حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند Amazfit Band 5 با پایش اکسیژن خون و پشتیبانی از Alexa رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

به شما حق می دهم اگر گیج شده باشید. یک ماه پیش بود که دستبند Amazfit Band 6 همان Mi Band 5 با حسگر SpO2 و دستیار Alexa است. این دستگاه با مشخصات کامل لو رفته بود و حتی در سایت علی اکسپرس برای خرید حضور داشت. حالا اما دستگاهی با همان ظاهر و مشخصات ارایه شده است. بله، دستبند Amazfit Band 5 با پایش اکسیژن خون و پشتیبانی از Alexa رسما معرفی شده است. حال آنکه نزدیک به سه ماه پیش یک ماه و نیم پیش بود که شیائومی می بند ۵ با NFC و قیمت ۲۷ دلار رسما معرفی شد. این دستگاه اشتراکات زیادی با آن دارد.

دستبند Amazfit Band 5

شرکت Huami از یک دستبند تناسب اندام جدید با نام Amazfit Band 5 ارایه داده است که یکسان با شیائومی Mi Smart Band 5 اعلام شده در ماه جولای است. اگرچه تعجب آور نیست، زیرا هر دو دستبند هوشمند توسط یک شرکت طراحی و تولید شده اند.

دستنبد Amazfit Band 5 دارای صفحه نمایش رنگی 1.1 اینچ AMOLED با رزولوشن 126×294 پیکسل با بیش از 45 واچ-فیس (طراحی ظاهری صفحه ساعت) است. این دستبند می تواند ضربان قلب، خواب ، سلامت قاعدگی و استرس را کنترل کند.

علاوه بر این، Amazfit Band 5 همچنین می تواند میزان اشباع اکسیژن خون در خون را با سنسور SpO2 که در Mi Smart Band 5 وجود ندارد، اندازه گیری کند.

Amazfit Band 5 همچنین دارای تمرینات تنفسی و 11 حالت ورزشی است و از پشتیبانی Amazon Alexa برخوردار است ، به این معنی که می توانید برای تنظیم هشدارها و تایمرها به دستورات صوتی بپردازید. این ویژگی دیگری است که در Mi Smart Band 5 وجود ندارد.

بقیه موارد برجسته Amazfit Band 5 شامل مقاومت در برابر آب 5ATM (برابر با ۵ اتمسفر یا عمق ۵۰ متری) و کنترل موسیقی و دوربین است. دستبند هوشمند با یک باتری 125 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که طبق گفته Amazfit می تواند حداکثر ۱۵ روز دوام داشته باشد.

بند Amazfit Band 5 حدود 45 دلار قیمت دارد و از سه روز دیگر از طریق آمازون در ایالات متحده به فروش می رسد. نظر شما درباره این دستبند هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)