حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نوکیا C30 در کنار مشخصات کامل این گوشی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، نوکیا

نوکیا یکی از کمپانی‌های اندرویدی است که برای فروش هرچه بیشتر در بخش گوشی‌های هوشمند تلاش می‌کند. ارائه مدل‌های اقتصادی متنوع و جدید، از اهداف اصلی این کمپانی است. به همین دلیل، نوکیا می‌خواهد از طیف جدید گوشی‌های اقتصادی خود پرده بردارد. در همین راستا، رندر نوکیا C30 در کنار مشخصات فنی آن لو رفته است.

رندر نوکیا C30

ما پیش از این، در مورد رونمایی از دو گوشی Nokia C20 Plus و Nokia C30 صحبت کرده بودیم. پس از آن، نوکیا C20 Plus در چین رونمایی شد. اما همچنان خبری از معرفی Nokia C30 نیست. اما ظاهراً موج جدیدی از اطلاعات این گوشی اقتصادی تازه وارد لو رفته است.

 

گوشی نوکیا C30 به همراه C20 Plus با باتری‌های حجیم در راه هستند

 

به نقل از Gizmochina، کمپانی HMD Global هم اکنون در حال کار بر روی یک گوشی جدید از سری C نوکیا است. نام این دستگاه، نوکیا C30 می‌باشد. ممکن است تاریخ رونمایی از این گوشی، خیلی هم دور از امروز نباشد. چرا که پیش از این، وجود نوکیا C30 توسط گواهی‌های FCC تأیید شده بود. ما پیش از این، در مورد بسیاری از مشخصات کلیدی این گوشی اقتصادی صحبت کرده بودیم. اما اجازه دهید تا این بار، به رندر نوکیا C30 و در کنار آن، مشخصات فنی این گوشی اقتصادی جدید بپردازیم.

نوکیا C30

تصویر فوق، رندر نوکیا C30 است. همان طور که مشاهده می‌کنید، نوکیا برای این گوشی دو رنگ سفید و سبز را در نظر گرفته است. در قاب جلویی، یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. در قاب پشتی نیز دوربین اصلی به همراه حسگر تشخیص اثرانگشت وجود دارد.

مشخصات لو رفته منتسب به Nokia C30

نمایشگر این گوشی، قطر زیادی دارد که معادل ۶.٨٢ اینچ است. این نمایشگر، از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و نسبت تصویر ٢٠.۵:٩ می‌باشد. نوع تراشه این دستگاه، مشخص نیست. اما پردازنده مرکزی آن، دارای ۶ هسته با حداکثر فرکانس کاری ١.۶ گیگاهرتزی است.

نوکیا برای C30، ٣ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. اما اگر این برای شما کافی نیست، ظاهراً می‌توانید از حداکثر ٢۵۶ گیگابایت کارت حافظه جانبی در این گوشی بهره بگیرید. سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض بر روی نوکیا C30 ارائه می‌شود. یکی دیگر از مشخصات برجسته این گوشی اقتصادی، استفاده از باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی است که پیش‌تر به آن اشاره کرده بودیم.

دوربین سلفی آن، وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد و در همان ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. دوربین اصلی نیز دارای وضوح ١٣ مگاپیکسلی می‌باشد. در بخش ارتباطات، نوکیا C30 دارای بلوتوث نسخه ۴.٢ است. متأسفانه درگاه این دستگاه، درگاه منسوخ شده Micro-USB 2.0 می‌باشد. اما از آن سو، جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی موجود است. جنس بدنه و فریم احتمالاً از نوع پلاستیک است. ظاهراً شما می‌توانید در این گوشی، از احراز هویت به وسیله صورت بهره بگیرید. وزن و ضخامت نوکیا C30، به ترتیب برابر با ١٩١ گرم و ٨.٨ میلی متر می‌باشد.

خب، در کل نظر شما در مورد رندر نوکیا C30 و مشخصات این دستگاه اقتصادی چیست؟ کدام فاکتور این گوشی برای شما جذاب‌تر است؟ فکر می‌کنید که Nokia C30 چه قیمتی خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️