حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ Mi Notebook Pro 14 در کنار Notebook Ultra 15 لو رفتند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی، لپ‌تاپ

شیائومی یکی از کمپانی‌های نسبتاً فعال در حوزه لپ تاپ است. لپ تاپ‌های این کمپانی، به طور کلی از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. این موضوع، به دلیل بهره گیری از مشخصات فنی قابل توجه با قیمتی معقول است. حال، به نظر می‌رسد که دو لپ تاپ جدید از این کمپانی چینی در راه است. به همین ترتیب، قصد داریم تا به مشخصات لو رفته از دو لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro 14 و Notebook Ultra 15 بپردازیم.

جزئیات فاش شده از لپ تاپ Mi Notebook Pro 14 و Notebook Ultra 15

همان طور که گفتیم، شیائومی پیش‌تر از محصولات خود در حوزه لپ تاپ‌ها رونمایی کرده بود. از جمله آن‌ها، می‌توان به نسخه Ryzen لپ تاپ Mi Notebook Pro 15 اشاره کرد. این لپ تاپ، دارای مشخصات جذابی است.

 

لپتاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی رسماً معرفی شد

 

اکنون به نقل از Gizchina، مشخصات دو لپ تاپ Mi Notebook Pro 14 و Notebook Ultra 15 پیش از رونمایی قریب الوقوع آن‌ها لو رفته است. با آماده شدن شیائومی برای رونمایی از دو لپ تاپ خود در کشورهایی مانند هند، مشخصات لپ تاپ‌های آینده این کمپانی در فضای مجازی درز کرده است. در اوایل این هفته، یک منبع هندی از رونمایی این محصولات در آینده‌ای نزدیک خبر داد. متأسفانه لپ تاپ‌های جدید شیائومی، با کارت گرافیک جداگانه عرضه نمی‌شوند. بلکه آ‌ن‌ها، دارای گرافیک مجتمع Intel Xe همراه خواهند شد. در هر صورت، ما قصد داریم تا نگاهی به مشخصات این دو لپ تاپ داشته باشیم.

مشخصات لو رفته از لپ تاپ‌های جدید شیائومی

در ابتدا، باید گفت که Mi Notebook Pro 14 دارای نمایشگری ١۴ اینچی است. این نمایشگر، از وضوح 2.5K و رفرش ریت ۶٠ هزتزی بهره مند است. اما از سوی دیگر، Mi Notebook Ultra 15 از نمایشگری ١۵.۶ اینچی با وضوح 3.2K برخوردار است. رفرش ریت این نمایشگر، ٩٠ هرتز است. احتمال دارد تا این دستگاه، از باتری با ظرفیت ٧٠ وات ساعت بهره ببرد. توان شارژر آن نیز ١٠٠ وات خواهد بود.

احتمالاً هر دو محصول، دارای نسخه‌هایی با پردازنده مرکزی Core-i5 و Core-i7 خواهند بود. جدا از این، همان طور که گفتیم این دستگاه‌ها با گرافیک مجتمع Intel Xe روانه بازار خواهند شد. این دستگاه‌ها، دارای ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 3200MHZ هستند. ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی PCIe SSD نیز در آن‌ها به کار گرفته می‌شود. این لپ تاپ‌ها، به طور پیش فرض دارای Windows 10 Home خواهند بود. اما شما می‌توانید به زودی ویندوز ١١ را بر روی آن‌ها تجربه کنید.

علاوه بر تمام این‌ها، هر دو لپ تاپ دارای اسپیکر استریو خواهند بود. توان این اسپیکرها، ۴ وات می‌باشد. خوشبختانه شاهد پشتیبانی آن‌ها از فناوری صوتی DTS خواهیم بود. اما همچنان مشخصات جذابی از این لپ تاپ‌ها باقی مانده است. گفته می‌شود که این لپ تاپ‌ها، دارای نور پس زمینه کیبورد هستند. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت و وبکم HD در آن‌ها موجود است. از نظر ارتباطات، لپ تاپ‌های جدید شیائومی دارای جک ٣.۵ میلی متری هدفون، درگاه HDMI، درگاه‌های USB-A 2.0 و 3.2 و درگاه Type-C خواهند بود. وجود پشتیبانی از بلوتوث و Wi-Fi 6 را از یاد نبرید!

قیمت و دسترسی

همان طور که گفتیم، دو لپ تاپ Mi Notebook Pro 14 و Notebook Ultra 15 فعلاً رسماً رونمایی نشده‌اند. اما احتمال می‌رود که این دو لپ تاپ، ری برندی از Redmibook ها باشند. به همین ترتیب، Redmibook Pro 14 پیش‌تر با قیمت حدودی ٧٢۶ دلار عرضه شده بود. لپ تاپ Redmibook Pro 15 نیز دارای قیمت تقریبی ٧٧٣ دلار بود. حال، ما انتظار داریم که این لپ تاپ‌ها دارای برچسب قیمتی در همین راستا باشند. احتمالاً همین ماه شاهد عرضه آن‌ها در هند خواهیم بود.

نظر شما درباره این لپ تاپ‌ها چیست؟ آیا مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟ ارزش خرید آن‌ها در چه حدی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️