حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گوشی مقاوم نوکیا XR20 5G لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

به نظر می رسد که HMD می خواد یک گوشی مقاوم 5G را وارد بازار کند. احتمال می رود نام این دستگاه را Nokia XR20 5G قرار دهد. امروز اما طراحی گوشی مقاوم نوکیا XR20 5G لو رفته است. طراحی نه چندان دور انتظاری که البته به نظر زیباست.

گوشی مقاوم نوکیا XR20 5G

نوکیا چند روز پیش یک گوشی هوشمند جدید را مژده داد و مشخص کرد که دستگاه بعدی آن از طراحی سخت جان و محکمی برخوردار است. طبق گفته این شرکت فنلاندی، گوشی 5G آتی آن نیازی به قاب محافظ ندارد، به همین دلیل است که می توانیم با اطمینان تصور کنیم این یک دستگاه مقاوم است.

تیزر قبلی نوکیا برای گوشی 5G مقاوم این برند

تیزر قبلی نوکیا برای گوشی 5G مقاوم این برند

اگرچه تیزر قبلی نوکیا برای گوشی 5G مقاوم این برند، هیچ بخشی از تلفن را نشان نمی داد اما ما سرانجام تصویری را از این گوشی به دست آوردیم. این شرکت فنلاندی ناخواسته تصویری از نوکیا XR20 را در انجمن ارتباطات خود منتشر و سپس به سرعت آن را حذف کرد.

تصویر لو رفته قسمت پشتی نوکیا XR20 را نشان می دهد و به نظر می رسد فرضیه های اولیه ما درست بوده اند، این در واقع یک گوشی هوشمند سخت جان است. بر اساس نشت های قبلی، نوکیا XR20 یک دستگاه پرچمدار نیست، بلکه یک دستگاه میان رده است.

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

نوکیا XR20 به غیر از پردازنده ارزان قیمت کوالکام اسنپدراگون 480 5G که انرژی این دستگاه را تأمین می کند، روی کاغذ بسیار مناسب به نظر می رسد. به عنوان مثال، گفته می شود که این تلفن هوشمند از یک نمایشگر عظیم 6.67 اینچی با کیفیت FHD +، دوربین دوگانه ۴۸ و ۱۳ مگایپکسلی، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری عظیم 4630 میلی آمپری برخوردار است.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه آن ارائه نشده است، اما انتظار می رود که نوکیا XR20 تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ رونمایی شود.

نظر شما درباره گوشی های مقاوم چیست؟ مشتری آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)