حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ردمی K40 Ultra لو رفت: رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و شارژر ۶٧ واتی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

زیر مجموعه پرفروش شیائومی، یعنی ردمی، دارای یک سری با نام K است. در این سری، طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌شود. پیش از این، شاهد رونمایی از ردمی K30 Ultra در چین بودیم. اما اکنون، زمان لو رفتن مشخصات ردمی K40 Ultra رسیده است تا شاهد معرفی یک جایگزین برای این دستگاه جذاب باشیم.

مشخصات ردمی K40 Ultra

ردمی سال گذشته و در چین، از گوشی جدید خود با نام Redmi K30 Ultra رونمایی کرد. به همین ترتیب، سری جدیدی از گوشی‌های با ارزش خرید بالای ردمی پا به عرصه وجود نهادند. از مشخصات کلیدی این دستگاه، می‌توان به بهره گیری از تراشه Dimensity 1000 Plus و دوربین سلفی پاپ آپ اشاره کرد.

 

ردمی کی ۳۰ اولترا با مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و دوربین سلفی پاپ آپ رسما معرفی شد

 

حال، ظاهراً ردمی در نظر دارد تا با رونمایی از Redmi K40 Ultra، جانشین این گوشی را وارد بازی کند. بر اساس گزارشی از سوی Mysmartprice، شیائومی و زیر مجموعه‌های آن، گوشی‌های به صرفه‌ای را طی سال جاری میلادی روانه بازار کرده‌اند. همچنین این کمپانی، گوشی‌های پریمیوم و بالا رده جذابی را معرفی کرده است. حال، گفته می‌شود که ردمی هم می‌خواهد از گوشی جدید خود در رنج گوشی‌های بالا رده رونمایی کند. بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، مشخصات ردمی K40 Ultra لو رفته است. حال بر اساس این مشخصات فنی لو رفته از دستگاه رونمایی نشده ردمی، به چه نتایجی می‌رسیم؟

مشخصات ردمی K40 Ultra

خب، اولین موضوع، این است که شیائومی و زیر مجموعه آن ردمی، قصد متوقف شدن را ندارند. چرا که همچنان گروه بزرگی از گوشی‌های هوشمند جدید این کمپانی، در راه است. حال، یکی از این گوشی‌ها، ردمی K40 Ultra نام دارد. برخی از مشخصات فنی این دستگاه، توسط افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station لو رفته است. بر اساس گفته‌های این افشاگر، ردمی K40 Ultra به یک نمایشگر با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی مجهز خواهد شد. این افشاگر، جزئیات بیشتری را در مورد نمایشگر گوشی ردمی K40 Ultra به اشتراک نگذاشته است.

در هر صورت، ما حدس می‌زنیم که این دستگاه، به نمایشگری ۶.۶٧ اینچی با پنل AMOLED مجهز شود. همچنین این دستگاه، دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که نکته جذاب و عجیبی نیست. مانند بخش قبل، جزئیات دیگری از سیستم دوربین Redmi K40 Ultra انتشار نیافته است. اما ممکن است شاهد به کارگیری سیستم دوربین اصلی سه گانه یا چهارگانه در این گوشی تازه وارد باشیم. به هر حال، با گذشت زمان جزئیات بیشتری از این گوشی به دستمان خواهد رسید.

در ادامه، گفته شده است که دستگاه جدید ردمی دارای باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شارژر این دستگاه، توان ۶٧ واتی دارد. به همین ترتیب، شارژر این دستگاه با پرچمدار شیائومی، یعنی Mi 11 Ultra یکسان است. تراشه این گوشی، توسط مدیاتک توسعه یافته است. مدل دقیق آن، مشخص نیست. این تراشه، MT 689X است که احتمالاً در آینده بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اما یک نکته مهم وجود دارد. ردمی قصد دارد تا از K40 Ultra برای رقابت با وان پلاس نورد ٢ رونمایی کند. گوشی وان پلاس نورد ٢، به تراشه مدیاتک Dimensity 1200 تجهیز می‌شود.

توجه داشته باشید که وجود Redmi K40 Ultra، همچنان به صورت رسمی از سوی ردمی تأیید نشده است و این موارد، تنها در حد یک شایعه هستند. اما چیزی که می‌دانیم، این است که ردمی می‌خواهد به سراغ سری Redmi K50 خود برود. رونمایی از آخرین گوشی در سری Redmi K40 نیز، دور از انتظار نیست.

 

شیائومی از کاربران می پرسد که ردمی K50 چه مشخصاتی داشته باشد

 

به نظر شما ردمی K40 Ultra چطور است؟ آیا مشخصات کلیدی این دستگاه مورد پسند شما واقع شده است؟ فکر می‌کنید که ردمی چه برچسب قیمتی را بر روی این دستگاه قرار می‌دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شاید چیپستش زپرو دایمن ۱۲۰۰ بذاره🤷🏻‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️