حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Amazfit Powerbuds Pro با ویژگی‌های سلامتی متعدد و ANC معرفی شد

برند Amazfit معمولاً در حوزه ساعت‌ها و مچ بندهای هوشمند شناخته شده است. این کمپانی، با تولید محصولات سلامتی محور خود، توانست شهرت خاصی را برای خود دست و پا کند. اما این کمپانی، چندی پیش وارد بازار ایربادزهای کاملاً بی سیم شد. اکنون، پرچمدار ایربادزهای بی سیم Amazfit رسماً معرفی شده است. در ادامه، قصد داریم تا مروری بر جزئیات ایربادز Amazfit Powerbuds Pro داشته باشیم.

جزئیات و مشخصات فنی ایربادز Amazfit Powerbuds Pro

همان طور که گفتیم، کمپانی Amazfit بیشتر متمرکز بر تولید دستبندهای سلامتی یا ساعت‌های هوشمند است. اما ایربادزهای این کمپانی نیز همین هدف را دنبال می‌کنند. اما در کنار آن، شاهد وجود مشخصات جذابی در این محصولات هستیم. جدیدترین ایربادز Amazfit، با نام Powerbuds Pro رونمایی شده است. به نقل از Gizmochina، کمپانی Amazfit در حقیقت زیر مجموعه‌ای از Huami است. این برند، سال گذشته از از ایربادزهای جدید خود با نام‌های Zenbuds و Powerbuds پرده برداشت. این محصولات، دارای ویژگی‌های سلامتی جذاب و قابلیت ANC بودند. حال، نوبت به ایربادز جدید این کمپانی، یعنی Powerbuds Pro رسیده است.

طراحی Powerbuds Pro

طراحی نسخه Pro ایربادز Powerbuds، متمایز از نسل قبلی است. این بار در Powerbuds Pro، شاهد وجود طراحی با ساقه هستیم. به همین دلیل، شاهد طراحی دوباره این ایربادز هستیم. رنگ بندی این ایربادز، به صورت دو رنگ است. به طوری که یک طرف آن، رنگ خاکستری مات و طرف دیگر، دارای رنگی روشن‌تر است. سری این ایربادز، از نوع سیلیکونی است. هر کدام از گوشی‌های Powerbuds Pro، دارای وزن ۶.٧ گرمی هستند. این ایربادز، دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. البته این مقاومت، در حد مقاومت در برابر قطرات آب است. Amazfit به همراه این ایربادز، ایرتیپ‌هایی را در ۴ اندازه مختلف عرضه می‌کند.

ویژگی‌های سلامتی ایربادز Amazfit

اما ایربادز Powerbuds Pro، تنها یک ایربادز معمولی نیست. بلکه شما می‌توانید از ویژگی‌های سلامتی این محصول بهره ببرید. Huami می‌گوید که ایربادز جدید Amazfit، قابلیت پایش سرعت، زمان، مسافت، کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌های طی شده در حین پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری را دارد. دقیقاً مانند برخی از ساعت‌های هوشمند، این ایربادز به طور هوشمند تشخیص می‌دهد که شما در حال تحرک و فعالیت هستید. همچنین این ایربادز با هر کیلومتر انجام تحرک، به شما اعلان‌هایی فوری برای اطلاع رسانی می‌دهد.

این اعلان‌ها، مربوط به سنجش میزان ضربان قلب و اطلاع رسانی از ثبت اطلاعات فعالیت هستند. همچنین شما می‌توانید با ضربه زدن بر روی گوشی سمت راست، درخواست اطلاعات فعالیت خود را بکنید. این ایربادز، دارای حسگر سنجش میزان ضربان قلب نوری است. یک ویژگی جذاب دیگر در ایربادز Amazfit Powerbuds Pro وجود دارد. این ویژگی، می‌تواند به شما نشان دهد که زاویه صحیح نشستن شما باید چگونه باشد. این عمل، از طریق برنامه مرتبط ایربادز جدید Amazfit انجام می‌گیرد. همچنین در صورت بی تحرکی طولانی، به شما هشداری برای انجام تحرک داده می‌شود. در نهایت، ویژگی برای پیشنهاد میزان صدای مناسب وجود دارد. با وجود این ویژگی، میزان صدا برای سلامتی گوش‌های شما به طور خودکار تنظیم می‌شود.

ویژگی‌های صوتی

از مهم‌ترین ویژگی‌های صوتی Powerbuds Pro، می‌توان به وجود قابلیت حذف نویز فعال اشاره کرد. Huami ادعا می‌کند که قابلیت ANC در این ایربادز، قابلیت حذف نویز‌هایی با حداکثر صدای ۴٠ دسی بل را دارد! این ایربادز، دارای ۴ حالت حذف نویز است. این حالت‌ها عبارتند از: محیط داخل، مسافرت، ورزش و حالت خودکار. همچنین یک قابلیت در این ایربادز وجود دارد که اجازه می‌دهد به صدای اطراف گوش فرا دهید. این قابلیت، مشابه Ambient Mode است.

میکروفون‌های Amazfit Powerbuds Pro

در هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، ٣ میکروفون وجود دارد. دو تا از این میکروفون‌ها، برای حذف نویزها و صداهای اضافی هستند. میکروفون سوم نیز وظیفه ضبط تماس را دارد. وجود قابلیت حذف نویز به وسیله هوش مصنوعی، سبب می‌شود تا صدای باد تا حداکثر ۴٠ دسی بل حذف شود. این میزان برای صدای محیط، به ٣۵ دسی بل می‌رسد که همچنان شگفت انگیز است. مانند بسیاری از ایربادزهای دیگر، این ایربادز به قابلیت تشخیص پوشیدن مجهز است. با وجود این ویژگی، ایربادز هنگام جداسازی از گوش، پخش فایل صوتی را متوقف می‌کند. ایربادز Amazfit Powerbuds Pro، از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید به وسیله آن از دستیار صوتی استفاده کنید. پس از اتصال این ایربادز به گوشی خود، به سادگی می‌توانید در دفعات بعد به آن متصل شوید. ویژگی Google Fast Pair نیز بعداً با یک آپدیت OTA به این ایربادز اضافه خواهد شد.

عمر باتری

عمر باتری Amazfit Powerbuds Pro

عمر باتری Amazfit Powerbuds Pro

گفته می‌شود که این ایربادز همراه با کیس شارژ، تا ٣٠ ساعت دوام می‌آورد. با خاموش کردن قابلیت ANC و بدون کیس شارژ نیز این رقم به ٩ ساعت می‌رسد. اما با روشن کردن ANC، عمر باتری به حدود ۶ ساعت کاهش می‌یابد. اگر بخواهید با وجود این ویژگی، به طور مداوم تماس بگیرید، عمر باتری به ۳ ساعت و نیم می‌رسد. ظرفیت باتری هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، ۶٨ میلی آمپر ساعت است. این در حالی است که باتری کیس شارژ، ظرفیت ۵١٠ میلی آمپر ساعتی دارد. کیس شارژ، از طریق درگاه Type-C شارژ می‌شود. مدت زمان لازم برای شارژ کامل این کیس، حدود ٢.۵ ساعت است.

قیمت و دسترسی

قیمت ایربادز Amazfit Powerbuds Pro، برابر با ١۴٩.٩٩ دلار آمریکا می‌باشد. این ایربادز، تنها در رنگ Frost White روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه عمومی این ایربادز جذاب وجود ندارد.

نظر شما در مورد Powerbuds Pro چیست؟ فکر می‌کنید که یک ایربادز با چنین امکاناتی، ارزش تقریباً ١۵٠ دلار را دارد؟ کدام ویژگی Powerbuds Pro را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️