حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ مایکروسافت احتمالا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Windows، مایکروسافت

ویندوز ۱۱ به صورت رسمی تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۰ رونمایی شد. البته که همین الان می توانید اقدام به دانلود ویندوز 11 کنید اما نسخه غیررسمی است. بر اساس اسکرین شات های مایکروسافت احتمالا تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ مایکروسافت ۲۸ مهر ۱۴۰۰ است. پس اگر نمی خواهید نسخه غیررسمی نصب کنید کمی بیشتر از ۳ ماه دیگر باید صبر کنید.

تاریخ عرضه ویندوز ۱۱

مایکروسافت در ویدیو ها و اسکرین شات های ویندوز ۱۱ مدام به تاریخ انتشار مهرماه برای ویندوز 11 اشاره می کند. غول نرم افزاری هفته گذشته چندین بار در رویداد رونمایی ویندوز خود، مهرماه را به صورت پنهان نمایش داد. از جمله یک نمونه که در آن پیامی در Microsoft teams نوشته برای ۱۱ هیجان زده است که اکتبر آن را داشته باشد.

مایکروسافت فقط در مورد در دسترس بودن ویندوز ۱۱ به طور رسمی بازه “تعطیلات” را عنوان کرده است، اما ویدیوها و تصاویر رسمی بازاریابی این شرکت به شدت به تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ اشاره می کند.

تمام این موارد را در تصویر شاخص مطلب بریده و قرار دادم تا راحت تر آن ها را ببینید. اسکرین شات هایی که شامل این اطلاعات هستند را می توانید اینجا ببنید:

نظر شما چیست؟ منتظر ویندوز ۱۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Massiha13

من دیشب اپدیت کردم به ۱۱ ، خیلی خوبه خیلی، پایداری داره ، لگ نداره، مشکلی تا این لحظه نداشتم، تمام درایورها نصب شدن و … خلاصه عالی، پیشنهاد می کنم نصب کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)