حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G بلک بری به‌لطف OnwardMobility بزودی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | بلک‌بری، شبکه 5G

شرکت OnwardMobility به‌تازگی بیان کرده است که قصد دارد تا طرفداران بلک بری بدانند که این شرکت کماکان زنده است و بزودی یک گوشی هوشمند جدید تحت این برند را با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی خواهد کرد. این همان چیزیست که قبل‌تر توسط “برنامه از پیش تعهد شده” جدید استارت‌آپ تگزاسی برای کاربران علاقه‌مند به دستگاه اندرویدی بلک بری اعلام شده بود.

گوشی 5G بلک بری

این برنامه اولین بار به‌منظور بهبود بروزرسانی‌های مربوط به توسعه ویژگی‌ها و در دسترس بودن دستگاه‌های اختصاصی کمپانی کانادایی به علاقه‌مندان مطرح شد. همچنین به طرفداران این امکان را می‌دهد تا در برنامه توسعه، اطلاعاتی را ارائه دهند و به آنها اجازه می‌دهد “مستقیماً بر ویژگی‌ها و عملکرد محصول تأثیر بگذارند“.

بلک بری به شبکه 5G علاقه خاص نشان نمی دهد

بحث در مورد دستگاه جدید بلک بری با پشتیبانی از 5G و  با صفحه کلید فیزیکی، سال گذشته با اعلام همکاری OnwardMobility آغاز شد که نشانگر بازگشت دیگری برای تلفن‌های BlackBerry بود. این مشارکت تنها چند ماه پس از پایان همکاری BlackBerry با TCL و توقف فروش دستگاه‌های عرضه شده توسط آنان اتفاق افتاد.

OnwardMobility شرکتی متمرکز بر راهکارهای ایمنی تلفن‌های همراه برای شرکت‌ها و مشاغل است و همین موضوع همکاری آنان را با BlackBerry توجیه می‌کند. هنگامی که این همکاری در کنار شرکت FIH Mobile Limited فاکسکان اعلام شد، مدیر عامل بلک بری، John Chen، اظهار کرد که این شرکت از کار با OnwardMobility برای “ارائه یک دستگاه تلفن هوشمند BlackBerry 5G با صفحه کلید فیزیکی که از استانداردهای بالای امنیتی همرده با برند خود استفاده می‌کند، بسیار خشنود است.

گوشی 5G بلک بری

گوشی 5G بلک بری

درحالی‌که انتظار می‌رفت اولین محصول حاصل این مشارکت “در نیمه اول سال 2021 و در آمریکای شمالی و اروپا” عرضه شود، چنین اتفاقی نیفتاد. اکنون که وارد نیمه دوم سال شده‌ایم، شرکت تگزاسی درنظر دارد تا به ما یادآوری کند که همه چیز برای یک دستگاه BlackBerry جدید مهیاست؛ اگرچه برنامه جدید نشان می‌دهد که هنوز ممکن است مدت زمانی تا عرضه عمومی آن فاصله داشته باشیم.

برای علاقه‌مندان به گوشی 5G بلک بری، این فرصت مهیا شده است تا با مراجعه به وب‌سایت رسمی OnwardMobility، پیش‌سفارش خود را ثبت کرده و جزو اولین افرادی باشند که دستگاه جدید را دریافت می‌کنند.

با این حال، بعید به‌نظر می‌رسد که گوشی هوشمند جدید بلک بری بتواند با بهترین موبایل‌های اندرویدی حال‌حاضر رقابت کند، اما هنوز هم ممکن است مانند دستگاه‌های قبلی از جمله BlackBerry Key2 که بسیار مورد استقبال قرار گرفت، جایگاه خود را پیدا کند. در دریایی از تلفن‌های هوشمند تمام صفحه، تلفن جدید کمپانی کانادایی می‌تواند برای برخی، تجربه نوستالژی و جذابی باشد.

اولین گوشی ۵G بلک بری با یک دوربین قدرتمند عرضه خواهد شد

نظر شما راجع‌به معرفی گوشی 5G بلک بری توسط OnwardMobility و با دارا بودن ویژگی‌هایی از جمله کیبرد فیزیکی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی