حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت ۴٠ پرو نسخه Caviar در طرح‌های جذاب و محدود رونمایی شد!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

هواوی با عرضه میت ۴٠ پرو، توانست بسیاری از توجهات را به خود معطوف کند. این دستگاه، یکی از پرچمداران دوست داشتنی سال گذشته میلادی بود. اما اکنون، کمپانی روسی Caviar اقدام به تولید نسخه‌های لوکس‌تر این گوشی کرده است. به همین ترتیب، در ادامه به جزئیات میت ۴٠ پرو نسخه Caviar خواهیم پرداخت.

هواوی میت ۴٠ پرو نسخه Caviar

هواوی پیش‌تر در سال گذشته میلادی، از جدیدترین سری گوشی‌های پرچمدار خود در سری Mate رونمایی کرد. جالب است که بدانید این سری، همچنان پرچمدار هواوی محسوب می‌شود! یکی از مطرح‌ترین گوشی‌های این سری، میت ۴٠ پرو است. این گوشی، دارای مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه Kirin 9000 و شارژر ۶۶ واتی بود.

 

هواوی میت ۴۰ پرو رسما معرفی شد: کایرین ۹۰۰۰ و شارژر ۶۶ وات

 

به گزارش Huawei Central، برند روسی خاویار به سراغ تولید نسخه‌های محدود و لوکس‌تر هواوی میت ۴٠ پرو رفته است. حال، ما قصد داریم تا به جزئیات برخی از طرح‌های میت ۴٠ پرو نسخه Caviar بپردازیم. این نسخه‌ها، قیمت بسیار بیشتری نسبت به دستگاه اصلی دارند. این موضوع، به دلیل استفاده از مواد اولیه گران و لوکس‌تر برای زیبایی بخشیدن هرچه بیشتر به این دستگاه است. نام طرح‌های میت ۴٠ پرو نسخه Caviar و قیمت آن‌ها، به شرح زیر می‌باشد:

– نسخه Gohua: برچسب قیمتی ۶,٢٩٠ دلاری

– نسخه Precious Harmony: برچسب قیمتی ٧١,٠٨٠ دلاری!

– نسخه Dragon’s Son: برچسب قیمتی ۶,۴۵٠ دلاری

– نسخه Centenary: برچسب قیمتی ۵,۴۵٠ دلاری

– نسخه Mao Zedong: برچسب قیمتی ٢۵,٣٧٠ دلاری

– نسخه Deng Xiaoping: برچسب قیمتی ٢۵,٣٧٠ دلاری

همان طور که گفتیم، دلیل اصلی گرانی این نسخه‌ها، در طراحی و روش ساخت آن‌ها نهفته است. این نسخه‌ها، بسیار لوکس‌تر و در عین حال، بسیار گران‌تر از نسخه رسمی و اصلی میت ۴٠ پرو هستند. اما اجازه دهید تا نگاهی به جزئیات برخی از طرح‌های میت ۴٠ پرو نسخه Caviar داشته باشیم که بسیار لوکس هستند.

هواوی Mate 40 Pro طرح Gohua

در این نسخه از هواوی میت ۴٠ پرو، از حکاکی‌های یشم و مرمر استفاده شده است. این نسخه، به طور خاصی از طرح‌های مربوط به یک منظره در چین استفاده می‌کند. از نسخه Gohua میت ۴٠ پرو Caviar، تنها ٧۶ عدد تولید شده است. بنابراین، دلایل افزایش قیمت این دستگاه بیشتر و بیشتر می‌شوند. یک محافظ صفحه مخصوص نیز بر روی هر کدام از این طرح‌ها قرار داده شده است تا از هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری شود. همان طور که گفتیم، قیمت طرح Gohua برابر با ۶,٢٩٠ دلار آمریکا است.

طرح Precious Harmony گوشی هواوی Mate 40 Pro

یکی دیگر از طرح‌هایی که می‌خواهیم وارد جزئیات آن شویم، Precious Harmony نام دارد. این طرح، با استفاده از طلای ١٨ عیار طراحی شده است. حکاکی این طرح، از طراحی‌های سنتی چینی الگو گرفته است. همچنین در نقش‌های این نسخه، از مینای دندان و سنگ یشم استفاده شده است! از نسخه Precious Harmony، تنها ٨ عدد تولید شده است. به همین ترتیب، این نسخه گران‌ترین دستگاه Mate 40 Pro خاویار است. قیمت آن، برابر با ٧١,٠٨٠ دلار آمریکا می‌باشد که شوکه کننده است.

نسخه Dragon’s Son هواوی Mate 40 Pro

در نهایت، نوبت به این نسخه از میت ۴٠ پرو نسخه Caviar می‌رسد. نام آن، Dragon’s Son است. کامپوزیت سیاه، بیشتر قاب پشتی این نسخه را فرا گرفته است. آب کاری‌های این طرح، بر روی طلا و سنگ یشم انجام شده است. بنابراین، یک نسخه لوکس دیگر از این، به جذابیت هرچه بیشتر محصولات جدید خاویار در بین جمع بزرگی از طرح‌ها، کمک می‌کند. طرح Dragon’s Son، دارای تنها ١۶ عدد موجودی است. قیمت آن نیز برابر با ۶,۴۵٠ دلار آمریکا می‌باشد.

نظر شما در مورد این طرح‌های Caviar چیست؟ فکر می‌کنید که کدام طرح بیشتر از همه جذاب است؟ اگر بودجه کافی برای خرید این دستگاه‌ها را داشتید، آیا آن‌ها را تهیه می‌کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با ۲۵ هزار دلار میشه زندگیتو تو اییران عوض کنی.
۲۵ هزار دلار فقط واسه طراحی قاب پشتی؟😶😐🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

صدرا مخملی

من مشکی طلایی رو بیشتر دوست دارم

اما بخاطر یه قاب خیلی گرونه تازه اون طلایی ها طلا هم نیست همه الان خودم قاب گوشیشون رو میگیرن یه نقاشی پشتش میکشن بعد با چسب مایع به گوشیشون پرس میکنن با قیمت 2 برابر گوشیشون میفروشن

هرکی هم نقاشیش قشنگ تر بود میتونه گرونتر بفروشه 😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️