حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت فروش فوری هایما اس ۷ پلاس ایران خودرو اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

ایران خودرو پس از مدت ها به فروش فوری خودرویی به جز خودروهای پژو و محصولات داخلی خود پرداخته است. در طرح جدید شاهد فروش فوری Haima S7 Plus هستیم. امروز ظرفیت فروش فوری هایما اس ۷ پلاس ایران خودرو اعلام شده است. طرحی که شانس برنده شدن شما در آن حدود ۰.۳ درصد است.

ظرفیت فروش فوری هایما اس ۷ پلاس

ایران خودرو در این طرح فروش فوری فقط ۷۰۰ دستگاه خودرو هایما S7 پلاس توربو اتوماتیک ارایه می کند. با توجه به قیمت قطعی ۶۴۰ میلیون تومانی این خودرو، شرکت کنندگان قابل توجهی هم برای آن ثبت شده است. با وجود ۲۴۴ هزار و ۳۸۸ متقاضی خرید این خودرو، شانس برنده شدن در این طرح را می توان حدود ۰.۳ درصد دانست.

هایما اس ۷ پلاس

هایما اس ۷ پلاس

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 27 تیرماه آغاز شده است. مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا به واریز مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد. در این طرح، فقط خودرو هایما اس7 توربو پلاس با موعد تحویل 3 ماهه عرضه شده است.

نظر شما درباره این طرح فروش ایران خودرو چیست؟ فکر می کنید این خودرو با قیمت مشخص شده و ظرفیتی که به آن تخصیص داده شد، برای خرید مناسب است؟ شما در این طرح شرکت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

تغییرات خوبی در ظاهر پوستر ترنجی انجام شده است. امیدوارم دارک مود هم مثل سایت آپارات
در سایت اعمال شود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)