حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه هایما S7 پلاس ایران خودرو در بورس مشخص شد + قیمت و تعداد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

عرضه خودرو در بورس یکی از تلاش‌ها برای منطقی‌تر کردن قیمت خودروها به شمار می‌رود. کم کم خودروهایی که قیمت کارخانه آن‌ها با حاشیه بازار تفاوت زیادی ندارد برای تعادل قیمت بیشتر در بورس کالا ارایه می‌شوند. در جدیدترین عرضه نوبت به Haima S7 Plus در بورس کالا است. امروز زمان عرضه هایما S7 پلاس ایران خودرو در بورس مشخص شده و اطلاعاتی از قبیل قیمت و تعداد آن را داریم.

زمان عرضه هایما S7 پلاس ایران خودرو در بورس کالا

تاریخ عرضه هایما اس ۷ پلاس در بورس کالا برای یکشنبه هفته آینده (۶ شهریور ماه ۱۴۰۱) تعیین شده است. در این عرضه قرار است که ۵۰۰ دستگاه خودرو ارایه شود. این تعداد دستگاه به صورت ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ پلاس مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ پلاس سفید خواهد بود.

براساس اطلاعیه ارایه شده، طبیعتا هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش در یک کد عرضه خودرو است. همچنین صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خودرو خواهد بود.

قیمت پایه هایما S۷ پلاس تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

هایما اس ۷ پلاس سفید

هایما اس ۷ پلاس سفید

در اطلاعیه عرضه این خودرو مونتاژی ایران خودرو اشاره شده که خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و در زمان مقرر که طی پیامک اطلاع رسانی می‌شود اقدام به ایجاد و تکمیل صفحه شخصی کرده و ضمن انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، بیمه گر را نیز انتخاب و نسبت به واریز وجوه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

این هزینه‌های جانبی در دو بخش تعریف شده که اولین بخش مجموعاً ۱۳ درصد مبلغ معامله است که شامل شش درصد مالیات بر ارزش افزوده، سه درصد عوارض شهرداری، سه درصد مالیات و عوارض شماره گذاری و یک درصد مالیات نقل و انتقال ماده ۳۰ قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده بوده و براساس مبلغ معامله محاسبه و اعلام می‌شود.

بخش دوم هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال به منظور هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت خودرو و کارت سوخت به مبلغ یک میلیون و ۹۸ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره‌گذاری به مبلغ دو میلیون و ۶۳۵ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال است.

نظر شما چیست؟ در این طرح فروش اقدام خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)