حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در طرح فروش جدیدی ارایه خواهند شد. در این طرح خودرو فیدلیتی در مدل های ۵ و ۷ نفره ارایه خواهد شد. طرح فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می شود.

طرح فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

طبق اطلاعیه رسمی بهمن موتور شرایط فروش فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و دیگنیتی پرایم در کنار طرح فروش فیدلیتی پرایم تیپ ۲ اعلام شد.

این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ الی ساعت ۱۶ همان روز برگزار خواهد شد.

طرح فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی

طرح فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی

در طرح فروش جدید فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره)، قیمت این محصول حدود ۷۸۴ میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان می توانند رنگ های سفید، مشکی، قرمز، خاکستری کهکشانی و خاکستری گرافیتی انتخاب کنند.

همچنین دیگنیتی پرایم با قیمت ۸۵۸ میلیون تومانی در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، خاکستری کهکشانی و خاکستری گرافیتی عرضه می‌شود.

در طرح فروش جدید فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره)، قیمت این محصول ۷۹۶ میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان می توانند رنگ های سفید، مشکی، قرمز، خاکستری کهکشانی و خاکستری گرافیتی انتخاب کنند.

در جدول زیر می توانید این اطلاعات را به صورت یک جا ببینید:

طرح فروش بهمن موتور ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ برای فیدلیتی و دیگنیتی

طرح فروش بهمن موتور ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ برای فیدلیتی و دیگنیتی

قواعد و ضوابط ثبت نام طرح فروش بهمن موتور ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

شرط جدید:

شرایط ثبت نام در این مرحله از فروش به صورت نقدی-اعتباری و سند در رهن به مدت یکسال از تاریخ قرارداد و بدون حق آزادسازي سند زودتر از موعد سررسید (موعد سررسید فک رهن – بهمن ماه 1401) و بدون نیاز به ارائه چک و یا ضامن از سوي مشتریان می باشد.

  1. ۱- ثبت نام از طریق آدرسهای اینترنتی ذکر شده انجام میشود و سایر مراحل (تشکیل پرونده، تحویل خودرو و مدارک و …) در عاملیت انتخاب شده صورت می پذیرد.
  2. ۲- ثبت نام متقاضیان صرفاً در صورت ثبت دقیق و صحیح اطلاعات هویتی (کارت ملی / شناسنامه) و مشخصات حساب بانکی مطابق با مستندات ارائه شده توسط ایشان مورد تأیید می باشد.
  3. ۳- امکان ثبت نام، صرفاً برای افراد بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر، مجاز است.
  4. ۴-  واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر (صلح) امکانپذیر نمی باشد.
  5. ۵-  هرکد ملی/ شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه به شرط عدم خرید خودرو در طرح های فروش قبلی می باشد.
  6. ۶-  با توجه به احتمال محدودیت سقف برداشت برخی از کارتهای بانکی، الزم است تا پیش از اقدام به ثبت نام، از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل فرمایید. واریز وجه خودرو صرفاً در یک تراکنش امکانپذیر میباشد.

نظر شما درباره این قیمت ها و طرح فروش چیست؟ توجه داشته باید که این طرح به صورت ثبت نام و قرعه کشی نبوده و اگر قصد خرید دارید باید دوشنبه ساعت ۱۰ صبح و حتی کمی زودتر پای سایت باشید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

ماشین های فوق‌العاده ای هستند و به شدت به این قیمت ارزش خرید دارند اگه کسی پول داره حتما بخره

Monarch

جدا از ارزش خرید بالا کلا این محصولات به مشتری های خاص داده میشه سی رو ندیدم با ثبت نام عادی بتونه بخره

Monarch

*کسی

vahid

دادا فکر کردی میشه ثبت نام کرد،،این فقط مال افرادیه که تو بهمن موتور نفوذ و رابطه دارن هستش و هر تعداد رو که هر دفعه میزارن بین این افراد تخس میشه و اینهام تو بازار آزاد با قیمت بالای یک میلیارد حالا امروز که ۱۲۵۰هم رفته قیمت این ماشین،
بهمن موتور یکی از راههای درامدش از افراد معلولی رو حفظ کرده و در یک سایت که زیر مجموعه سایت خودشون هست به قیمت ۴۵هزار تومن طریقه ثبت نام رو تو ی فایل ویدئویی میفروشه،،خودشون از عمد ثبت نام اینترنتی رو پیچیده کردن که این فایلشون فروش بره،و جالب اینکه هر درفعه هم شرایطو تغییر میده تا فایلای جدیدشو بفروشه و این کاسبیش باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)