حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم Energizer Hard Case G5 با استاندارد IP69 در کنار Ultimate U680S رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، برندهای مطرح فناوری

انرجایزر، یک کمپانی پیشرو در زمینه گوشی‌های هوشمند عجیب و غریب است. به طور مثال، دو سال قبل در مراسم MWC 2019، این کمپانی از گوشی جدید خود با باتری ١٨,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. اما این بار، انرجایزر از دو گوشی جدید خود رونمایی کرده است. گوشی مقاوم Energizer Hard Case G5 و Ultimate U680S، دو محصول جدید آن هستند.

مشخصات فنی و قیمت گوشی مقاوم Energizer Hard Case G5 و Ultimate U680S

انرجایزر به تازگی، از دو محصول جدید پرده برداشته است. این دو محصول، گوشی‌های مقاوم جدید Energizer هستند. بر اساس گزارشی از Gsmarena، اولین گوشی مقاوم جدید انرجایزر، Hard Case G5 نام دارد. این گوشی، اولین گوشی مقاوم Energizer با اینترنت 5G می‌باشد. خب، بگذارید نگاهی به مشخصات فنی این گوشی مقاوم تازه وارد داشته باشیم.

این گوشی، موفق به کسب استاندارد IP69 شده است. بنابراین، تا عمق ١.٢ متری و به مدت نیم ساعت دوام می‌آورد. گوشی مقاوم Energizer Hard Case G5، احتمالاً در برابر آب فشار بالا نیز مقاومت خواهد کرد. در کنار تمام این‌ها، گوشی Energizer Hard Case G5 در برابر شوک‌های الکتریکی مقاومت خواهد کرد. بنابراین، خیال کاربرانی که گوشی آن‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرد، تا حدود زیادی راحت خواهد شد.

مشخصات گوشی مقاوم جدید انرجایزر

مشخصات گوشی مقاوم جدید انرجایزر

با وجود داشتن عنوان “گوشی مقاوم“، Energizer Hard Case G5 از اینترنت 5G بهره مند شده است. این گوشی مقاوم، از تراشه ٧ نانومتری Dimensity 720 به عنوان مغز متفکر خود استفاده می‌کند. هسته‌های Cortex-A55 و Cortex-A76 در پردازنده مرکزی این تراشه به کار رفته‌اند. پردازنده گرافیکی آن هم Mali-G57 MC3 است. سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض در گوشی مقاوم جدید انرجایزر نصب شده است. از سوی دیگر، ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. فراموش نکنید که گوشی مقاوم Energizer Hard Case G5 دارای درگاه کارت حافظه جانبی می‌باشد.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

سیستم دوربین Energizer Hard Case G5، برای یک گوشی مقاوم جالب است. در این دستگاه، سیستم دوربین اصلی سه گانه ١٣+٢٠+۴٨ مگاپیکسلی استفاده شده است. سنسور ٢٠ مگاپیکسلی، وظیفه ثبت عکس در شرایط نوری بد را دارد. نمایشگر Hard Case 5G، قطر ۶.٣ اینچی دارد. این نمایشگر، از نوع IPS LCD است و وضوح +Full HD دارد. دوربین سلفی تکی با وضوح ٨ مگاپیکسلی، در ناچ قطره‌ای و بالای این نمایشگر تعبیه شده است.

محافظ گوریلا گلس ۵ وظیفه محافظت از نمایشگر Hard Case G5 را بر عهده دارد. خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی نیست. اما اسپیکرهای این گوشی نیز در برابر آب مقاوم هستند. باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی این گوشی مقاوم، از طریق درگاه Type-C شارژ می‌شود. انرجایزر، سخنی از شارژر این گوشی مقاوم به میان نیاورده است. اما رادیوی FM و NFC در آن موجود هستند. گوشی مقاوم 5G انرجایزر، قرار است تا ۴ یا ۵ ماه دیگر وارد بازار شود. برچسب قیمتی این گوشی، ۵٩٩ دلار آمریکا می‌باشد.

Energizer Hard Case G5

اما انرجایزر از یک گوشی دیگر رونمایی کرده است. این گوشی، Ultimate U680S نام دارد. اگر قیمت Hard Case G5 برای شما زیاد است، می‌توانید به سراغ Ultimate U680S بروید. قیمت این گوشی، تنها ١۴٠ دلار است. البته که دیگر شاهد استفاده از متریال یک گوشی مقاوم در آن نیستیم. به همین صورت، قیمت آن بسیار پایین‌تر است. در خاطر داشته باشید که انرجایزر، تضمین خدمات پس از فروش ٣ ساله را برای این محصولات داده است.

در وهله اول، این دستگاه 4G است و از تراشه یونیساک SC9863A استفاده می‌کند. لیتوگرافی این چیپست، ٢٨ نانومتر است. تنها ٢ گیگابایت حافظه رم در کنار ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی، از درگاه کارت حافظه جانبی بهره مند شده است. سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی استفاده شده است. این نسخه، از نوع Go است.

یکی از جذاب‌ترین امکانات این گوشی، استفاده از یک باتری غول پیکر ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی است. این باتری، از طریق درگاه Type-C شارژ می‌شود. نمایشگر Ultimate U680S انرجایزر، قطر ۶.٨ اینچی دارد و از نوع IPS LCD با وضوح +HD است. دوربین اصلی سه گانه ١٣ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده شده است. دوربین سلفی هم وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد و در ناچ قطره‌ای واقع شده است. بلوتوث نسخه ۴.٠ و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی موجود هستند.

نظر شما در مورد انرجایزر چیست؟ آیا این دو دستگاه توجه شما را به خود جلب کرده‌اند؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

Ip69 بیاد پرچمدارای ۲۰۲۲ عالی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️