حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی واتس اپ از چندین دستگاه به زودی به این پیام رسان اضافه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | پیام رسان، شایعات

واتس اپ به تازگی تأیید کرده است که ویژگی پشتیبانی از چندین دستگاه که مدتهاست شایعه آن مطرح شده بود، در ماه های آینده وارد بتا عمومی خواهد شد و به کاربران امکان می دهد تا حداکثر به چهار دستگاه مرتبط به حساب های خود، دسترسی داشته باشند. ویژگی های جدید دیگری از جمله “مشاهده یکباره” و “ناپدید شدن” پیام نیز به طور رسمی تایید شد. این خبر در مصاحبه ای بین WABetaInfo و مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ، و رئیس واتس اپ، ویل کاتکارت، منتشر شده است.

پشتیبانی از چندین دستگاه در نسخه های آینده واتس اپ

به نقل از وب سایت theverge، رئیس واتس اپ در تأیید گزارش هایی مبنی بر ارائه نسخه آیپد این پیام رسان، اطلاعاتی را بیان نکرد؛ با این حال، اعلام کرد که با پشتیبانی از چندین دستگاه، ارائه آن را روی آیپد امکان پذیر خواهند کرد.

زاکربرگ نیز، علاوه بر اشاره به ویژگی پشتیبانی از چند دستگاه، تأیید کرد که WhatsApp در حال اضافه کردن ویژگی جدید “یک بار مشاهده” است که به شما امکان می دهد محتوایی را که پس از مشاهده آن، پس از گذشت مدتی از بین می رود را، ارسال کنید. این پیام رسان همچنین در حال گسترش ویژگی پیام های ناپدید شونده است، که در حال حاضر اجازه می دهد پیام ها پس از مدت زمان مشخصی حذف شوند. در آینده، یک حالت جدید به شما امکان می دهد تا پیام های ناپدید شده را در همه بخش های گفتگو خود فعال کنید.

پشتیبانی از چندین دستگاه در واتس اپ

پشتیبانی از چندین دستگاه در واتس اپ

مدیر عامل فیس بوک تأیید کرد که ویژگی پشتیبانی از چندین دستگاه، رمزگذاری end-to-end که واتس اپ برای پیام های ارسالی بین افراد ارائه می دهد را به خطر نمی اندازد. زاکربرگ در ادامه بیان می کند:

“هنوز هم شاهد رمزگذاری end-to-end پیام ها خواهیم بود. همگام سازی صحیح پیام ها و محتوای شما در بین دستگاه ها حتی وقتی باتری تلفن شما تمام می شود، یک چالش بزرگ فنی بوده است، اما ما این مشکل را حل کرده ایم و به دنبال این هستیم که بزودی آن را عرضه کنیم!”

انتشار قابلیت های دیگر برای واتس اپ

متاسفانه هنوز تأیید نشده است که چه موقع شاهد انتشار ویژگی های “مشاهده یکباره” و “ناپدید شدن” پیام ها در واتس اپ خواهیم بود، اما کاتکارت اذعان کرد که پشتیبانی از چندین دستگاه، “در یکی دو ماه آینده” به بتا عمومی وارد می شود.

در کنار قابلیت استفاده از چند دستگاه، WABetaInfo همچنین گزارش داده است که WhatsApp در حال کار بر روی یک ویژگی جدید تهیه نسخه پشتیبان از چت های رمزگذاری شده با استفاده از رمز عبور محافظت شده می باشد که در نهایت می تواند به کاربران امکان انتقال تاریخچه چت خود را در بین دستگاه های iOS و Android بدهد. WABetaInfo قبلاً ویژگی های زیادی از جمله افزودن مخاطبین از طریق کدهای QR را، پیش از انتشار رسمی آنها کشف کرده بود.

عقب نشینی واتس اپ: فعلا برنامه ای برای محدودیت کاربران در صورت عدم کسب مجوز آنها نداریم

نظر شما راجع به قابلیت های جدید واتس اپ چیست؟ آیا کماکان از این پیام رسان استفاده می کنید و یا پس از اعلام شرایط جدید حریم خصوصی، آن را کنار گذاشته و به پیام رسان دیگری نقل مکان کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چه عجب بالاخره از واتساپ یه آپدیت درست حسابی دیدیم.

Monarch

واقعاً چقدر زحمت میکشه این فیسبوک :))))

ali.reza.9821

اون اپدیتی داده که سرعت voice رو میشه زیاد کرد هم انصافا کاربردیه … بنظرم روندش بهتر شده و داره خیلی بهتر کار میکنه جدیدا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی