حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اجرای MIUI 11 بر روی آیفون؛ اقدام جدید هکرها که خبرساز شده است!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، حتما بخوانید

هکرها در برخی از موارد، کارهای عجیب و باورنکردنی را انجام می‌دهند. البته که دستگاه‌های آیفون، برای انجام این کارها گزینه خوبی نیستند. اما این بار هکرها به سراغ یکی از مدل‌های آیفون رفته‌اند تا یک حرکت عجیب را بر روی آن انجام دهند. این حرکت، مربوط به اجرای MIUI 11 بر روی آیفون است! در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات این مسئله را برای شما روشن کنیم.

اجرای MIUI 11 بر روی آیفون

یادتان می‌آید که در مورد اجرای ویندوز ١١ بر روی گوشی OnePlus 6T گفته بودیم؟ در زمان انتشار این خبر، برخی از رسانه‌ها نسبت به آن واکنش نشان دادند. چرا که اجرای آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت بر روی یک گوشی پرچمدار اندرویدی، واقعاً جالب و شگفت آور است!

 

وان پلاس 6T با ویندوز ١١، توانایی اجرای بازی Crysis و Hitman 4 را دارد!

 

حال در خبری دیگر، شاهد اجرای یکی از رابط کاربری‌های محبوب سیستم عامل اندروید بر روی آیفون‌ها هستیم! بر اساس گزارشات Gizchina، اپل نسبت به سیستم عامل خود، یعنی iOS، سخت گیری‌های فراوانی دارد. به طوری که فرار از این سیستم عامل در آیفون‌ها، امری بسیار سخت و طاقت فرسا است. برای بسیاری از هکرها، نفوذ به سیستم عامل اپل و دستکاری آن، به نوعی یک خودنمایی محسوب می‌شود. به همین صورت، آن‌ها این سیستم عامل را دچار تغییراتی می‌کنند تا هنر هک خود را به نمایش بگذارند. حتی ممکن است آن‌ها از این مسئله، فراتر بروند و رابط کاربری و سیستم عامل گوشی را عوض کنند!

مدت‌هاست که هکرها کاشف به عمل آورده‌اند که استفاده از سیستم عامل اندروید در آیفون‌ها، صرفاً یک رؤیای ناشدنی نیست. چند روز پیش، به لطف یک آسیب پذیری با نام Checkm8، برخی از هکرها و توسعه دهندگان موفق شدند تا از سیستم عامل iOS فرار کنند. این فرار، به نصب و اجرای MIUI 11 بر روی آیفون منجر شد!

این نسخه، خیلی هم قدیمی نیست و مربوط به سال گذشته میلادی است. در فیلم زیر، شما می‌توانید نگاهی به اجرای MIUI 11 بر روی آیفون داشته باشید! البته تنها همین فیلم به دست ما رسیده است. مشخص نیست که چه اقداماتی برای نصب MIUI 11 بر روی این گوشی انجام شده است. اما به هر حال، مهم این است که وجود چنین رابط کاربری بر روی آیفون یک حرکت افتخار آمیز است!

اجرای MIUI 11 روی آیفون

اجرای MIUI 11 بر روی آیفون

اگر به یاد داشته باشید، شیائومی در سال ٢٠١٩ میلادی، رابط کاربری MIUI 11 را در معرض دید عموم قرار داد. در اکتبر همان سال، این رابط کاربری به صورت یک به روزرسانی OTA برای دستگاه‌های مختلفی از این کمپانی و زیر مجموعه‌های آن انتشار یافت. رابط کاربری MIUI 11 حتی نسبت به نسل بعد آن، یعنی MIUI 12 نیز شهرت و محبوبیت زیادی داشت. حتی برخی از کاربران اظهار داشتند که تجربه کاربری آن‌ها در نسخه MIUI 11 بهتر بوده است. امکانات مختلف این رابط کاربری، سبب شدند تا این نسخه به یکی از محبوب‌ترین رابط کاربری‌های اندروید تبدیل شود.

ما مطمئن نیستیم که اجرای MIUI 11 بر روی آیفون کار عاقلانه‌ای باشد. چرا که مطمئناً این نسخه نرم افزار، برای آیفون بهینه نشده است و شاهد لگ و باگ‌های زیادی خواهید بود. همچنین بسیاری از قابلیت‌های MIUI 11 در دسترس نیستند. با این وجود، نکته مهم اجرای MIUI 11 است که کار بسیار عجیب و جالبی محسوب می‌شود. این روش برای نصب MIUI 11 بر روی آیفون، مطمئناً بسیار سخت است. بنابراین، سعی نکنید تا این کار را بر روی آیفون خود انجام دهید! 😅

اگر شما توانایی اجرای یک رابط کاربری بر روی آیفون خود داشتید، کدام رابط کاربری را انتخاب می‌کردید؟ آیا اجرای MIUI به جای iOS برای شما جالب بود؟ چه نظری نسبت به این موضوع دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به نظرم هنر این بود ios رو روی شیائومی میریختن…گوشی جذابتری بود… 😅

ولی در کل فکر کنم بعد از اندروید خام miui رابط یک شرکت تولید کننده هست که بیشترین انواع و اقسام شرکت ها رو طی کرده… رو htc و سونی و حتی نوکیا و ال‌جی و موتورولا و وانپلاس و سامسونگ و الانم اپل رفته…
اون اوایل رام رسمی میزد برای شرکتای مختلف! و جالبه که بازخورد خوبی هم داشت و همین شد شروع ساخت گوشی هاش…

Mahdi

من عاشق گوشی پکسل با رابط نرمش هستم

m.b

خیلی وقت بد عاشق نبدی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️