حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغ S-Pen سامسونگ توسط وان پلاس با عنوان “ویژگی منتخب”!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس، هم اکنون درگیر حواشی ادغام شدن با کمپانی Oppo است. بسیاری از کاربران، بازخوردهای منفی به این عمل نشان داده‌اند. اما ظاهراً کارمندان این کمپانی، دسته گل جدیدی به آب داده‌اند! اخیراً کارمندان وان پلاس هند، اقدام به تبلیغ قلم استایلس S-Pen کرده‌اند. در ادامه، به جزئیات تبلیغ قلم S-Pen سامسونگ توسط وان پلاس خواهیم پرداخت.

تبلیغ قلم S-Pen سامسونگ توسط وان پلاس

وان پلاس، با وجود تمام طرفدارانی که دارد همچنان از ادغام با اوپو بازخوردهای منفی را دریافت می‌کند. از دلایل اصلی این موضوع، شایعه جایگزینی رابط کاربری OxygenOS با ColorOS در بازار جهانی است. اما بیایید به دور از این موارد، به اتفاق جدید پیرامون توییتر وان پلاس هند بپردازیم. بر اساس گزارشی از سوی Gizchina، اتفاق جدیدی نیست که شاهد تبلیغ یا وجود اثر یک برند دیگر در صفحه برندهای مطرح باشیم. البته این دستگاه‌ها، معمولاً غیر مستقیم تبلیغ می‌شوند. از وضعیت‌های معمول و تکراری این مورد، می‌توان به عبارت “Twitter For iPhone” در زیر توییت برندهای اندرویدی اشاره کرد. این موضوع، نشان می‌دهد که کارکنان شرکت از محصولات آن استفاده نمی‌کنند. پیش از این، سامسونگ، هواوی، ال جی و حتی وان پلاس نیز چنین اتفاقی را تجربه کرده‌اند.

اما شرایطی که امروز وان پلاس در آن قرار گرفت، متفاوت‌تر از تمام آن‌ها بود. توییتر این کمپانی، مستقیماً قلم S-Pen سامسونگ را تبلیغ کرده بود. به همین صورت، توییتر وان پلاس هند سبب شد تا تبلیغ S-Pen سامسونگ توسط وان پلاس صورت گیرد. در توییتر وان پلاس هند، گفته شده است که قلم S-Pen سامسونگ، ویژگی منتخب کاربران گوشی‌های هوشمند است.

وان پلاس هند، از قلم S-Pen به عنوان ویژگی منتخب خود یاد می‌کند

خب، مشخصاً این امر نباید امری عادی و عمدی بوده باشد. بنابراین، حتماً این موضوع یک خطای سهوی است. به هر حال، باید تا روشن شدن نتیجه، صبر کنیم. در ابتدا باید گفت که این پست، قطعاً یک اشتباه بوده است. چرا که شخص ارسال کننده، چند دقیقه پس از ارسال توییت، آن را حذف کرده است. راستش را بخواهید، برای یک اتفاق تصادفی هم این موضوع عجیب است. به همین صورت، ممکن است که یک توطئه در پشت این قضیه بوده باشد.

تبلیغ S-Pen سامسونگ توسط وان پلاس

این توطئه، از نارضایتی کارمندان وان پلاس به دلیل ادغام با Oppo نشأت گرفته است. به نظر این کارمندان، احتمال می‌رود که وان پلاس به یک کمپانی تجاری کم اهمیت تبدیل شود. اگرچه که این توییت دیگر در دسترس نیست. اما خوشبختانه، برخی از دنبال کنندگان وان پلاس هند موفق به شکار این صحنه شده‌اند. اما با پشت سر گذاشتن تئوری‌های توطئه، این ممکن است که تنها یک اشتباه در فضای مجازی بوده باشد. شما باید یک نکته جالب را در خاطر داشته باشید. این نکته جالب، به شما می‌گوید که حساب فضای مجازی برخی از برندها، توسط آن‌ها مدیریت نمی‌شود. بلکه برخی از آژانس‌های تبلیغاتی، مدیریت این حساب‌ها را بر عهده دارند.

در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که یک آژانس تبلیغاتی به جای تبلیغ وان پلاس، اشتباهاً تبلیغی از Galaxy Note 20 Ultra را به اشتراک گذاشته است. آژانس مربوطه، مشخصاً بی طرف بوده است. اما همین موضوع، تبدیل به سوژه جدیدی برای خنده در فضای مجازی شده است! مطمئناً وان پلاس تبعات سنگینی را تجربه خواهد کرد. در مقابل، ما مطمئن هستیم که مدیران سامسونگ از این اشتباه، به شدت شاد شده‌اند.

وان پلاس عملکرد پر نقصی در بحث بازاریابی و تبلیغ دارد

این اولین باری نیست که وان پلاس درگیر حواشی می‌شود. توییتر این کمپانی پس از رونمایی سری OnePlus 9، بلافاصله توییتی را به وسیله آیفون منتشر کرد. کاربران هم از این فرصت استفاده کردند و وان پلاس باری دیگر به دلیل این بازاریابی پر نقص، تبدیل به سوژه‌ای برای خنده شد. در همین حین، وان پلاس درگیر با مشکلات عملکرد در سری OnePlus 9 خود است. این کمپانی، با مشکلات عمر باتری و افت عملکرد در برخی از برنامه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. وان پلاس به دلیل بازخورد کاربران، به آن‌ها. قول مساعد داده است. باید منتظر ماند تا ببینیم که این مشکل، با یک به روزرسانی حل می‌شود یا خیر. از دیگر جنجال‌های وان پلاس، می‌توان به حذف OnePlus 9 Pro از گیک بنچ به دلیل تقلب اشاره کرد.

 

حذف وان پلاس ٩ پرو از GeekBench به دلیل تقلب در ثبت نتایج بنچمارک

 

در یکی از کل کل‌های مربوط به این بازاریابی‌ها، تیزرهای مربوط به وان پلاس نورد ٢ توسط پوکو به سخره گرفته شده است. در تصویر زیر، شما می‌توانید به سخره گرفتن شدن تبلیغ OnePlus Nord 2 را با تبلیغ Poco F3 GT مشاهده کنید:

مسخره شدن تبلیغ وان پلاس توسط پوکو

مسخره شدن تبلیغ وان پلاس توسط پوکو

نظر شما در مورد عملکرد بازاریابی وان پلاس چیست؟ آیا تبلیغ S-Pen سامسونگ توسط وان پلاس برای شما عادی است؟ کدام گوشی وان پلاس در تاریخ این برند را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

حاجی اینطوریشو دیگه نداشتیم… 😂🤦‍♂️

Mahdi

پشت همه اینا ناظری در کار است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️