حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز نوکیا BH-805 با قابلیت حذف نویز فعال رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، نوکیا

نوکیا پیش از این ایربادزهای بی سیم خود را روانه بازار کرده بود. اما این ایربادزها، به اندازه کافی شناخته شده نیستند. چرا که این کمپانی، مانوری زیادی در این حوزه نداده است. به هر حال، ایربادز جدید نوکیا رسماً معرفی شده است. حال ما قصد داریم تا به مشخصات فنی و قیمت ایربادز نوکیا BH-805 بپردازیم.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز نوکیا BH-805

همان طور که گفتیم، نوکیا در صنعت ایربادزهای کاملاً بی سیم، خیلی هم شناخته شده نیست. این موضوع، به دلیل تمرکز کم نوکیا در حوزه مورد اشاره است. اما به هر حال ایربادز جدید این کمپاتی روانه بازار شده است. به نقل از Gizmochina، نوکیا اخیراً از اولین ایربادز خود با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرده است. نام ایربادز مذکور، BH-805 است. به ادعای نوکیا، ایربادز نوکیا BH-805 قابلیت حذف نویزهای محیطی با حداکثر بلندی صدای ٢۵ دسی بل را دارد. همچنین این ایربادز، دارای قابلیتی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به صدای محیط اطراف گوش فرا دهد.

ایربادز نوکیا BH-805 در رنگ آبی

ایربادز نوکیا BH-805 در رنگ آبی

پیش از این، نوکیا تأییدیه‌هایی را برای این ایربادز دریافت کرده بود. از جمله این تأییدیه‌ها، می‌توان به تأییدیه FCC اشاره کرد. حال، نوکیا این بار نوکیا در یک خبر موثّق از ایربادز جدید خود در اروپا رونمایی کرده است. نوکیا، برچسب قیمتی ٩٩.٩٩ یورویی را برای این ایربادز در نظر گرفته است. در حال حاضر، BH-805 تنها در چند کشور اروپایی موجود است. اما اجازه دهید تا به ادامه مشخصات فنی و جزئیات ایربادز BH-805 بپردازیم. ظاهراً نوکیا BH-805، شباهت‌های زیادی با ایربادز Nokia Lite Earbuds دارد. چرا که هر دو، دارای ویژگی‌های مشترک فراوانی هستند.

ایربادز BH-805، از درایورهای ١٣ میلی متری قدرت می‌گیرد. باتری کیس شارژ این محصول، ظرفیت ۴٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. هر کدام از گوشی‌های این ایربادز نیز دارای باتری ۴۵ میلی آمپر ساعتی هستند. بدون استفاده از کیس شارژ، این ایربادز تا ۵ ساعت می‌تواند در بخش پخش موسیقی دوام بیاورد. اما به همراه کیس شارژ، این رقم به ٢٠ ساعت افزایش می‌یابد. ظاهراً این ارقام، بدون استفاده از ANC به دست آمده‌اند. بنابراین، با فعال سازی قابلیت حذف نویز فعال، عمر باتری کم‌تر خواهد شد.

دیگر مشخصات ایربادز نوکیا BH-805 جذاب هستند. کیس شارژ این ایربادز، دارای درگاه Type-C است. قابلیت شارژ سریع در این کیس شارژ پشتیبانی می‌شود. بلوتوث نسخه ۵.٠، بهره مندی از گواهینامه IPX5 و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل، از دیگر مشخصات BH-805 است. نوکیا می‌گوید که برای این ایربادز جدید خود، دو رنگ مختلف را در نظر گرفته است. این دو رنگ، مشکی و آبی هستند. در جعبه این محصول، مواردی مانند کیس شارژ، دفترچه راهنما، کابل شارژ از نوع Type-C، ایرتیپ در سه سایز مختلف و مواردی از این قبیل می‌باشد.

ایربادز BH-805 در رنگ مشکی

ایربادز BH-805 در رنگ مشکی

نظر شما در مورد ایربادز جدید نوکیا و ارزش خرید آن چیست؟ شما مجذوب کدام یک از قابلیت‌های این ایربادز شده‌اید؟ آیا خرید یک ایربادز بی سیم را ضروری می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️