حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی HarmonyOS 2.0 آنر ۲۰ پرو و آنر ۲۰ در چین ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | HarmonyOS، آپدیت، آنر

کمی بیش از ۲ سال پیش بود که آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد. این گوشی خیلی دقیقه نودی توانست مجوز استفاده از خدمات گوگل (GMS) را دریافت کند. دیروز هم برای شما نوشتیم که مسئولیت آپدیت گوشی های آنر معرفی شده قبل از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ با هواوی است. خب مشخصا مسئولیت آپدیت Honor 20 Pro هم با هواوی است. امروز آپدیت آزمایشی HarmonyOS 2.0 آنر ۲۰ پرو و آنر ۲۰ در چین ارایه شده که به نوعی یک تصمیم سخت به شمار می رود. حفظ خدمات گوگل یا پیوستن به سیستم عامل جدید هواوی یعنی HarmonyOS؟!

آپدیت آزمایشی HarmonyOS 2.0 آنر ۲۰ پرو

پس از انجام ثبت نام برای دریافت آپدیت HarmonyOS 2.0 که توسط Huawei انجام شد، این شرکت شروع به ارایه اولین آپدیت آزمایشی محدود HarmonyOS 2.0 برای یکی از سری گوشی های محبوب از برند Honor کرده است. این گوشی ها شامل Honor 20 و آنر ۲۰ پرو می شود. آپدیت آزمایشی HarmonyOS 2.0 به صورت OTA آپدیت می شود. البته این ۲ گوشی فقط بخشی از لیست گوشی های آنر که آپدیت HarmonyOS را دریافت می کنند، هستند.

لیست دریافت کنندگان HarmonyOS آنر مشخص شد: از آنر ٩ تا سری آنر ٣٠

باید بدانید که آپدیت بتا HarmonyOS 2 محدود به مدل های چینی است اما هواوی به زودی آزمایش بتا HarmonyOS 2 را برای دستگاه های جهانی هواوی و آنر منتشر می کند.

قبل از انتشار نسخه پایدار، نسخه بتا شروع فرآیندی است که برای نهایی سازی ویژگی های جدید مورد نیاز است. در جدیدترین ارایه، دارندگان گوشی های هوشمند آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو که در برنامه آزماشی ثبت نام کرده اند، قادر به لذت بردن از ویژگی های سیستم عامل HarmonyOS هستند.

HarmonyOS 2.0 آنر ۲۰ پرو

HarmonyOS 2.0 آنر ۲۰ پرو

مدل های سازگار HONOR 20 برای آپدیت آزمایشی HarmonyOS 2.0:

  1. ۱- Honor 20 (YAL-AL00)
  2. ۲- Honor 20 (YAL-TL00)
  3. ۳- Honor 20 Pro (YAL-AL10)

طبق آخرین اطلاعات، نسخه 2.0.0.135 سیستم عامل HarmonyOS 2.0 برای Honor 20 Pro و Honor 20 ارایه شده است. این آپدیت روی EMUI 11.0.0.147 بازار چین سوار می شود.

اننخاب شما چیست؟ آپدیت HarmonyOs را دریافت می کنید یا به اندروید و خدمات گوگل بسنده خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

واقعا انتخاب سختی ه.
پیوستن به هارمونی جوان یا ادامه دادن با یار دیرین گوگل.
دوستان شما اگر باشین کدوم راه رو انتخاب میکنید؟

Sarnevesht

الان یه سوال؟
مگه مجوز استفاده از سرویس های گوگل به خود دستگاه داده نمیشه؟
یا اینکه مجوز به نوع نرم افزاری که روی اون دستگاه هست داده میشه؟
فک کنم مجوز سرویس های گوگل به شماره ساخت خود اون دستگاه داده میشه پس با هارمونی هم فک کنم باید از سرویس های گوگل پشتیبانی کنه!!

Babak

این سوالی ه که خود منم دارم. اگه با هارمونی قابلیت پشتیبانی از گوگل بمونه رو این دستگاهها که فوق العاده میشه. دیگه شکی نمیمونه تو آپدیت کردنش

ali karimi

واقعا یعنی با آبدیت به هارمونی سرویس های گوگل پلی هم میره برای همیشه😊😊، این یکمی کارو سخت میکنه واسه هارمونی که جا بیفته، اگه اینطوری نباشه خیلی به نفع هواوی و هارمونیه، آمریکا هم مطمعنا همینکارو میکنه که هرکی گوشیشو به هارمونی آبدیت کنه گوشی از سرویسهای گوگل خارج میشه، امیدوارم اینطوری نباشه، حداقل تو این مورد هواوی بدبختو ول کنین دیگه بیچارش کردین که از رده اول پرفروشترین به رده 5 تا 6 فرستادینش حداقل اینو بهش ضد حال نزنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)