حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی M21 2021 سامسونگ در کنار رندر رسمی آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در برخی مواقع، نسخه به روز شده گوشی‌های خود را روانه بازار می‌کند. پیش از این، در سری Galaxy A شاهد چنین حرکتی بود. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا با رونمایی از Galaxy M21 2021، این کار را در سری Galaxy M نیز انجام دهد. در این مطلب، نگاهی به مشخصات گلکسی M21 2021 سامسونگ و رندر رسمی آن خواهیم داشت.

مشخصات گلکسی M21 2021 سامسونگ و رندر رسمی این دستگاه منتشر شدند

گلکسی M21 2021، به زودی رونمایی خواهد شد. جزئیات این دستگاه، مدتی پیش شروع به لو رفتن کردند. پیش از این در ترنجی از احتمال رونمایی Galaxy M21 2021 صحبت کرده بودیم.

 

سامسونگ مدل ۲۰۲۱ گلکسی M21 را معرفی خواهد کرد

 

اکنون به گزارش Sammobile، ماه گذشته مشخص شده که سامسونگ قصد دارد از نسخه جدید Galaxy M21 خود رونمایی کند. حال، طراحی و جزئیات این گوشی هوشمند رسماً از سوی سامسونگ تأیید شده است. این دستگاه، Galaxy M21 2021 Edition نام دارد. تاریخ معرفی این دستگاه نیز ٢١ جولای یا ٣٠ تیر ١۴٠٠ می‌باشد. همچنین صفحه رسمی گلکسی M21 2021 سامسونگ در وب سایت آمازون اند قرار گرفته است.

بر اساس این صفحه، گوشی جدید سامسونگ دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD می‌باشد. همچنین سیستم دوربین این گوشی، نسبت به نسخه اولیه به روز شده است. به طوری که وضوح سنسور دوربین اصلی به ۴٨ مگاپیکسل رسیده است. این سنسور، ساخت سامسونگ است و ISOCELL GM2 نام دارد. بنابراین، خبری از سنسور قدیمی‌تر ISOCELL GM1 در این گوشی نیست. در نتیجه، به لطف این حسگر می‌بایست شاهد بهبود کیفیت تصاویر و فیلم‌ها نسبت به نسخه اولیه باشیم.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از مشخصات گلکسی M21 2021 سامسونگ، این گوشی دارای باتری غول پیکر ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی، با طراحی پشتی جدیدتری ارائه می‌شود. چینش دوربین اصلی سه گانه Galaxy M21 2021، ما را به یاد Y9 Prime 2019 می‌اندازد! سامسونگ این دستگاه را در دو رنگ مشکی ذغالی و آبی قطبی روانه بازار خواهد کرد. سامسونگ ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم را برای این دستگاه در نظر گرفته است. البته که ١٢٨ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه‌های مختلف آن وجود دارد. همچنین یک درگاه کارت حافظه جانبی در M21 2021 وجود دارد.

حسگر تشخیص اثرانگشت نیز در قاب پشتی واقع شده است. این گوشی قرار است تا با سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 ارائه شود. دوربین سلفی Galaxy M21 2021، دارای وضوح ٢٠ مگاپیکسلی است و در ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. دوربین اصلی نیز به طور دقیق‌تر دارای سنسورهای ۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. درگاه Type-C، بلوتوث نسخه ۵.٠ و جک ٣.۵ میلی متری هدفون، از دیگر مشخصات این گوشی هستند. قلب تپنده این دستگاه، تراشه ١٠ نانومتری Exynos 9611 خواهد بود.

نظر شما در مورد عرضه Galaxy M21 2021 با چنین مشخصاتی چیست؟ آیا این دستگاه را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که وجود چنین گوشی لازم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️