حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در Windows 11 با صفحه آبی مرگ خداحافظی کنید : صفحه سیاه مرگ اینجاست!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Windows 11

صفحه آبی مرگ یکی از شناسه های ویندوز است! حتی یک بار صفحه آبی مرگ ویندوز در مراسم معرفی آیفون ۱۱ برای تمسخر نمایش داده شد. خب یک خبر خوب و یک خبر بد برای شما داریم. خبر خوب این که در Windows 11 می توانید با صفحه آبی مرگ خداحافظی کنید. خبر بد این است که صفحه سیاه مرگ در انتظار شماست! در حقیقت BSOD (مخفف Black Screen Of Death) یا صفحه سیاه مرگ ویندوز ۱۱ همان صفحه مرگ آبی BSOD (مخفف Blue Screen Of Death) ویندوزهای قبلی است با رنگ متفاوت!

صفحه سیاه مرگ ویندوز ۱۱

چهار روز پیش و پس از ارایه رسمی پیش نمایش ویندوز ۱۱ مایکروسافت شاهد نصب آن توسط تعداد زیادی از کاربران بودیم. حقیقت این است که تجربه من از این نسخه، خیلی پر لگ و با باگ های بیشتر نسبت به نسخه لو رفته Windows 11 بوده و واقعا توصیه نمی کنم روی دستگاه روزمره خود آن را نصبت کنید.

اولین بیلد Insiders ویندوز ۱۱ در Dev Channel با ورژن 22000.51 منتشر شده است. هنگامی که مایکروسافت در مراسم معرفی خود گفت که یک طراحی مجدد اساسی برای سیستم عامل وجود دارد، به نظر می رسد که شوخی نبوده و حتی صفحه آبی مرگ (BSOD) نیز دستکاری شده است! این مخفف حالا به معنای صفحه سیاه مرگ است! در حقیقت به دلیل اینکه حروف اول رنگ آبی (Blue) و مشکی (Black) یکسان است، عبارت BSOD تغییر نمی کند.

ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱

به نظر نمی رسد که به جز رنگ زمینه، چیز متفاوتی نسبت به از آنچه قبلاً با آن آشنا شده ایم باشد. با این حال، حداقل فعلاً نمی توان به طور قطعی گفت که آیا این تغییر در نسخه نهایی نسخه ویندوز 11 نیز وجود دارد یا نه. تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ احتمالا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ است.

نمی دانم به یاد دارید یا نه اما این شرکت در سال ۲۰۱۶ وقتی صفحه مرگ سبز را برای بیلد پیش نمایش Insider معرفی کرده بود، تغییر مشابهی ایجاد کرد. به گفته مایکروسافت، این کار برای سهولت در تشخیص خطاهای موجود در نسخه پیش نمایش نسبت به نسخه های پایدار نهایی انجام شده است. ممکن است غول ردموندی به همین دلیل در پیش نمایش های ویندوز ۱۱ هم رنگ مشکی را برای صفحه مرگ در نظر گرفته باشد.

نظر شما درباره این تغییر احتمالی Windows 11 چیست؟ امیدوارم این صفحه را واقعا نبینید!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به ویندوز ۱۱ با صفحه سیاه مرگ سلام کنید…🤦🏻‍♂️😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)