حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro X به همراه RTX 3050Ti مشخص شد: ۹ تیر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لپ‌تاپ

امروز زیرمجموعه Mi Notebook شیائومی به‌صورت رسمی در حساب Weibo خود اعلام کرد که این شرکت، لپ‌تاپ Mi Notebook Pro X جدید خود را در تاریخ ۹ تیر ۱۴۰۰ معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro X

همانطور که در پست رسمی شرکت ذکر شده است، Mi Notebook Pro X جدید از نظر وزن یک نوت‌بوک نازک و سبک خواهد بود، درحالی‌که عملکرد آن نیز در سطح بالایی قرار دارد. علاوه بر این، از جدیدترین پردازنده‌ي H35 نسل ۱۱ اینتل در آن استفاده شده است که توان عملکردی 45 وات را به ارمغان می‌آورد.

در مقایسه با نسل 10 Comet Lake-H اینتل، پردازنده Tiger Lake-H چه از داخل و چه از خارج کاملاً بازطراحی شده است.

تاریخ معرفی Mi Notebook Pro X به همراه پردازنده نسل ۱۱ اینتل

تاریخ معرفی Mi Notebook Pro X به همراه پردازنده نسل ۱۱ اینتل

پردازنده‌های Tiger Lake-H به لطف ریزمعماری هسته اصلی Willow Cove و فرآیند ۱۰ نانومتری SuperFin، در حالت چند رشته‌ای عملکرد بهتر 19 درصدی نسبت به پردازنده‌های Comet Lake-H دارند(بر اساس تست SPEC 2017 که در آن PL1=45W).

اینتل اظهار داشته است که Tiger Lake-H از نظر عملکرد تک رشته‌ای حتی بهتر است و در حال حاضر پیشروترین پردازنده پلتفرم همراه به‌شمار می‌رود.

امسال NVIDIA نسل جدیدی از تراشه‌های اصلی نوت‌بوک را به بازار عرضه کرد. Mi Notebook Pro X جدید شیائومی از پردازنده گرافیکی RTX 3050Ti استفاده می‌کند که دارای تکنولوژي ری تریسینگ می‌باشد.

Mi Notebook Pro X به همراه گرافیک RTX 3050 Ti

Mi Notebook Pro X به همراه گرافیک RTX 3050 Ti

همانطور که از نام RTX آن پیداست، این GPU به‌طور طبیعی شامل ویژگی‌های رهگیری پرتو نوری و هوش‌مصنوعی است که در اعضای دیگر این سری نیز وجود دارد و عملکرد بهتری فارق از پارامتر قدرت را نسبت به GTX 1650 Ti به مشتریان ارائه می‌دهد.

معاون ارشد شیائومی، Zhang Feng، پیش از این فاش کرده بود که این لپ‌تاپ بخشی از نیمه دوم برنامه‌های شیائومی در این دسته از محصولات و بهترین نوت‌بوک این شرکت خواهد بود.

لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro در ۲ مدل ۱۵ و ۱۴ اینچی با نمایشگرهای جذاب معرفی شدند

نظر شما راجع به لپ‌تاپ Mi Notebook Pro X و مشخصات آن از جمله پردازنده نسل ۱۱ اینتل و گرافیک RTX 3050Ti چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی