حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل عجیب نمایشگر شیائومی Mi 11 Lite را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | شیائومی، مشکلات

شیائومی می ۱۱ لایت نسخه 5G و نسخه 4G دارد. هر دو دستگاه محصولات جذابی هستند که می توانند نظر کاربران را به خود جلب کنند. امروز در توییتر کاربری به مشکل عجیب نمایشگر شیائومی Mi 11 Lite اشاره کرده است. مشکلی که مدیر ارشد بازاریابی شیائومی به آن بازخورد نشان داد.

مشکل عجیب نمایشگر شیائومی Mi 11 Lite

با انتشار چندین تصویر با کیفیت از برآمدگی عجیب پنل نمایشگر شیائویم می ۱۱ لایت، می بینیم که یک مشکل جدید و کمتر دیده شده در این محصول شیائومی بروز داده است. کاربری که تصویر را منتشر کرده ادعا می کند این برجستگی بدون دلیل ایجاد شده است.

تصویر توییت وی را اینجا می توانید ببینید:

مشکل نمایشگر شائومی می ۱۱ لایت

مشکل نمایشگر شائومی می ۱۱ لایت

وی در توییت خود نوشت:

مواجه شدن با عجیب ترین مشکل در Mi 11 Lite من. صفحه نمایش در یک نقطه تاول ایجاد کرده است و از بین نمی رود. من مطمئن نیستم که علت این امر چیست اما به نظر می رسد باید از گارانتی استفاده کنم. آیا شخص دیگری این مشکل را دیده است؟

در پاسخ به او، توییت مدیر ارشد بازایابی شیائومی را می بینیم که گفته است:

این بررسی می شود.

البته بد نیست بدانید که این یک کاربر عادی نبوده و یک یوتیوبر با تعداد قابل توجهی سابسکرایبر است. به هر حال وعده بررسی داده شده و امیدواریم که مشکل همه گیری نباشد. اینجا می توانید تصاویر مشکل بادکردن نمایشگر شیائومی ۱۱ لایت را ببینید:

مشکل عجیب نمایشگر شیائومی Mi 11 Lite

مشکل برآمدگی نمایشگر شیائومی Mi 11 Lite

شما این دستگاه را دارید؟ امیدوارم که مشکل مشابهی را تجربه نکرده باشید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

خب دلش دوربین سلفی دوگانه می‌خواد 🤣

ali.reza.9821

کلا برند پر عیب و ایرادیه …
من یک ردمی نوت 7 هم دارم صفحه ش سایه میندازه عجیب… کلا انچنان کیفیت نداره محصولاتش و بیشتر روی کاغذیه تا توی عمل

AE FREAKY

گوشی های شیائومی حرفی درشون وارد نیست و به معنای واقعی تو تمامی موارد (دوربین، سخت افزار و…) کشنده دیگر پرچمدار هاست. در مورد صفحه نمایش هم که شما فرمودید باید خدمتتون عرض کنم که شیائومی صفحه های نمایشش رو (حداقل در اون برهه ی ۲۰۱۹ و ۲۰ به قبل) از سامسونگ استفاده می‌کرده که اگر ضعفی وارد باشه به سامسونگ وارده. بنده کمتر از یک ماه بعد از معرفی Mi 9T این گوشی رو خریداری کردم و تا چند هفته اخیر داشتمش و فروختم و هم از سیستم و صفحه نمایش سامسونگش و دوربین دارای هوش مصنوعی سونیش و ساختار فوق العادش راضی بودم

ali.reza.9821

اتفاقا توی تنظیمات زده سازده نمایشگر tianma همچین چیزی … اگر سامسونگ بود که اینقدر داغون نبود…
کلا برند بی کیفیتیه برعکس هواوی و سامسونگ

AE FREAKY

طبیعیه تمامی صفحات از سامسونگ نباشه همون‌طور که برخی از دوربین ها از سونی و برخی از سامسونگ دریافت کرده (برای مثال دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که ابتدا بر روی شیائومی استفاده شد این دو شرکت چینی و کره‌ای با هم ساختن)
بنده تجربه بیشتری از این گوشیا دارم که خوب شامل استفاده طولانی مدت از Mi 9T / سه عدد Note 8 pro / دو عدد Redmi note 7 هستش. که عرضم به خدمتت نسخه نوت ۷ جزو قدیمی ترین بین این لیست هست و هنوزم که هنوزم هر دو سالم هستند و تنها یکی از نوت ۸ پرو صفحه ipc اش دارای زردی شده و بقیه کاملا سالم بودند.
حال در مورد شرکتی که فرمودید بگم که قریب به ۴۰ سال از تاسیسش گذشته و جزو شرکت های مطرح تولید صفحه نمایش هست+ خدمات مدرن دیگه

صدرا مخملی

من یه ردمی 9 تی دارم فوق العادست !
به شدت خوبه شارژ دهیش بزنم به تخته ماشاالله عالیه!
صفحه نمایش هم نسبت به قیمت که خیلی خوبه !
با اینکه قرار بود دوربین خیلی خفنی روش نباشه اما دوربینش از a12 و a31 بهتره
سخت افزار هم عالی
طراحی هم خودتون باید ببینید و تو دست بگیرید

هنوزم به نظرت شیائومی برند گندیه ؟؟؟؟؟؟

همه دارن میرن سمت پوکو و ردمی

صدرا مخملی

تازه ip58 هم داره !

AE FREAKY

شیائومی با قیمت پایین معروف شد و شروع کرد به ساخت گوشی های میان و بالا رده حالا هم گوشی های قیمت مناسب میزنه هم گرون قیمت مانند ما لقب اسمارت فون ها
شما می‌بینید بهترین گوشی شیائومی روی کاغذ هم رده سامسونگ و رقباش هست (خوب چیپست ها یکی هستند اکثرا) ولی در عمل و بنچمارک گیری بسیار قوی تر عمل کرده.
توی دوربین و لنز های مکمل حرف زیادی برای گفتن داره
یک ساله که توی کیفیت صفحه نمایش هاش به سامسونگ رسیده و تنها ضعفش در برابر سامسونگ که تراکم پیکسلی پایین بود رو پوشنده و دیگه سامسونگ برتری مطرحی نداره

ali2221010

قیمت ردمی 9t از آ۳۱ و آ۱۲ بالاتره پس دوربین بهتر چیز طبیعیه.صفحه نمایشش ها آی پی اس هست که زیاد جالب نیست توی رنج قیمت خودش ولی طراحی انصافا قشنگه.راستی چرا راجب رابط کاربری پر ایراد و تبلیغاتش نگفتید؟چرا راجب مشکلات miui 12 نگفتید؟چرا نگفتید پر باگه و کند میشه؟من یک ردمی نوت ۸ داشتم قبل از یک سال خیلی کند شد و تقریبا غیر قابل استفاده.شما هر چقدر پول بدید همونقدر آش میخورید اصلا فکر نکنید که با خرید گوشی های شیائومی سود کردید.گوشی های شیائومی توی رنج قیمتشون سخت افزار قوی دارن ولی نرم افزار ضعیف.الان من هوآوی y7a دارم خیلی روون و خوبه و خیلی ازش راضیم.گوگل نداره ولی برای من هیچ مشکلی ایجاد نکرد چون هوآوی گوگل پلی رو جایگزین کرده و بقیه برنامه ها هم تونستم بدون دردسر نصب کنم.شیائومی هنوز خیلی کار داره.

shahed1987

حاجی من سه ساله ردمی نوت ۷ دارم،هیچ مشکلی هم ندارم فعلا،همچیش عالیه،گوشی هم ک امسال میخرم ردمی نوت هفت پرو خواهد بود.

Miladkheyri

من خواهرم نسخه 4g این گوشی رو داره،تو این یک ماه که با چنین مشکلی روبرو نشده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)