حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S21 FE احتمالا در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی نمی‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چیزی به رویداد Unpacked سامسونگ نمانده است. کمتر از ۲۰ روز دیگر مراسم معرفی محصولات جدید سامسونگ برگزار می‌شود. سامسونگ دومین رویداد مهم Unpacked سال را در ماه آینده برگزار می‌کند که در آن از دو گوشی هوشمند جدید تاشو، Galaxy Buds 2 و دو ساعت هوشمند رونمایی می‌شود. بر اساس اخبار و گزارشات منتشر شده امسال انتظار عرضه گلکسی نوت ۲۱ را نداریم. اما در ابتدا اعتقاد بر این بود که معرفی گلکسی S21 FE سامسونگ در این مراسم محقق خواهد شد. اما گزارشات اخیر خلاف این موضوع را نشان می‌دهند.

احتمالا گلکسی S21 FE در پاییز امسال معرفی می‌شود

طبق گزارش جدید LetsGoDigital گلکسی S21 FE سامسونگ در رویداد Unpacked آینده معرفی نخواهد شد. LetsGoDigital اسناد رسمی سامسونگ را مشاهده کرده است که تأیید می‌کند خبری از رونمایی نسخه ارزان قیمت گلکسی S21  نخواهد بود.

معرفی گلکسی S21 FE

رندر Galaxy S21 FE

این گزارش همچنین گزارش دیگری که در ماه ژوئن (خرداد ماه) منتشر شد را تایید می‌کند که ادعا می‌کرد Galaxy S21 FE در مراسم Unpacked رونمایی نمی‌شود. و فقط در ماه اکتبر (مهر) یا پس از آن باید انتظار معرفی نسخه ارزان قیمت پرچمدار سری Galaxy S سامسونگ را داشته باشیم. هنوز تاریخ دقیق رونمایی این محصول مشخص نیست و حتی علت آن نیز به طور دقیق مشخص نشده است. در ابتدا حتی گزارش هایی مبنی بر توقف تولید Galaxy S21 FE به دلیل بحران کمبود تراشه وجود داشت که پس از آن توسط سامسونگ تکذیب شد.

Galaxy S21 FE چه مشخصاتی خواهد داشت؟

بر اساس گزارش GSMArena، سامسونگ Galaxy S21 FE با پنل ۶.۴ اینچی Super Amoled با رزولوشن FHD+ و همراه با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه می‌شود. قاب پشتی این محصول تماما از جنس پلاستیک خواهد بود و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ همراه است. نسخه ارزان قیمت Galaxy S21 FE با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اما نسخه دیگر با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ به بازار عرضه خواهد شد. گلکسی S21 FE سامسونگ در رنگ های خاکستری، سفید، بنفش و سبز عرضه می‌شود.

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت؛ کم‌تر از نسل قبل!

نظر شما درباره Galaxy S21 FE چیست؟ با توجه به مشخصات ذکر شده، آیا محصول موفقی خواهد بود و فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی