حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 پوکو X2 شیائومی رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، پوکو

پوکو ایکس ۲ شاید به اندازه پوکو ایکس ۳ محبوب نشد اما همچنان یک گوشی قابل اعتنا به شمار می رود. اگر شما این دستگاه را دارید، خبر خوبی برای شما دارم. امرور آپدیت MIUI 12.5 پوکو X2 شیائومی رسما ارایه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 پوکو X2

حدودا یک ماه پیش بود که آپدیت MIUI 12.5 برای Poco X3 Pro ارایه شد. مدل قبلی این دستگاه یعنی Poco X2 هم این آپدیت را دریافت می کند. بیلد این آپدیت با ورژن V12.5.1.0.RGHINXM ارایه شده است. این آپدیت در هند در دسترس بوده و با عنوان “Stable Beta” شناخته می شود. در حال حاضر، فقط بخشی از کاربران در حال مشاهده به روزرسانی هستند. اما این به یک عرضه گسترده قریب الوقوع اشاره دارد.

گوشی شیائومی Redmi K30 ماه گذشته به روزرسانی MIUI 12.5 خود را دریافت کرد. منطقی است که آپدیت Poco X2 نزدیک به آن ارایه شود چرا که این دو دستگاه عملاً یکسان هستند.

رابط‌کاربری MIUI 12.5

آپدیت MIUI 12.5

اگر به یاد داشته باشید، Poco X2 در ابتدا با اندروید ۱۰ و MIUI 11 عرضه شد. پس از آن به MIUI 12 به روز شد و اندکی بعد به اندروید ۱۱ ارتقا پیدا کرد. با توجه به عمر کم این دستگاه، انتظار داریم آپدیت MIUI 13 را هم دریافت کند.

اگر منتظر آپدیت اندروید ۱۲ پوکو هم هستید، ۲ هفته گذشته لیستی از محصولات این برند برای شما ارایه کردیم که آپدیت Android 12 را دریافت خواهند کرد. البته این لیست هنوز قطعی نیست.

آپدیت اندروید ۱۲ پوکو برای این گوشی ها ارایه می شود: Poco X3 و Poco M3 در کنار دیگران

شما این گوشی Poco را دارید؟ آپدیت MIUI 12.5 پوکو X2 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)