حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade V30 با دوربین اصلی چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE، اخبار

کمپانی ZTE مدتی است که قصد رونمایی از گوشی جدید خود با نام Axon 30 را دارد. این دستگاه، مجهز به نسل جدید دوربین سلفی درون نمایشگر این کمپانی است. اما در این فاصله، شاهد رونمایی از دستگاه‌های هوشمند جدیدی توسط این شرکت چینی هستیم. گوشی ZTE Blade V30، جدیدترین گوشی ZTE است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی ZTE Blade V30

گوشی‌های ZTE، در میان دیگر برندها محبوبیت چندانی ندارند. با این وجود، ZTE همچنان محصولات جالبی را روانه بازار می‌کند. جدیدترین گوشی این کمپانی، Blade V30 نام دارد. بر اساس گزارشی از سوی Gizmochina، کمپانی ZTE در سکوت خبری از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. این دستگاه، در مکزیک معرفی شده است. این گوشی، دارای مشخصات برجسته و نسبتاً جذابی است. به همین ترتیب، در ادامه نگاهی به جزئیات ZTE Blade V30 داریم.

بر اساس اعلام رسمی ZTE، گوشی Blade V30 دارای نمایشگری با قطر ۶.۶٧ اینچ و پنل IPS LCD است. وضوح این پنل، +Full HD و نسبت تصویر آن نیز ٢٠:٩ می‌باشد. در قاب جلویی این گوشی تازه وارد، دوربین سلفی تکی ١۶ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است.

در قاب پشتی، گوشی ZTE Blade V30 از دوربین اصلی چهارگانه ٢+۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی است. لنز فوق عریض این گوشی، از سنسور ٨ مگاپیکسلی و زاویه دید ١٢٠ درجه‌ای بهره مند است. لنز ماکرو نیز با بهره گیری از سنسور ۵ مگاپیکسلی، توانایی ثبت عکس‌هایی با فاصله ٣ سانتی متری را دارد. گوشی ZTE Blade V30 از سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MiFavor UI برخوردار است.

در ادامه، Blade V30 دارای تراشه Unisoc T618 است. این تراشه، از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ٢ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. همچنین ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه به کار رفته است. همچنین Blade V30 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، ZTE در این گوشی از باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. برای شارژ کردن این دستگاه، باید از شارژر ١٨ واتی درون جعبه آن استفاده کنید. درگاه Type-C در این گوشی موجود است. نکته عجیب، وجود قابلیت شارژ بی سیم در این دستگاه است! بلوتوث نسخه ۵.٠، پشتیبانی از اینترنت 4G و جک ٣.۵ میلی متری هدفون از دیگر مشخصات Blade V30 می‌باشد. در نهایت، ZTE Blade V30 در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. این گوشی، دارای برچسب قیمتی ۵,٠٩٩ پزوی مکزیک (معادل ٢۵٧ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد Blade V30 و مشخصات فنی این گوشی چیست؟ آیا این دستگاه از نظر شما ارزش خرید دارد؟ گوشی‌های سری Blade برند ZTE را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، همه مشخصاتش خوبه بخصوص دوربینش، ولی تراشه یونیسوکunisoc نمیزاشت بهتر بود، بجاش مدیاتک داشت بخصوص با چیپهای سریp جدید که رونمایی کرده، یا حتی سری 400اسنپ که 5جی داره،البته خب zte هم مثل هواوی تحریمه، ولی دیگه فکر کنم از مدیاتک میتونه استفاده کنه که چیپهای 4جی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️