حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری خودرو فیدلیتی بهمن موتور سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ با تحویل شهریور

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

گروه بهمن پیش از این فروش فوری فیدلیتی را برای تیرماه ۱۴۰۰ انجام داد. این خودرو در ۲ مدل ۵ و ۷ نفره ارایه می شود. به تازگی شرایط فروش فوری خودرو فیدلیتی بهمن موتور سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ با تحویل شهریور اعلام شده است.

فروش فوری خودرو فیدلیتی سه نشبه ۵ مرداد ۱۴۰۰

بهمن Fidelity با قیمت مناسب و مشخصات جذاب به دومین طرح فروش خود رسیده است. شما می توانید در جدول زیر قیمت و رنگ بندی موجود برای فروش مدل های ۵ نفره و ۷ نفره فیدلیتی را ببینید:

  1. ۱- قیمت فیدلیتی ۵ نفره مرداد ۱۴۰۰ برابر ۶۵۵ میلیون تومان
  2. ۲- قیمت فیدلینی ۷ نفره مرداد ۱۴۰۰ برابر ۶۷۰ میلیون تومان

موعد تحویل این خودروها حدودا یک ماهه بوده که به شهریور ۱۴۰۰ می رسد. همچنین رنگ بندی متنوعی هم برای خرید Fidelity در انتظار شماست که عبارت است از:

  1. ۱- سفید
  2. ۲- مشکی
  3. ۳- سربی
  4. ۴- آبی اطلسی
  5. ۵- قرمز روناسی
  6. ۶- خاکستری کهکشانی
فروش فوری فیدلیتی مرداد ۱۴۰۰

فروش فوری فیدلیتی مرداد ۱۴۰۰

شما می توانید بین ۲ مدل رینگ آلومینیومی هم انتخاب کنید تا ظاهر خودروی خود را شخصی سازی تر کرده باشید:

رینگ های ۲۰ اینچی فیدلیتی بهمن

رینگ های ۲۰ اینچی فیدلیتی بهمن

رینگ AR20-12 فیدلیتی

رینگ AR20-12 فیدلیتی

رینگ AR20-11 فیدلیتی

رینگ AR20-11 فیدلیتی

مشخصات فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲

بهمن فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به گفته منابع خبری، جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور بزرگ انجام می دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام وی ام X55 را دارد و توسط کمپانی گتراک طراحی شده است.

مشخصات فیدلیتی

مشخصات فیدلیتی

بهمن فیدلیتی پرایم قرار است تا با سقف پانوراما، در صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، صندلی های جلوی برقی با گرمکن، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۴ کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، قابلیت تنظیم میزان نرمی فرمان، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سربالایی ، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی تراش خورده ۲۰ اینچی، سنسور نور و باران، استاندارد آلایندگی یورو ۵ ، رادار نقطه کور، رادار خطی، فناوری LED چراغ ها و… وارد بازار ایران شود.

در نسخه های خارجی فیدلیتی این امکان وجود دارد تا مالکان امکاناتی نظیر سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کیسه هوای پرده ای و… را بر روی این خودرو سفارش دهند. اما بدیهی است که گروه بهمن برای مدیریت قیمت تمام شده، برخی ویژگی های گران قیمت را برای فیدلیتی پرایم در نظر نگرفته است. با این حال احتمال دارد که فیدلیتی نیز مانند دیگنیتی در کنار عرضه با مدل پرایم، در آینده نزدیک با نسخه پرستیژ هم به بازار کشور معرفی شود.

امکانات فیدلیتی

امکانات فیدلیتی

تفاوت فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲ چیست؟

تفاوت این دو نسخه فیدلیتی پرایم، در تعداد صندلی ها است. فیدلیتی تیپ ۱ دارای ۵ صندلی بوده و در فیدلیتی تیپ ۲ هفت صندلی نصب شده است.

نظر شما درباره این طرح فروش بهمن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)