حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشارکت نتفلیکس و سونی به‌منظور ارائه سرویس استریم بازی به‌زودی اعلام می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

مدت‌های مدیدیست که می‌دانیم Netflix قصد دارد نوعی سرویس استریم بازی ویدیویی را ارائه کند. با سلطه این شرکت بر حوزه سرگرمی‌های بصری، اساساً اجتناب‌ناپذیر است که آنها بخواهند با شماری از ظرفیت‌های خود به حوزه بازی‌های ویدیویی نیز بپیوندند. در همین راستا، به‌تازگی مشخص شده است که نتفلیکس و سونی به‌منظور ارائه سرویس استریم بازی، مشارکت خود را به‌زودی اعلام خواهند کرد.

مشارکت نتفلیکس و سونی به‌منظور ارائه سرویس استریم بازی

به نقل از VGC، شایعه‌ی این همکاری بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. به گزارش استخراج‌کننده داده، Steve Moser، سرویس بازی نتفلیکس می‌تواند توسط همکاری این شرکت با برند PlayStation سونی میسر شود.

موزر چندین نمونه از شواهد مورد ادعای خود را در اپلیکیشن iOS نتفلیکس پیدا کرده است. در ابتدا، او به بازی‌ای اشاره می‌کند که در آن حرف معروف “N” مرتبط با Netflix در کنار کلمه “Game” قرار گرفته است. او همچنین یک نماد باله کوسه پیدا کرده، که به گفته وی، اشاره‌ای به نام رمزگذاری شده این سرویس می‌باشد: کوسه.

جالب‌تر از این موارد اینست که او تصویری از دو کنترلر DualSense پلی‌استیشن به‌همراه جلد بازی انحصاری سال گذشته پلی‌استیشن یعنی Ghost of Tsushima را یافته است.

مشارکت نتفلیکس و سونی به‌منظور ارائه سرویس استریم بازی

مشارکت نتفلیکس و سونی به‌منظور ارائه سرویس استریم بازی

بدیهیست که یافته شدن چنین اطلاعاتی توسط موزر، به‌معنای مشارکت مستقیم سونی و نتفلیکس بر روی نوعی سرویس بازی نیست. با این حال، این واقعیت که سونی درحال‌حاضر رقیب درخوری برای سرویس‌های استریم بازی فعلی مانند Google Stadia و Xbox Cloud Gaming ندارد، باعث عقب‌افتادن این شرکت در این حوزه می‌باشد. اما آیا ممکن است علت عدم انتشار سرویس اختصاصی استریم بازی سونی این موضوع باشد که شرکت ژاپنی در حال همکاری با نتفلیکس برای ارائه‌ی هرچه بهتر این سرویس بوده است؟

در رابطه با این موضوع حدس‌وگمان‌های فراوانی وجود دارد، اما به‌هیچ وجه دور از ذهن نیست که بزرگترین پلتفرم پخش رسانه بتواند با یکی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازی مشارکت کند.

سونی معتقد است بازار هنوز آمادگی سرویس استریم بازی را ندارد

نظر شما راجع به مشارکت نتفلیکس و سونی در زمینه ارائه احتمالی سرویس استریم بازی چیست؟ به‌نظر شما این دو شرکت تا چه اندازه می‌توانند با سرویس‌های قدرتمند فعلی از جمله گوگل استادیا و ایکس باکس گیم پس، رقابت کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی