حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Pad 5 را در رندری جدید ببینید؛ عرضه با نمایشگر 2K و ١٢٠ هرتز

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، رندر، شایعات، شیائومی

شیائومی سال‌هاست که در بازار تبلت‌ها حضور ندارد. با این وجود، چینی‌ها قصد دارند تا مجدداً با ارائه محصولاتی در این حوزه، به بازی بازگردند. به همین ترتیب، سری Xiaomi Mi Pad 5 در راه است. به نظر می‌رسد که شیائومی Mi Pad 5، با جزئیات تازه‌ای لو رفته است. بنابراین، در ادامه این مطلب نگاهی به اطلاعات فاش شده جدید از Mi Pad 5 خواهیم داشت.

شیائومی Mi Pad 5 در رندری جدید؛ مشخصات تازه‌ای از این تبلت لو رفته است

تبلت Mi Pad 5، در شایعات زیادی مشاهده شده است. حواشی این سری تبلت زیاد است. چرا که شیائومی سال‌هاست از تبلت جدید خود رونمایی نکرده است.

 

شیائومی می گوید این تبلت Mi Pad 5 نیست

 

به نقل از Mysmartprice، شایعه شده است که شیائومی در اواخر سال جاری میلادی تبلت پریمیوم خود را روانه بازار می‌کند. ممکن است این تبلت به همراه نسخه Pro خود و همچنین سری Mi CC11 در چین رونمایی شود. حتی این اتفاق، ممکن است طی ماه آینده رخ بدهد. خوشبختانه برخی از جزئیات این تبلت پرچمدار شیائومی پیش از رونمایی به بیرون درز کرده است. بر اساس گزارشات، انتظار می‌رود که این دستگاه از نمایشگری ١٠.٩۵ اینچی از نوع IPS LCD رونمایی شود. حاشیه‌های احاطه کننده نمایشگر این تبلت، نازک خواهند بود. همچنین گفته می‌شود که رفرش ریت این نمایشگر، ١٢٠ هرتز خواهد بود. اما پیش از رونمایی رسمی این تبلت، پوستری از آن منتشر شده است. این پوستر جزئیاتی کلی از تبلت شیائومی Mi Pad 5 را به ما نشان می‌دهد. بنابراین، اجازه بدهید تا نگاهی به این پوستر لو رفته از Mi Pad 5 داشته باشیم.

شیائومی هم اکنون در حال آماده سازی سری تبلت‌های جدید خود برای عرضه در چین است. شایعاتی مبنی بر رونمایی از این سری تبلت در ماه آگست (حوالی مرداد تا شهریور ماه) وجود دارد. با این وجود، پوستر جدیدی از این تبلت لو رفته است. این پوستر لو رفته، طراحی کلی تبلت جدید شیائومی را نشان می‌دهد. ظاهراً شیائومی این پست را در هنگام اشتراک گذاری توسط دیگر. افشاگران پاک کرده است! همان طور که در این پوستر مشخص است، تبلت Mi Pad 5 از حاشیه‌های نازکی در اطراف نمایشگر برخوردار شده است. هیچ زائده اضافی در نمایشگر این تبلت به چشم نمی‌خورد. این مورد، احتمالاً به این معنا است که دوربین سلفی در همین حاشیه‌های نازک قرار گرفته است. طراحی Mi Pad 5، در کل جذاب است. اما چه جزئیات دیگری در این پوستر دیده می‌شود؟

خب، همان طور که در بالا ذکر شد، این پوستر نیز تأیید می‌کند که Mi Pad 5 دارای نمایشگری ١٠.٩۵ اینچی از نوع IPS LCD با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. در قاب پشتی نیز Mi Pad 5 از دوربین اصلی دوگانه با ماژول مستطیلی شکل استفاده می‌کند. فلش LED نیز در این ماژول تعبیه شده است. در این پوستر، اشاره‌ای به جزئیات سیستم دوربین تبلت جدید شیائومی نشده است. اما شایعات حاکی از این هستند که دوربین اصلی این محصول، وضوح ٢٠ مگاپیکسلی دارد. دوربین ثانویه نیز دارای وضوح ١٣ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این دستگاه نیز از دو سلول با مجموع ظرفیت ٨,٧٢٠ میلی آمپر ساعتی تشکیل خواهد شد. بر اساس پوستر لو رفته Mi Pad 5، این تبلت دارای تراشه ٧ نانومتری Snapdragon 860 خواهد بود.

 

اسنپدراگون ۸۶۰ | Snapdragon 860 کوالکام رسما معرفی شد

 

در همین حین، رابط کاربری MIUI مخصوص تبلت بر روی این محصول ارائه می‌شود. احتمال می‌رود که می پد ۵ با پشتیبانی از لوازم جانبی مخصوص، از جمله قلم استایل به دست مشتریان برسد. اخیراً بر اساس تصاویر و تأییدیه‌های لو رفته از این محصول، Mi Pad 5 از صفحه کلید جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد. ممکن است نسخه‌ای از این تبلت با تراشه Snapdragon 870 نیز روانه بازار شود.

نظر شما در مورد سری تبلت‌های Mi Pad 5 چیست؟ طراحی این تبلت را می‌پسندید؟ مشخصات تبلت جدید شیائومی باب میل شما است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

ببخشید در تیتر اشتباه تایپی هست
هرتز درسته نه هزتز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️