نسل دوم دوربین زیر نمایشگر خودر را فردا یعنی ۱۳ مرداد رونمایی می کند.

اولین نسل این فناوری روی یک دستگاه آزمایشی با صفحه نمایش و ماژول دوربین سفارشی انجام شد. قسمتی از صفحه نمایش که بالای لنز دوربین سلفی بود از یک ماده بسیار شفاف منحصر به فرد با ساختار پیکسلی بازطراحی شده ساخته شده بود.

بررسی اولیه دوربین سلفی زیر نمایشگر اوپو

نسل اول دوربین سلفی زیر نمایشگر اوپو

چندی پیش ZTE نظر خود را در مورد نحوه عملکرد این فناوری ارائه داد. این برند همراه با برند سازنده صفحه نمایش یعنی Visionox و به منظور معرفی Axon 20 (اولین گوشی موبایل تجاری موجود با دوربین سلفی زیر نمایشگر) همکاری کرد. همانطور که انتظار می رفت محدودیت های زیادی برای محصول نسل اول وجود داشت، اما Axon 30 که ماه گذشته عرضه شد یک گام قابل توجه به جلو است.

گوشی ZTE Axon 30 با دوربین سلفی زیر نمایشگر و Snapdragon 870 رونمایی شد

در رویداد فردا، انتظار داریم ببینیم آیا Oppo طراحی بدون افت کیفیت صفحه نمایش را در اولویت قرار داده است یا کیفیت تصویر دوربین سلفی را ترجیح می دهد. ما همچنین امیدواریم زمانی که این فناوری را در تلفن هوشمند تجاری شاهد خواهیم بود، فردا اعلام شود. البته این بعید است چون اوپو معمولاً رویدادهای معرفی فناوری را با رویدادهای معرفی محصولات خود متمایز می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر دوربین سلفی زیرنمایشگر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

خیلی خوبه امیدوارم این تکنولوجی زود فراگیر بشه البته با کیفیت زیاد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)