حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 با Snapdragon 895 و همراه Galaxy S22 معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

تبلت های پرچمدار گلکسی تب اس ۸ سامسونگ مدتی است که در شایعات دیده می شوند. درباره تاریخ معرفی آن ها اطلاعاتی در دست نبود. با این حال امروز در توییتی می بینیم که تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 با Snapdragon 895 و همراه Galaxy S22 معرفی خواهد شد.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8

همانطور که در توییت ice universe می بینید، او اشاره می کند که گلکسی اس ۸ پلاس (توجه داشته باشید که مدل پایه اشاره نشده است) همراه با گلکسی اس ۲۲ ارایه می شود. همچنین این تبلت به تراشه کوالکام SM8450 مجهز است. اسم رمز مذکور به تراشه هنوز معرفی نشده اسنپدراگون ۸۹۵ اشاره دارد. تراشه پرچمداری که در دستگاه های اندرویدی سال ۲۰۲۲ حکمرانی خواهد کرد.

رابط کاربری One UI 4.0 یکی از مواردی است که برای تبلت جدید این شرکت کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسد. این رابط کاربری باید بر مبنای اندروید ۱۲ باشد. باتری بزرگ ۱۰ هزار و ۹۰ میلی آمپری نیاز این تبلت را تامین خواهد کرد.

سامسونگ Galaxy Tab S8

سامسونگ Galaxy Tab S8

وی همچنین اشاره می کند که مدل پلاس، بهترین نمونه تبلت گلکسی تب اس ۸ نیست. گفته می شود که مدل اولترا هم موجود خواهد بود اما باید صبر کرد و دید.

اگر به یاد داشته باشید، یک ماه پیش بود که رندر طراحی گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ را با ناچ عریض دیدیم. خانواده تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 با ۳ عضو در راه است. پرچمدارترین آن ها اما طراحی زیر را دارد. حاشیه های نمایشگر آنقدر کم است که سامسونگ دست به دامن ناچ شده است، آن هم ناچ عریض. شاید بپرسید چرا باید ۲ دوربین سلفی وجود داشته باشد؟

رندر طراحی گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ را با ناچ عریض ببینید

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت پرچمدار سامسونگ هستید؟ اگر بخواهید تبلت پرچمدار اندرویدی بخرید، چه برندی در ذهن شما برجسته خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دوتا احتمال داره که از دو تا دوربین استفاده کنه:
۱. شاید به همراه حسگرای مادون قرمز فیس آیدی بذاره.
۲. تو ویدئو کال ها به جای دوربین اصلی بشه از اولترا واید استفاده کرد.
پ ن: ولی خدایی اون ناچش که تو حالت افقیه مشتری اگه خواست عمودی کار کنه یکم عجیب نمیشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)