حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شخصی سازی واچ فیس Apple Watch چگونه انجام می‌گیرد؟

اپل واچ‌ها، محبوبیت زیادی در بین کاربران آیفون دارند. به عنوان مثال، اوایل سال جاری گفته بودیم که این محصول، بیش از ١٠٠ میلیون کاربر فعال دارد. حال، قصد داریم تا یک آموزش کاربردی در مورد اپل واچ‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم این آموزش، در مورد چگونگی شخصی سازی واچ فیس Apple Watch است. بنابراین، برای جلوه بخشیدن به اپل واچ خود، این مطلب را از دست ندهید.

شخصی سازی واچ فیس Apple Watch

به نقل از Howtogeek، واچ فیس‌ها، پنجره‌ای به ساعت‌های هوشمند ما هستند. واچ فیس‌ها، می‌توانند در نگاه اول، اطلاعات زیادی را در اختیار شما بگذارند. چک کردن ساعت، تعداد قدم‌های برداشته شده و بسیاری از موارد دیگر، تنها با نگاهی به واچ فیس دستگاه قابل مشاهده است. حال، شخصی سازی واچ فیس Apple Watch، می‌تواند کار با این بخش از ساعت هوشمند را برای شما جذاب‌تر از همیشه کند. اکنون، قصد داریم تا به شخصی سازی یک اپل واچ بپردازیم و از چگونگی این موضوع اطلاع بیابیم.

اضافه کردن واچ فیس جدید بر روی اپل واچ

تمام این‌ها، با اضافه کردن یک واچ فیس جدید بر روی اپل واچ شما صورت خواهد گرفت. اگر شما از ظاهر واچ فیس‌های پیش فرض نصب شده بر روی اپل واچ خود خسته شده‌اید، قطعاً با امتحان کردن واچ فیس‌های جدید می‌توانید ظاهری جدید به دستگاه خود ببخشید. در اپل واچ شما، طیف گسترده‌ای از واچ فیس‌ها قابل نصب هستند. حتی شما می‌توانید با استفاده از Memoji، واچ فیس صورت خود را به صورت Animated بر روی اپل واچ خود ظاهر کنید. برای این کار، ابتدا به صفحه اصلی و واچ فیس اپل واچ بروید. پس از آن، بر روی اپل واچ کلیک کنید و انگشت خود را نگه دارید. بعد از آن، به سمت چپ سوایپ کنید. در ادامه، شما به یک آیکون مثبت شکل خواهید رسید. آن را انتخاب کنید.

اضافه کردن واچ فیس بر روی Apple Watch

به همین صورت، لیستی از واچ فیس‌ها به شما نمایش داده خواهد شد. شما می‌توانید با بررسی هر کدام از واچ فیس‌ها، آن‌ها را به ساعت هوشمند اپل خود اضافه کنید. پس از انتخاب واچ فیس مورد نظر، می‌توانید باز هم به این صفحه بازگردید و واچ فیس‌های بیشتری را هم اضافه کنید.

تغییر واچ فیس بر روی اپل واچ

شاید شما پس از انتخاب واچ فیسی که مد نظر داشته‌اید، باز هم از آن خسته شوید. برای همین، شاید هم قصد داشته باشید تا بین واچ فیس‌های موجود در دستگاه خود جابه‌جا شوید. این مورد هم به سادگی هرچه تمام‌تر انجام پذیر است. کافی است تا از لبه‌های ساعت هوشمند خود، سوایپ کنید تا واچ فیس شما تغییر بیابد. همین!

ظاهر واچ فیس اپل واچ خود را به سلیقه خود طراحی کنید!

در اپل واچ شما، برخی از واچ فیس‌ها قابلیت شخصی سازی دارند. به طوری که شما می‌توانید شکل و شمایل آن را با سلیقه خود تغییر دهید. تقریباً تمام موارد موجود در این واچ فیس‌ها، قابلیت شخصی سازی دارند. بنابراین، نگران هیچ چیز نباشید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که انگشت خود را بر روی صفحه قرار دهید و آن را نگه دارید. سپس، اگر گزینه Edit برای واچ فیس مذکور وجود دارد، آن را انتخاب کنید.

شخصی سازی واچ فیس Apple Watch با سلیقه شخصی

هم اکنون، طیف گسترده‌ای از شخصی سازی‌های مربوط به واچ فیس Apple Watch در اختیار شما قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با سلیقه شخصی خود، رنگ‌های این واچ فیس را به سادگی و با استفاده از دکمه Crown اپل واچ خود تغییر دهید.

افزودن آیکون‌ها و اپ‌ها به واچ فیس

یکی از ویژگی‌های خاص اپل واچ نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند، قابلیت افزودن آیکون‌ها و اپ‌ها به واچ فیس است. به طوری که شما توانایی استفاده از آن‌ها را بدون نیاز به جابه‌جایی از واچ فیس دستگاه خواهید داشت. هر کدام از اپ‌ها، ویجت مختص به خود را دارند. مثلاً اگر شما یک واچ فیس شبیه به اینفوگراف را انتخاب کنید، توانایی افزودن ٨ آیکون مورد نظر خود را خواهید داشت. این آیکون‌ها، می‌توانند میانبری برای رسیدن به تپ مورد نظر شما باشند. برای افزودن این موارد، می‌بایست این واچ فیس را روی دستگاه خود قرار دهد. سپس مانند مراحل قبل، نمایشگر را لمس کنید و انگشت خود را نگه دارید. به گزینه Edit بروید. در ادامه، به سمت چپ بروید تا جایی که به گزینه “Complications” برسید. هر کدام از این آیکون‌ها، مشخص شده‌اند.

شما می‌توانید با لمس آن‌ها، تغییراتی را به وجود آورید و با سلیقه خود تطابق دهید. حال، لیستی بلند بالا از این آیکون‌ها به شما نمایش داده می‌شود. با گشتی در این لیست، آیکون میانبر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه اصلی یا همان واچ فیس اپل واچ شما افزوده شود. هنگامی که کار شما تمام شد، می‌توانید از دکمه Digital Crown نیز بهره گیری کنید. حال، فعالیت‌های بخش مورد نظر در این آیکون‌ها، به صورت Real Time به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

واچ فیس‌های خود را مرتب کنید

احتمالاً شما پس از پایان کار خود با واچ فیس‌ها، بخواهید آن‌ها را بر اساس علاقه مندی‌های خود مرتب کنید. خب، این امکان به سادگی و از طریق تنها یک یا دو سوایپ برای کاربران فراهم شده است. برای انجام این کار، به واچ فیس مورد نظر بروید و آن را به طور طولانی لمس کنید. در ادامه، باز هم انگشت خود را روی واچ فیس نگه دارید. به همین صورت، شما می‌توانید واچ فیس‌های خود را بر اساس علاقه مندی‌‌هایتان مرتب کنید. با سوایپ به سمت راست و چپ، می‌توانید ترتیب واچ فیس‌ها را برای تغییر چینش، مرتب کنید. این کار، باز هم انجام پذیر خواهد بود.

چگونه یک واچ فیس را از روی ساعت هوشمند اپل خود حذف کنیم؟

ممکن است که شما دیگر از یک واچ فیس خوشتان نیاید. یا از سوی دیگر، فضای ذخیره سازی بیشتری را بر روی اپل واچ خود نیاز داشته باشید. به همین دلیل، می‌توانید به سادگی اقدام به حذف واچ فیس‌های خود کنید. خلاص شدن از شر یک واچ فیس، کار زیادی ندارد. تنها کافی است تا به تنظیمات واچ فیس مورد نظر بروید. در نهایت، به سمت بالا سوایپ کنید تا گزینه حذف در دسترس شما قرار بگیرد. حال، با کلیک بر روی آیکون حذف، واچ فیس شما حذف می‌شود. شما می‌توانید این کار را بر روی دیگر واچ فیس‌های خود انجام دهید. نگران این واچ فیس نباشید. چرا که می‌توانید مجدداً آن را بر روی اپل واچ خود اعمال کنید.

حذف واچ فیس Apple Watch

حذف واچ فیس Apple Watch

نظر شما در مورد شخصی واچ فیس Apple Watch چیست؟ آیا شما از اپل واچ استفاده می‌کنید؟ اگر بله، کدام یک از واچ فیس‌ها را بیشتر می‌پسندید؟ آیا از این ترفندها استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️