حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بند جدید اپل واچ و تم این ساعت هوشمند را با پرچم کشورهای مختلف ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

ساعت هوشمندهای اپل، اپل واچ نام دارند. این ساعت‌های هوشمند، محبوبیت زیادی در سرتاسر دنیا دارند. آخرین نسل رونمایی شده از این ساعت‌های هوشمند، Apple Watch Series 6 است. با وجود گذشت مدتی نسبتاً زیاد از زمان رونمایی این ساعت هوشمند، هنوز خبری از جایگزین آن نیست. در هر صورت، بند جدید اپل واچ به همراه تم تازه آن معرفی شده‌اند. این بند و تم‌ها، مطابق با پرچم برخی از کشورها هستند.

بند جدید اپل واچ در کنار تم جدید برای چند کشور مختلف

بند جدید اپل واچ به همراه تم‌های جدید این محصول هوشمند رونمایی شده است. بر اساس گزارشی از سوی Gizmochina، یکی از راه‌های شخصقی سازی و تغییر سبک و سیاق ساعت‌های هوشمند، استفاده از بندهای جدید است. اگر صاحب یک ساعت هوشمند باشید، احتمالاً می‌توانید بندهای جدیدی را برای این محصول از خود برند یا تولید کنندگان شخص ثالث تهیه کنید. به طور مثال، شما می‌توانید یکی از ٢٢ بند جدید اپل واچ با تم پرچم کشورهای مختلف را امتحان کنید! اما دقیقاً جزئیات این بند و تم از چه قرار است؟

خب، این ٢٢ بند متعلق به ٢٢ کشور مطرح در جهان است. متأسفانه، خبری از ایران در بین بندهای جدید اپل واچ نیست. به هر حال، این شما و این هم لیست کشورهای بند تازه اپل واچ:

– استرالیا

– برزیل

– بلژیک

– کانادا

– چین

– دانمارک

– فرانسه

– آلمان

– انگلیس

– یونان

– ایتالیا

– جامائیکا

– ژاپن

– مکزیک

– هلند

– نیوزیلند

– روسیه

– آفریقای جنوبی

– کره جنوبی

– اسپانیا

– سوئد

– ایالات متحده آمریکا

خب، این ٢٢ کشور لیست بلند بالایی را تشکیل داده‌اند. اما اپل قابلیت دیگری را نیز برای این بندها کنار گذاشته است. این امر، به شما امکان می‌دهد تا شما بتوانید واچ فیس‌هایی را متناسب با بند خود تنظیم کنید. شما قابلیت بارگیری این واچ فیس‌ها را از طریق وب سایت رسمی اپل بر روی اپل واچ خود خواهید داشت. همچنین می‌توانید آن را به سادگی هرچه تمام‌تر با دیگران به اشتراک بگذارید. حال، شاید از خود بپرسید که قیمت این بند چه قدر است؟ ظاهراً این بندها، فعلاً تنها در ایالات متحده آمریکا عرضه شده‌اند. این بندها، برای اپل واچ‌های ۴٠ و ۴۴ میلی متری طراحی شده‌اند. همچنین قیمت هر کدام از بندها، معادل ۴٩ دلار آمریکا می‌باشد.

نظرتان در مورد این بندهای جدید چیست؟ فکر می‌کنید که نبود بند مخصوص ایران تا چه حد بد باشد؟ ارزش خرید این بندها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️