حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال ویدیو با کیفیت متفاوت در Whatsapp محقق می شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پیام رسان

حقیقتا وقتی برخی ویژگی ها به پیام رسان Whatsapp اضافه می شود، من با خودم فکر می کنم واقعا قبلا این ویژگی را نداشت؟ اصلا چرا نداشت؟! به هر حال این نظر شخصی من است! اگر کاربر واتس اپ هستید خبر خوبی برای شما دارم. به زودی ارسال ویدیو با کیفیت متفاوت در Whatsapp محقق می شود.

تغییر کیفیت ویدیو در واتس اپ

بدون شک WhatsApp محبوب ترین (پرکاربرترین) نرم افزار پیام رسان اینترنتی است که می توان آن را روی چندین سیستم عامل داشت. اما هنوز هم از نظر ویژگی ها از تلگرام عقب است. این پیام رسان متعلق به فیس بوک در تلاش است تا از نظر ویژگی ها، رقابت نزدیک تر کند. طبق یافته های جدید، این سرویس ممکن است در نهایت به کاربران اجازه دهد که فیلم ها را همانطور که می خواهند به اشتراک بگذارند.

تغییر کیفیت ویدیو در واتس اپ

تغییر کیفیت ویدیو در واتس اپ

کاربران می توانند انواع مختلفی از فایل های چندرسانه ای، از جمله ویدئوها را در WhatsApp ارسال کنند. با این حال، این پلتفرم به طور خودکار فیلم ها را در هنگام اشتراک فشرده می کند. تنها راه برای به اشتراک گذاشتن یک فیلم با کیفیت اصلی در WhatsApp ارسال ویدیو به عنوان یک Document است.

از طرف دیگر، تلگرام به کاربران امکان می دهد ویدیوها را در سطوح مختلف کیفیت به اشتراک بگذارند. براساس یافته های جدید WABetaInfo واتس اپ سرانجام ممکن است همین ویژگی را برای کاربران خود معرفی کند.

واتس اپ این ویژگی را “کیفیت بارگذاری ویدئو” می نامد و در WhatsApp Beta اندروید نسخه v2.21.14.6 مشاهده شده است. کاربران می توانند از بین سه گزینه خودکار بهترین کیفیت و صرفه جویی در مصرف اینترنت را انتخاب کنند.

این ویژگی در حال حاضر در دست توسعه است. بنابراین این ویژگی برای کاربران در دسترس است که از نسخه آزمایشی ذکر شده استفاده می کنند. به هر حال دیر یا زود این ویژگی به همه کاربران می رسد.

در اخبار مرتبط می شنویم که WhatsApp همچنین ویژگی های جدید دیگری مانند پشتیبانی از چند دستگاه، حالت پیام «خود پاک شونده» و «پیام ۱ بار قابل نمایش» را آزمایش می کند.

پشتیبانی واتس اپ از چندین دستگاه به زودی به این پیام رسان اضافه خواهد شد

نظر شما درباره این ویژگی جدید واتس اپ برای انتخاب کیفیت ویدیو در هنگام ارسال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

کاش هم واتساپ و هم تلگرام پشتیبانی از x265 رو اعمال کنند.

amir_galaxy

بچه ها قرار بود واتس اپ یه اپدیت بده بشه یه اکانت رو روی دوتا دیوایس داشتع باشیم،کسی میدونه خبری از اون اپدیت هست یا نه؟من به شدت احتیاج دارم اکانتم رو روی دوتا گوشی هام داشته باشم.چیکار کنم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)