حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید طراحی آنر Magic 3 به این شکل باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

آنر مجیک ۳ می تواند پرچمدار مهمی برای این برند باشد. پیش از این شایعات متعددی درباره آن داشتیم اما در حقیقت این ها با یکدیگر ضدونقیض هستند. امروز در شایعه جدیدی می شنویم که شاید طراحی آنر Magic 3 به این شکل باشد. چیزی که با دانسته ای قبلی ما متفاوت است.

طراحی آنر Magic 3

آنر با راهبردی متفاوت به بازار موبایل بازخواهد گشت و این بار یک برند مستقل از هواوی است. در حال حاضر، معرفی دستگاه های اقتصادی را محدود کرده و بر دستگاه های میان رده و پرچمدار متمرکز شده است. در مرحله بعدی، احتمالا Honor Magic 3 عرضه می شود که به گل سرسبد و نمایشگاه بعدی دستاوردهای این شرکت تبدیل خواهد شد. حدس و گمان هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این دستگاه اولین دستگاه تاشو این شرکت خواهد بود، اما رندر موجود در اینترنت نشان می دهد که گوشی از طراحی معمولی برخوردار است.

Honor Magic 3

Honor Magic 3

در این رندر (نه چندان قوی و کم جزئیات) به ما یک گوشی هوشمند نشان داده شده که دارای صفحه نمایش دولبه خمیده است. برای دوربین جلو هیچ اثری وجود ندارد، بنابراین ممکن است Honor Magic 3 ماژول سلفی زیر صفحه نمایش را ارائه دهد.

قاب دوربین اصلی از نظر اندازه چشمگیر است. این قاب برای سه حسگر تصویر و همچنین یک فلاش LED طراحی شده است. در این مجموعه مخصوصا سنسور اصلی خیلی بزرگ است و شاید این یک سنسور ۱ اینچی باشد که در Sharp Aquos R6 به بازار عرضه شد. یک ماژول پریسکوپی برای ارایه زوم نسبتا دوربرد (احتمالا) وجود دارد و همچنین می توان فرض کرد که یک دوربین زاویه دید عریض مجموعه سنسورها را کامل کند.

درباره مشخصات Honor Magic 3، فقط می دانیم که باید تراشه Snapdragon 888 یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس دریافت کند. در بخش نرم افزار نسخه اندروید با خدمات Google در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید همین طراحی برای آنر مجیک ۳ ارایه می شود؟ من خیلی مطمئن نیستم چون پنج روز پیش از منبع نسبتا معتبری دیدیم که طراحی دوربین آنر مجیک ۳ مشابه هواوی Mate 40 خواهد بود.

طراحی دوربین آنر مجیک ۳ مشابه هواوی Mate 40 خواهد بود

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

حیفه این پست بدون کامنت باشه… واقعاً زیباست هرچند طراحی پشتی احتمالاً مشابه این رندر نباشه ولی باز خیلی جذابیت داره… همچین طرح زیبا و جسورانه‌ای از هر شرکتی سر نمیزنه و نشونه اصالت اون شرکته…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)