حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مبارزه Activision با تقلب های مبتنی بر هوش مصنوعی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

اکتیویژن با برداشتن فیلم های تبلیغاتی YouTube یک ابزار تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی، اقدام مباره با آن کرده است. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که مبارزه Activision با تقلب های مبتنی بر هوش مصنوعی می خواهد چطور پیش برود. این سیستم تقلب واقعا پییشرفته است.

تقلب های مبتنی بر هوش مصنوعی و برخورد اکتیویژن

طبق گفته های اکانت توییتر AntiCheatPD، اکتیویژن اکنون از تقلب های جدید کنسولی است. این اکانت امروز اعلام کرد اکتیویژن “شروع به تعطیلی کانال های YouTube تبلیغات تقلب کرده است.”

اگرچه این بدون شک اولین قدم خوب برای اکتیویژن است، اما این نمی تواند تقلب ها را را کاملاً پاک می کند زیرا Eurogamer گزارش می دهد که تقلب Discord همچنان با ترفندهایی که هنوز برای فروش هستند فعال است.

اکتیویژن اکنون حداقل از این تقلب ها آگاه است و امیدوارم بتواند با توسعه فناوری شناسایی و ممنوعیت پخش کننده های آن، ضمن اینکه فروش و توزیع را متوقف کند؛ بتواند جلوی گسترش آن را بگیرد.

باید بدانید که این نرم افزار تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی اصلا موضوع ساده ای برای شناسایی نیست زیرا از سخت افزار خارجی و یادگیری ماشین (ML) برای دیدن آنچه در صفحه نمایش شماست (از طریق Capture card) و عکس العمل در آنِ واحد استفاده می کند.

تجزیه و تحلیل یادگیری ماشین (ML) اجازه می دهد تا فرامین برای دسته شما شما ارسال شود تا نسبت به آنچه که در صفحه نمایش در حال رخ دادن است واکنش نشان دهد. این واکنش ها می توان هدف گیری و شلیک خودکار باشد تا همه مشکلات مزاحم و را در بازی از جلوی شما حذف کند! این می تواند بازی را برای حریفان واقعا سخت کند و به راستی چه سود از تقلب؟!

این توییت هیچ توضیحی نمی دهد که چه مدت ممکن است طول بکشد تا اکتیویژن این نوع تقلب را از بین ببرد. یا حتی این که شاید چیترها و نرم افزار هوشمندشان فعلا پنهان شوند تا آب ها از آسیاب بیفتد و دوباره وارد بازی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اصلا چرا باید در بازی تقلب کرد؟ مگر جز این است که لذت بازی در به چالش کشیدن خود به دست می آید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)