حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نحوه تشخیص بلاک شدن در واتس اپ توسط دیگران

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، پیام رسان

نحوه تشخیص بلاک شدن در واتس اپ توسط سایر کاربران برای بسیاری مسئله حائز اهمیتی است. واتس اپ را باید یکی از شناخته شده ترین پیام‌رسان‌های جهان دانست. فارغ از بحث و حواشی زیادی که پیرامون مسئله حریم خصوصی آن وجود دارد، قطعا یک پیام رسان محبوب است. در این آموزش به شما راه‌های تشخیص مسدود شدن از طرف کاربران دیگر را آموزش خواهیم داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نحوه تشخیص بلاک شدن در واتس اپ توسط سایر کاربران

به نقل از gadgets.ndtv، کاربران واتس اپ از طریق روش‌های مختلفی می‌توانند تشخیص دهند که شخصی آن‌ها را مسدود یا به اصطلاح عامیانه، بلاک کرده است. گرچه این پیام رسان خود به دلیل رعایت و حفظ حریم خصوصی کاربران واتس اپ، در این مسئله کمی مبهم عمل کرده است. این پیام رسان دقیقا به شما نمی‌گوید که از طرف چه کسانی مسدود شده‌اید. اما به صورت کلی چندین روش برای تشخیص این مسئله وجود دارد. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید بفهمید چه کسی یا کسانی شما را بلاک کرده‌اند.

همانطور که می‌دانید، واتس اپ متعلق به فیسبوک است. این برنامه برای اینکه تشخیص بدهید که چه کسانی شما را مسدود کرده‌اند چند روش ارائه کرده است. اما به خاطر داشته باشید که این موارد لزوما به معنی مسدود بودن قطعی نیست.

آموزش ارسال پیام خودحذف شونده واتس اپ

چگونه بفهمیم که توسط شخصی در واتس اپ مسدود شده‌ایم

همانطور که می‌دانید، واتس اپ متعلق به فیسبوک است. این برنامه برای اینکه تشخیص بدهید که چه کسانی شما را مسدود کرده‌اند چند روش ارائه کرده است. اما به خاطر داشته باشید که این موارد لزوما به معنی مسدود بودن قطعی نیست. در اینجا به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

 

بررسی وضعیت آخرین بازدید یا وضعیت آنلاین بودن

یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص مسدود بودن در واتس اپ، بررسی وضعیت آخرین بازدید کاربر یا دیدن آنلاین بودن آن است. این مورد یکی از اولین موارد و پیش پا افتاده‌ترین آن‌ها است. با این حال این احتمال نیز وجود دارد که کاربر مورد نظر وضعیت آخرین بازدید خود را تغییر داده باشد.

نحوه تشخیص مسدود شدن در واتس آپ

بررسی تصویر پروفایل کاربر

اگر شخصی شما را در واتس اپ مسدود کرده باشد، ممکن است نتوانید عکس پروفایل وی را مشاهده نمائید. استثنائا اگر قادر به مشاهده عکس پروفایل شخص باشید و از سویی دیگر، اگر نسبت به مسدود بودن خود مطمئن هستید ممکن است نتوانید عکس پروفایل جدید کاربر را مشاهده کنید.

 

ارسال پیام به مخاطب در واتس اپ

اگر به مخاطبی که شما را مسدود کرده است، پیامی ارسال کنید، تنها یک تیک خاکستری خالی را خواهید دید. در صورت دیدن دو تیک خاکستری، یعنی شما مسدود نیستید و اعلان پیام شما به کاربر مورد نظر رسیده است. در صورت مشاهده دو تیک آبی، یعنی شخص مورد نظر پیام شما را خوانده است.

آموزش انتقال گروه واتس اپ به سیگنال

تماس با مخاطب

اگر شخصی شما را مسدود کرده باشد، هرگونه تلاش برای تماس با او ممکن است بی نتیجه باشد. وقتی تماسی برقرار می‌کنید فقط یک پیام تماس خواهید دید. با این حال اگر گیرنده تماس به اینترنت متصل نباشد، ممکن است این مورد باز هم رخ دهد.

 

ایجاد یک گروه در واتس اپ

روش دیگر ایجاد یک گروه با مخاطب مورد نظر است. اگر پس از ساخت و دعوت آن شخص به یک گروه متوجه شدید که فرد به آن گروه افزوده نمی‌شود، می‌تواند به معنی مسدود شدن شما باشد.

شرایط استفاده جدید واتس اپ از فردا (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) اعمال می شود

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

یه سوال
من روی گوشیم دوتا واتس اپ دارم ( دوتا خط دارم )

میخوام از واتس اپ دومی پیام های حذف شده رو بخونم اما هر اپلیکیشنی نصب کردم و هر کاری کردم فقط رو واتس اپ اولی اجرا میشه چیکار بکنم ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان