حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 در کنار سری Amazfit GTR 3 رسماً معرفی شدند

ساعت‌های هوشمند Amazfit، جذابیت‌های زیادی دارند. ساعت‌های هوشمند این کمپانی، قیمت مناسبی را در کنار امکانات غنی ارائه می‌دهند. امروز، ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 در کنار سری Amazfit GTR 3 رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به ویژگی‌ها و قیمت این محصولات خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 و سری Amazfit GTR 3

همان طور که می‌دانید، کمپانی Amazfit فعالیت متمرکزی در بخش تولید گجت‌های پوشیدنی دارد. ساعت‌های هوشمند، از اصلی‌ترین محصولات این برند هستند. بر اساس گزارشی از XDA Developers، کمپانی چینی Amazfit که گجت‌های پوشیدنی را تولید می‌کند، امروز از سه مدل ساعت هوشمند جدید و پریمیوم خود رونمایی کرده است. این محصولات، عبارتند از: Amazfit GTS 3 و Amazfit GTR 3 و Amazfit GTR 3 Pro. این ساعت‌های هوشمند تازه وارد، جایگزین Amazfit GTR 2 و Amazfit GTS 2 هستند که سال گذشته روانه بازار شدند. در واقع، ما شاهد پیشرفت در بخش‌‌هایی از جمله طراحی زیباتر و سخت افزار قدرتمندتر هستند. بنابراین، با معرفی این محصولات، همراه شما هستیم!

سه ساعت هوشمند جدید Amazfit، شامل ویژگی‌های جدید و جذاب شناسایی و پایش میزان سلامتی را دارند که شما پیش‌تر از ساعت‌های هوشمند این کمپانی انتظار داشتید. در واقع این محصولات، به سیستم عامل Zepp از Amazfit بهره می‌برند. این سیستم عامل، به کاربران قابلیت دسترسی به بیش از ١۵٠ واچ فیس مختلف را در زمان عرضه می‌دهد. همچنین این ساعت‌های هوشمند تازه وارد، دارای ۴ ویژگی اصلی پایش سلامتی هستند. از جمله این ویژگی‌ها، می‌توان قابلیت سنجص ضربان قلب، پایش کیفیت خواب، تشخیص غنای اکسیژن خون و پایش میزان تنفس را نام برد. این قابلیت‌ها، به صورت ٢۴ ساعته و در ٧ روز هفته، قابل استفاده هستند. همچنین این محصولات، توانایی پایش کیفیت چرت روزانه، پیشرفت وضعیت چرخه ماهانه، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و پشتیبانی از GPS داخلی را دارا هستند. شایان ذکر است که مدل‌های جدید ساعت هوشمند Amazfit، از بیش از ١۵٠ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کنند.

اما کدام ساعت هوشمند، پرچمدار جدید Amazfit است؟ خب، پاسخ سؤال شما، Amazfit GTR 3 Pro است. این ساعت هوشمند رده بالا، مجهز به ٢.٣ گیگابایت حافظه داخلی است. در این حافظه، می‌توان فایل‌های موسیقی را ذخیره کرد. همچنین ساعت هوشمند جدید Amazfit، توانایی پشتیبانی از تماس‌های صوتی بلوتوثی را دارد. این ویژگی‌ها، در دو مدل دیگر یافت نمی‌شوند. اجازه بدهید تا بیشتر وارد جزئیات شویم. در واقع ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro، مجهز به نمایشگر ١.۴۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح Ultra HD است. تراکم پیکسلی این نمایشگر، به ٣٣١ پیکسل بر اینچ می‌رسد. باتری این ساعت هوشمند، ظرفیت ۴۵٠ میلی آمپر ساعتی دارد. چینی‌ها ادعا می‌کنند که عمر باتری GTR 3 Pro، حدود ١٢ روز است.

در مقابل، Amazfit GTR 3 دیده می‌شود که از نمایشگری ١.٣٩ اینچی با وضوح HD و پنل AMOLED بهره می‌برد. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند، با GTR 3 Pro یکسان است. اما از همین رو، اعلام شده است که Amazfit GTR 3، نزدیک به ٢١ روز است! در نهایت، نوبت به ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 می‌رسد. محصولی که از نمایشگر بزرگ ١.٧۵ اینچی برخوردار است. نوع و وضوح نمایشگر این ساعت هوشمند، با Amazfit GTR 3 Pro یکسان است. در حالی که باتری این دستگاه، ظرفیت بسیار کم‌تر ٢۵٠ میلی آمپر ساعتی را داراست، با این حال عمر باتری آن نیز ١٢ روز است.

نوبتی هم که باشد، نوبت به قیمت این ساعت‌های هوشمند جدید می‌رسد. نکته جالب، این است که قیمت ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 با Amazfit GTR 3 یکسان است. به طوری که هر دو محصول، قرار است با قیمت ١۴٩.٩٩ یورو روانه بازار اروپا شوند. از سوی دیگر، ساعت هوشمند پرچمدار Amazfit GTR 3 Pro نیز برچسب قیمتی ١٩٩.٩٩ یورویی را با خود یدک خواهد کشید. قیمت دو ساعت هوشمند ارزان‌تر و جدید Amazfit، در آمریکا نیز برابر و معادل ١٧٩.٩٩ دلار است. قیمت ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro نیز به ٢٢٩.٩٩ دلار می‌رسد.

نظر شما در مورد این محصولات تازه وارد چیست؟ کدام یک ارزش بیشتری دارد؟ انتخاب شما کدام خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، ساعت های خوبی به نظر میرسن و با مشخصات خوب، خب 200دلار به پول ایران حساب کنی، دلاری28 تومان، 5میلیونو600میشه،حالا بگیریم 6میلیون،ولی خب ساعت های هواوی GT2 یاGT2e هم هستن فکر کنم با یک تا 1نیم میلیون بیشتر بشه اونارو خرید،البته باید دید ارزش خرید کدوم بیشتره، اینم هستش خب باید 1نیم تا 2میلیون بیشتر بدی برای خرید ساعت های هواوی و برای کسی که زیاد از لحاظ مالی وضعیتش خوب نیست سخته بخواد 2میلیون بیشتر بده ولی خب گفتم باید دید ایا واقعا ارزش داره 1نیم تا 2میلیون بیشتر بدی هواوی بخری یا نه همین آمازیفت بهتره، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️