حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F42 5G سامسونگ با Dimensity 700 در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

سامسونگ یکی از برندهایی است که عمل تولید نسخه‌های موازی را به طور منظم انجام می‌دهد. سری Galaxy F، میزبان این نوع از گوشی‌های سامسونگ است. حال، گفته می‌شود که گوشی جدید این سری با نام Galaxy F42 5G رونمایی خواهد شد. این گوشی، احتمالاً نسخه موازی Galaxy A22 5G می‌باشد. به همین ترتیب، گلکسی F42 5G سامسونگ با تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700 در گیک بنچ دیده شده است.

گلکسی F42 5G سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

گوشی‌های جدید سامسونگ، معمولاً پیش از رونمایی در شایعات مختلفی دیده می‌شوند. به طور مثال، ما حدود ١ ماه قبل از احتمال رونمایی Galaxy F42 5G سامسونگ به عنوان نسخه موازی Galaxy A22 5G گفته بودیم. ظاهراً این موضوع بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.

 

گلکسی F42 5G سامسونگ نسخه ریبرند شده گلکسی A22 5G خواهد بود

 

به نقل از Mysmartprice، سامسونگ در حال آماده سازی گوشی جدید خود در سری Galaxy F است. انتظار می‌رود که گوشی گلکسی F42 5G سامسونگ در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود. پیش از این، شایعه‌ای از گوشی، در مورد جدید نبودن آن منتشر شده بود. سامسونگ تاکنون جزئیات رسمی از رونمایی این گوشی جدید را به اشتراک نگذاشته است. اما خوشبختانه جزئیات جدید منتشر شده از پایگاه داده‌های بنچمارک GeekBench، جزئیاتی را در مورد این گوشی به ما می‌دهد. این لیست، نشان می‌دهد که Galaxy F42 5G مشخصات مشابهی با Galaxy A22 5G دارد. همچنین Galaxy A22 5G فردا وارد بازار هند می‌شود. اما جدا از این‌ها، اجازه بدهید تا به جزئیات موجود در صفحه گیک بنچ این گوشی بیاندازیم.

نتیجه گیک بنچ ۵.۴.١ گلکسی F42 5G

نتیجه گیک بنچ ۵.۴.١ گلکسی F42 5G

همان طور که گفتیم، Galaxy F42 5G به زودی رونمایی می‌شود. این دستگاه، به تازگی با مدل نامبر SM-E426B در وبسایت گیک بنچ ظاهر شده است. گلکسی F42 5G، در نسخه ۵.۴.١ این بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس جزئیات موجود در صفحه گیک بنچ این دستگاه، تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700 در آن به کار گرفته شده است. این تراشه، در Galaxy A22 5G نیز استفاده شده است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

در ادامه، نسخه تست شده از این گوشی دارای ۶ گیگابایت حافظه رم بوده است. ممکن است این دستگاه دارای نسخه‌ای با رم ۴ گیگابایتی نیز باشد. همچنین مانند دیگر گوشی‌های جدید سامسونگ، این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ١١ برخوردار شده است. در نهایت، این دستگاه به ترتیب نمرات ۵۵٩ و ١,٧١٩ را در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است. این گوشی، تأییدیه BIS هند را نیز دریافت کرده است. بنابراین، ممکن است برای اولین بار شاهد رونمایی از آن در این کشور باشیم.

اگر این گوشی واقعاً نسخه موازی Galaxy A22 5G باشد، ما می‌دانیم که Galaxy F42 5G چه مشخصاتی دارد. بنابراین، این دستگاه مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD است. رفرش ریت نمایشگر این دستگاه متأسفانه به ۶۰ هرتز محدود شده است. سامسونگ از باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت و شارژر ١۵ واتی برای این گوشی استفاده خواهد کرد. در نهایت، این دستگاه مجهز به دوربین اصلی سه گانه ٢+۵+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض است.

نظر شما در مورد استفاده از تراشه Dimensity 700 در Galaxy F42 5G چیست؟ آیا مشخصات این دستگاه را می‌پسندید؟ موافق موضوع تولید نسخه‌های موازی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.v

بازم یه گوشی دیگه و بازم مشخصات تکراری و یه گوشی تکراری با طراحی تکراری.
بازار ایران پر شده از آت آشغالای سامسونگ و ملت هم جز سامسونگ هیچی استفاده نمیکنن !

مطالب تنذ جناب؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️