حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گوشی های آیفون در فروشگاه های ال جی علیرغم انتقادات فراوان، محقق خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ال‌جی

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل به دنبال عقد قراردادی با ال جی است تا بتواند گوشی های آیفون خود را در فروشگاه های این شرکت به فروش رساند. اما مدتی بعد برخی سازمان ها و فروشندگان محلی به این تصمیم دو غول بزرگ تکنولوژی انتقاد کردند و سعی بر آن داشتند تا مانع آن شوند. با وجود تمام این مشکلات و انتقادات، این شرکت کره ای بر تصمیم خود مصمم است و قصد دارد تا فروش گوشی های آیفون در فروشگاه های ال جی را آغاز کند.

ال جی علیرغم انتقادات فراوان قصد فروش گوشی های آیفون در فروشگاه های خود را دارد

بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، LG قرار است از ماه آینده فروش آیفون را در بهترین فروشگاه های خود در کره جنوبی را آغاز کند. این درحالی است که ال جی با مخالفت شدیدی مواجه شده است. و این موضوع تا آنجا پیش رفت که گفتگوها با اپل در اوایل ماه جاری متوقف شد.

در ماه ژوئن (اواخر خرداد ماه) گزارش شد که LG با اپل در مورد امکان فروش آیفون در فروشگاه هایش صحبت می‌کند. ال جی اخیراً از بازار تلفن های هوشمند خارج شده است و اپل قصد دارد تا از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرده و قفسه های خالی فروشگاه های ال جی را پر کند. چندی بعد، اما ال جی به دلیل واکنش شرکت های محلی که نگران افزایش رقابت بودند، مذاکرات با اپل را متوقف کرد. ال جی توسط خرده فروشان کوچک و افکار عمومی تحت فشار قرار گرفت و مجبور شد که حداقل برای مدت کوتاهی روند گفتگو ها با اپل را متوقف سازد.

فروش آیفون در فروشگاه های ال جی

فروش آیفون در فروشگاه های ال جی

با این حال، گزارش جدید نشریه Herald Economic Daily حاکی از آن است که LG مشکلات موجود را حل کرده است و فروش گوشی های iPhone در فروشگاه های ال جی از ماه آگوست (مرداد یا شهریور) محقق خواهد شد.

ال جی چگونه مشکلات به وجود آمده را حل و فصل کرد؟

بر اساس آخرین گزارشات، کمپانی LG به طور قاطع طرح فروش آیفون در فروشگاه های خود را تأیید کرده و در حال انجام طرح موجود است. LG Electronics در پایان ماه جاری از تجارت تلفن همراه خارج خواهد شد و پس از آن فروش آیفون را در ماه آگوست (مرداد یا شهریور) در بهترین فروشگاه های LG آغاز می‌شود.

به عنوان بخشی از این توافق، به نظر می‌رسد که ال جی با انجمن توزیع ارتباطات ملی کره جنوبی معامله ای انجام داده است. این انجمن شامل گروهی است که به دنبال منافع خرده فروشان کوچک و متوسط ​​هستند.

فشار سامسونگ بر روی ال جی برای فروش گوشی های گلکسی در فروشگاه های این شرکت

این اقدام به آن معنی است که اپل می تواند گوشی های سری آیفون ۱۳ را از طریق فروشگاه های LG به فروش رساند. همچنین سایر مدل های آیفون نیز احتمالاً در این فروشگاه ها موجود خواهند شد. توافق با ال جی، بی تردید یکی از بهترین معامله های شرکت اپل بوده است.

نظر شما چیست؟ آیا ال جی در نهایت موفق خواهد شد تا با اپل قراردادی را امضا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی