حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ ال جی منتشر شد: سود دو برابری در پی تعطیلی بخش موبایل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، عملکرد تجاری شرکت ها

ال جی الکترونیکس برای سه ماهه دوم سال جاری رشد دو رقمی در سود عملیاتی خود ثبت کرده است. شرکت کره‌ای به‌تازگی این خبر را در گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ خود به اشتراک گذاشته است که علت عمده آن را نیز می‌توان در تعطیلی فعالیت تلفن‌های هوشمند ال جی یافت.

رشد دو برابری سود ال جی به‌علت تعطیلی بخش موبایل در گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ این شرکت

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Xinhuanet، ارقام اولیه این سود عملیاتی طی بازه زمانی آوریل تا ژوئن به 1.11 تریلیون وون(تقریبا 975 میلیون دلار آمریکا) رسیده است. این مقدار افزایش 65.6 درصدی نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد. قابل توجه است که این بالاترین رقم سود سه ماهه دومی می‌باشد که غول فناوری مستقر در کره جنوبی در 12 سال گذشته ثبت کرده است. پیش از این، ال جی برای دومین سه ماهه، رقمی معادل 1 تریلیون وون(878.7 میلیون دلار آمریکا) را بدست آورده بود.

گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ ال جی

گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ ال جی

علاوه‌بر این، درآمد شرکت در طول سال افزایش 48.4 درصدی را تجربه کرده که در سه ماهه دوم سال جاری به 17.1 تریلیون وون(تقریبا 15 میلیارد دلار آمریکا) می‌رسد. این بالاترین میزان کسب درآمد در سه ماهه دوم در تاریخ این شرکت بوده است. اگرچه، این برند هنوز درآمد خالص و درآمد دقیق هر واحد تجاری در زیرمجموعه خود را فاش نکرده است، اما گزارش مربوط به آن نیز باید در اواخر ماه جاری منتشر شود.

سازنده لوازم الکترونیکی همچنین افزود که افزایش دو رقمی درآمد آنها به دلیل تقاضای زیاد تلویزیون و دستگاه‌های تهویه هوا در فصل تابستان بوده است. پیش از این با هم مرور کردیم که ال جی در اوایل سال جاری تجارت تلفن‌های هوشمند خود را تعطیل کرد زیرا واحد مذکور برای شرکت کره‌ای، ضرر زیادی را متحمل می‌شد.

توقف تولید موبایل ال جی از امروز و تغییر کاربری خط تولید به تولید لوازم خانگی

دیدگاه شما راجع به گزارش مالی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ LG و کسب سود دو برابری نسبت به مدت زمان مشابه گذشته در پی فروش بخش موبایل و تمرکز بر روی لوازم خانگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی